5. bölüm

4 2 0
                                    

Birinin beni dürtmesiyle uyandın ne oluyor diye baktığımda bir tane erkek çocuğu karşımda belirdi.

"Abla günaydın burada uyuya kalmışsın, telefonun çalıyordu ikide bir." Dediği şeyle kaşlarımı çattım. Sonra sahilde uyuya kaldığım geldi aklıma.

"Çok teşekkür ederim..."

"Akif"

"Çok teşekkür ederim Akif. Gerçekten çok teşekkür ederim." Kafa salladı.

"Önemli değil abla." Şimdi fark ediyorum. Arkasında da iki tane çocuk vardı."çocuklar niye buradasınız saat sabahın 4ünde

"Abla ailemiz bizi evden attı bende tüm harçlıklarımızı alıp çıktık." Duyduğum şeyle birden kaşlarım çatıldı.

"İyi beni takip edin o zaman." Hepsi şaşkınlıkla bana bakınca." Bakın bende evden atıldım 19 yaşımda. Şimdi de sizi evime götürüyorum." Hepsi kafa salladılar bende taksi çağırmak için telefonumu açtım tam o sırada 143 mesaj 103 arama vardı.

Hemen Ecrini aradım anında açtı.
Diyduğum aşırı yüksek sesle yüzümü buruşturdum.

"Neredesin sen, seni bekliyoruz hala yoksun kaç defa aradım seni. Saatten haberin varmı senin. Telefonun sessizdemiydi biri bir şey mi yaptı? Cevap versene!" Ya sabır ya selâmet

"Susarsan cevap vericem ve ayrıca sahildeydim. Birde misafirlerimiz var. Öptüm."diyerek kapattım. Ve taksi çağırdım. Taksi gelince bizde taksiye bindim. Yol boyu sessizdik.

"Geldik abla." Şoföre kafa salladım ve parayı uzattım. Arabadan indik ve bahçe kapısını açtim zile basmaya kalmadan kapı açıldı. Evimiz müstakil olduğu için rahattım.

" Neredesin sen." Dedi ve bana sarıldı. Sonra ayrılıp bana ardından arkamdakilere baktı." Bu afacanlar kim?"

"Anlatıcam önce içeri geçelim." Kafa salladı ve içeri girdik. İçerideki tüm timi görmemle şaşırdım. Anında ecrin'e baktım sorgularcasına.

"Seni bulamayınca ne yapacağımı bulamadım time söyledim bir tek Akay eksik o da seni aramaya çıktı."
O ismi duyunca suratım asıldı pezevenk orospu.

"Eee size rahatsızlık verdiğim için kusura bakmayın uyuya kalmışım o yüzden." Derken kapı çaldı ecrinkapıyınaçmaya gitti.

"Yok bacım ne rahatsızlığı. Kimseye bir şey olmasında." Dedi Eren gülümsedim. Ben yerime oturduğum sırasa içeri Ecrin ve Akay geldi.

"Komutanım herkes buradayken söylemek istedim görev emri gelmiş." Dedi Akay Ecrin ise kafa salladı

Ecrinin"Hadi intikam timi göreve."demesiyle herkes ayaklandı onlar dışarı çıkmak için postallarını giyinirken ben Ecrini bir köşeye çektim

"Ecrin, hakkını helal et ve tek parça gel. Yaksa dırdırımdan kurtulamazsın hele bir yaralan gör bakalım o zamn ben sana ne yapıyorum."

"Helal olsun. Aman Allah korusun geçen yaralandığımda ne yaptığını unutmadım. Sırf bunun için kurşunlardan kaçarım." Yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.

"Ne gülüyon be!" Dedim kaşlarımı çatarak.

"Dağlarda it sürüsü avlıyorum, kurşuna kafa atıyorum işkence görmeye hazır haldeyim ama senin dırdırından ve zehirlerinden korkuyorum."demesiyle kaşlarımı sanki mümkünmüş gibi daha çok kattım.

"O bir nimet dalga geçme şimdi siktir git aşkım." Önce gülümsedi.

Sonra"hani sen küfür sevmezdin." Omuz silktim.

"Bazen geliyor öyle. Görüşürüzzz."

'Görüşürüz" asker selamı verdi ve bahçede bekleyen timin yanına gitti



MUTSUZ SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin