ჩემს ოთახში შემიყვანა დირექტორმა ისეთი არაფერი მომხდარა მანამდე, ჯერ ის ვერ გავარკვიე ნიშიმურა ნი-კი თუ რიკი რომელია. რა მნიშვნელობა აქვს დროზე უნდა გამოვიცვალო დავალაგო ჩემი ოთახი და ხვალისთვის მოვემზადო.
საყვარლობა ოთახია
(ofc im lazy to cut)
სააბაზანოში შევედი ვიბანავე მოვწესრიგდი და ასე ჩავიცვი
გაზაფხულია და ღამით ოდნავ ცხელა.
აპრილის შუა რიცხვებია, ძალიან მიყვარს გაზაფხული და მასთან დაკავშირებული მომენტები.
ვნახოთ ამ წლის გაზაფხული როგორ იქნება. ჯობია მოვეშვა ამ დებილობებზე ფიქრი და დავიძინო.morning🌟🌄
მაღვიძარას საშინელი წრიპინი გაისმა რომელსაც ბავშობიდანვე ვერ ვიტან. ავდექი ზლაზვნით და გავემზადე გაკვეთილებისთვის. მართალია გაკვეთილები შუადღის ორ საათზე იწყება მაგრამ მანამ უნდა მოვასწრო გამზადება და მოწესრიგება რადგან ვინმეს ჭუჭყიანი და მოუწესრიგებელი არ ვეგონო.
თან ძალიან ბევრი დრო მქონდა მოსამზადებლად დილოს ცხრა საათი იყო.ეგრევე ავდექი და შვედი სააბაზანოში, თითქმის ნახევარი საათი ვნებივრობდი და როგორც იქნა ვიგრძენი რომ სუფთა ვარ. გამოვედი და დავიწყე ტანსაცმლის არჩევა რომელსაც დროებით ჩავიცმევ ოთახში.
ჩავიცვი და გავედი ოთახიდან, იქაურობა სანაგვე იყო ეს თავიდანვე კი შევამჩნიე პროსტა რაზე დავაკვირდებოდი დაჟინებით?
ავიღე დასალაგებლად საჭირო ნივთები და დავაწკრიალე იქაურობა მერე კი საჭმლის მომზადება დავიწყე ისე მგელივით მშიოდა ახლა ყველაფერს შევჭამდი, რათქმაუნდა ცუდის გარდა.
შუა ჭამის დროს გამოდის მეორე ოთახიდან ის ბიჭი მემგონი ნი-კი ჰო? რაცარი არი მე ვიბუყნაო აქ და მეტი არაფერი მინდა.
ჩემ ფორთოხლის წვენს დაავლო ხელი და დალია მეთქი ამას ხოარ აჟრუილებს ვერარი ეს ხო?.
არაფერი მითქვია ისეთი უბრალო დილამშვიდობისა (ეგ თუ დილა იყო ბიჭი პირველ საათზე ადგა) მივაყარეთ ერთმანეთს და ჩვენს საქმეს მივხედეთ. მე ჭურჭელი დავრეცხე და შევედი ოთახში ის კი რამიონს იკეთებდა როცა მე უკვე ვიცვლიდი და ვემზადებოდი გასასვლელად.
ბოლოს ასე ჩავიცვი,
იმდენიხანი ვარჩევდი მგონი ნი-კიმ დამასწრო წასვლა._____________
თუ არ ჩამეძინა შემდეგს დავდებ ცოტახანში😉<3
YOU ARE READING
ნი-კის ყველაფერი
Randomვტფ ეს რა სათაურია🙄🤦 სპოილერს ელოდები? წაიკითხე პირველი თავი, სპოილერივითაა😂😉