2.BÖLÜM💖

25 3 0
                                    

Selammm. Yeni bölümle geldimmm. Umarım beğenirsiniz. O zaman size iyi okumalar💋

"Peki ya ben ne iş yapacağım?" dedim. Ne iş yapacağımı o kadar merak ediyorum ki.

Adam bir kaç saniye odada ki herkesin yüzüne bakıp bana döndü "Sende evli'sin Tuana'cım".

Dur bi dakika ne?"Anlamadım Ahmet bey?"

"Anlaşılmayacak bir durum yok Tuana? Sen ve Çağan bu gizli görev'de karı koca olacaksınız." Ben bu öküz'le evli mi olucam,asla katlanamam.

"Ahmet bey-"ben konuşacaktım ta ki Ahmet bey lafımı kesene kadar.

"Ben kabul ediyorum Ahmet bey, tamam siz nasıl isterseniz ,evli olucaz."ben bu Çağan denen şerefsizi geberticem.

Kızgın'dım çok kızgındım hemde."Ben evet dediğimi hatırlamıyorum!"

"Bakın çocuklar bu bir oyun değil. Size sunduğum teklifi kabul ettiniz mi?ettiniz şimdi geri dönme şansınız yok!?"

"Ama ben-"

"Tek bir kelime daha ederseniz sizi bu işten atarım!"

Sustum,susmak zorundaydım. Ben dünden beri bu işin hayalini kuruyorum vazgeçmem.

"Şimdi Tuana ve Çağan siz İstanbul'a Londradan taşınmış gibi yapacaksınız. Londrada tanıştınız,orda da evlendiniz,4 yıldır evlisiniz. Bir birinize çok aşıksınız. Tuana sen orada psikolok olarak bilineceksin psikolok Tuana Güneş. Çağan sen de ailenden kalan Tır şirketini işletiyorsun. Burada asıl görev sana düşmüş sayılır. Bu adam akraba'larıyla çalışıyor. Yani işlerini sadece onlarla kurup büyüttü. Sen bu adamı seninle çalışmaya ikna edeceksin."

"Ama Ahmet abi ben nasıl ikna edeceğim ki?"

"Orasını ben bilmem ikna konusunda sana güveniyorum,yaparsın sen."

"Yaparım tabii" şöyle salak salak sırıtmasa iyiymiş.

"Tuana"

"Efendim"

"Sen bu adamın karısı'yla yakınlık kuracaksın. Ondan ala bileceğin kadar laf almaya çalış bu işlerimizi kolaylaştırır."

"O iş bende"gülüp arkama yaslandım.

"Alisa sen Tuana'ların avukatı olacaksın. Kerem bey'in sana güvenmelerini sağlayacak bizim çocuklar. Ola bildiğinizce Alisayı övün ona da bu işte baya zorlu işler düşüyor."

"O zaman o iş bende"dedim. Alisa'ya göz kırptım. Bana bakıp güldü.

Ahmet bey bir saat bizimle yapılacakları o adamlara nasıl gözükeceğimizi,falan anlatmıştı. Şuan kapıdan eve daha ilk adımımı atıyorum. Dinlerken bile çok yoruldum,bu adam niye bu kadar çok konuşuyor ben anlamıyorum.

Gelir gelmez kendimi koltuğa attım. Bu gün olanları düşünüyorum da ben bu görevi yaparım. Evli olucam ya buna kendim bile inanamıyorum,eh yani en azından evlenmeden önce evlilik nasıl bir şeymiş onu anlayacağım.

Koltuktan kalkıp yukarı odama çıktım. Yarın göreve başlıyorum. Hava alanına gideceğim. Hava alanında kıyafetlerimizi değiştirip sanki Londra'dan yeni dönmüş gibi yapacağız. Ne saçma.

Bavuluma kıyafet koymayacağım neden mi?orada olan admalardan bir tanesi bizim için kıyafet ayarlamış. Oraya gidince onları giyinecekmişiz.

Üstümü değiştirip pijamalarımı giyindim. Yatağıma uzanıp bilgisayardan bir film açıp izlemeye başladım.

Çağan Efe Ak

Gece saat 02.37 ben daha bar'dan çıkmış eve şimdi geliyorum. Fazla içmiştim. Kapıdan bile zar zor geçtim. Odama çıkıp öylece kendimi yatağa bıraktım. Hayır uyumadım,belki de kafamın içinde o kadını görüyordum. Kim mi?bu sabah ona çarptığım kadın. Çok güzeldi,saçları,gözleri,dudakları....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEK KURŞUN🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin