4. bölüm

5 1 0
                                    

Lara dan

Akayın arabasına binmiş onu bekliyordum. Çünkü beyfendi sigara içiyordu!Harika, nefret ettiğim zıkkımı şu yakışıklı zamazingo içiyordu.

Harbi yakışıklı zamazingo insanın öpesi geliyor.

Sen bir sus hele sen ile hiç mi hiç uğraşamam.

En sonunda sigarasını icmiş yer atıp söndürmüştü. Kapı kolunu açtığı gibi arabanın içine atladı."Hava çok sogukmuş arabanın içine girince anladım." Kafamı salladım.

"Akay... Şey bir şey demek istiyorum. Sen neden beni o gün sanki ilk görüyormuş gibi davrandın? Ne ölü ne olmaz diye bozuntuya vermedim ama noluyor?" Derin bir nefes aldı ve aynı şekilde verdi. Dönüp bana baktı.

"Dersinin başlamasına kaç dakika var?"telefonumdan saate baktım.

"40 dakika yaklaşık." Kafa salladı.

"Sana her şeyi anlaticağım ama önce yanlız kalıcağımız bir yere geçelim olurmu" kafa salladım.

15 dakika sonra piknik alanı gibi olan yere gelmiştik. Burayı biliyordum daha önce gelmiştik. Yüzü ciddileşmişti. Korkmaya başlamıştım çünkü bu bakişlar hiç hayırlı değildi.

"Söylicen mi artık." Kafasını salladı. Sanki dili dönmüyor gibiydi.

"Ben senden ayrılıyorum."

Tak diye dediği şeyle dönüp kaldım. Yani daha 2 hafta olmuştu. Çocuk oyuncağımıydı herşey.

"Sen çocuk oyuncağı mı sanıyorsun bunları ha?" İtekledim onu. "Komikmi sanıyorsun daha iki hafta oldu neydi amacın gönül eğlendirmek mi. Çok mu iyi oldu şimdi."asla tepki vermiyordu. "Bu beni tanımamış numarası bu yapman için bir sebep değil."hala konuşmuyordu.

"Konuş artık Allah'ın cezası!" Diye bağırdım.

"O gün yanımda asıl sevdiğim kız vardı."

Çat

Çat

Çat

Kırıldım. Aldatıldım. Göz yaşlarım teker teker akıyordu gözümden. Ben asla beklemiyordum. Her şeyi beklerdim ama bunu değil.

"Nasıl yaparsın ya, nasıl!" Derin bir nefes aldım."sabah niye samimiydi de arabaya binince değişti." Ben ona ne kadar bakarsam bakıyım o bana bakmıyordu. İnadına gözlerini kaçırıyordu.

"Siktir git Akay birda beni bu sikim sokik işlerinede karıştırma"

Arabadan çantamı alıp gittim. Az aşağıda otobüs durağı vardı. Oraya gidicektim.

Lara bokum gibi gündü.

Evet bokum gibi gündü iç ses.

Bana Pakize demedin. Harbi bokum gibi günmüş. O pezev orospunun azına şıçalım ama önce kendimize moral verelim.

Bencede nede olsa sikim sokik insanlardan uzak durmalıyız.

Bu gün fakülteyede gitmeyelim sahile gidelim

İç sesimi dinledim ve sahile inen bir otobüse bindim.

Orospu. Piç, pezevenk, basur, göt kurusu, Pakize siksin onu emi!...

Otobüs durunca sahile geldiğimi fark ettim. Bir kaç kişiyle beraber otobüsten indim.

O sikim sokik orospunun yedi ceddisine sokim.

Amin

Amin

İç sesimle aynı fikirde olmak harika bir duygu.

İnş Allah günahları kadar götüne mermi girer. Amin

Amin. Pist Ecrin'e diyelim yapar sence.

Ona daha sonra bakarım Pakize.

Saate baktığımda saatin 6 olduğunu gördüm. Ecrin merak etmesin diye geç geliceğimi bildiren bir mesaj attım.

İki hafta önce keşke ona evet demeseydim. Keşke onunla hiç konuşmasaydım.

İntikam timine Ecrin yeni gelmişti çünkü asıl timini şehit vermişti...

Ecrin geldiği zaman ben bir türlü tim ile görüşememiştim, malesefki sınavların vardı. Sonra bir gün Ecrini almaya geldim. O zaman ise Ecrin'e birden görev emri gelmişti. Fakat tek gidicekti. Bu yüzden akayı evine giderken tek gitmeyeyim diye görevlendirdi yani, rica etti. Akay dururmu hemen evet dedi işte o zaman tanıştık. Ama aptallık bende ben niye bir aydır tanıdığım biri ile sevgili oluyorsam...

Yavaş yavaş uykum gelmeye başlamıştı. Gittikçe göz kapaklarım kapanıyordu. En sonunda kendimi uykunun kollarına bıraktım.

_____________

Bittiii

Az kişinin okuması çok güzel amk
Kimseye hesap vermek zorunda değilim. Harika bişi

535 kelime.

Görüşürüz villada sultanları.

Öpüldünüz.

.

MUTSUZ SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin