Bu bölümü vanımın içi arkadaşımaasenaeciya adıyorum
İyi okumalar
__________Ecrinin gitmesinin üzerinden 1 saat geçmişti ve bende çocuklara banyo yaptırıp yaptırmıştım şimdi ise uyku tutmamış kitap okuyordum.
Gelen adım sesleri ile arkamı döndüm.
Kardeşlerden en küçüğü ve tek kızı olan Asel elinde hiç ayırmadığı tavşanıyla buraya geldi.
"Şey... Umay abla ben sarılmadan uyuyamıyorum sana sarılarak uyuyabilirmiyim?" Dedi utana sıkıla.
Gülümsedim. "Tabii Aselcim gel odama gidelim yatalım orada." Kafa salladı, çok masum duruyordu. Önce onu yatağa yatırdım sonra ben yattım ve üstümüzü örttüm.
"Lara abla o giden abla kimdi." Ecrini kast etmişti
"O giden abla Ecrin abla o çok önemli bir asker." Asker dememle heyecanlandı ve yerinde kıpırdandı.
"Askermi! Biliyormusun bende büyüyünce asker olucam." Dedi keyifle.
"Öylemi. Bence sen büyüyünce asker abladan daha iyi ve güçlü bir asker olucaksın." Dediğimi işittiği an daha çok heyecanlandı.
"Gerçekten mi? Bende onun gibi uzun mu olucam." Kafa salladım bu halini Ecrin görse çok gururlanırdı." Herkes sana saygı duyacak sen dağların asenası olucaksın."dedim.
"Ollley! Lara abla bana masal anlatsana."
"Bir varmış iki yokmuş." Kıkırdadı. "Evvel zaman içinde kalbur zaman dışında, küçük bir Asenacık varmış. Bu arena dağlardaki kötüleri yok etmek istiyormuş."
"Neden?"dedi asel.
"Çünkü dağlardaki kötüler vatanına ve sevdiklerine zarar veriyormuş. Bu yüzden küçük asenacık çok çalışmış, az gitmiş uz gitmiş dere tepe düz gitmiş zıplamış hoplamış insanlar onunla dalga geçmiş küçümsemiş ama genede insanları umursama mış, en sonunda o dağların kocaman asenası olmuş. Küçük asenacık artık kocaman bir Asena olmuş. Artık dağlardaki kötüleri yok edebilirmiş."
"Yok etmişmi peki." Dedi hafif uykulu sesiyle. Kafa salladım
"Tabi ki, fakat dağlardaki kötüler bir türlü bitmiyormuş. Birgün Asena bir savaşa gitmiş. Oradaki tüm kötüleri öldürmüş biri hariç. Asena gitmeye hazırlanırken yok ettiğini zannettiği kötü onu şehit etmiş."
“Şehit nedir?”
"Şehit, vatanı için ölen pelerinsiz kahramandır. " Kafa salladı. Bir süre öylece bekledim. Kafamı yana çevirdiğimde Asel uyumuştu.
Bazen Ecrin bu kutsal mertebeye ulaşıcak diye ödüm kopuyordu ama bazen, bu kutsal mertebeye ulaşmasını istiyordum.
Onun hayattaki tek emeli şehit olmaktı.
Dedi gelecekten habersiz kadın.
__________
Bir bölüm daha bitti .
Bölüm nasıldı ben sevdimbxbcbcbfb
Bay bay vilada sultanlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTSUZ SON
RomantikMasum bir kız çocuğuy(d)um ben Lara ismi gibiydi boğucu; İki anlamı vardı Lara isminin biri su perisi iken diğeri kum Şu perisinin suyu kumun kullandığı kum parçaları ile bir denize dönüşür orada kaybolurdu su perisi ona göre. İnsanlar oraya giremez...