16.

15 3 2
                                    

ერთი წყეული თვე გავიდა ისევ. დეა არავის ენახება, არც კონონს სწერს და არაფერი. თავის თავთანაა ჩაკეტილი და ფიქრობს, ყველაფერი მისი ბრალია რადგან ის უვარგისია. შიში კლავს, იქნებ ისევ შეხვდეს? ეს რათქმაუნდა უნდა მაგრამ შიშია ყველაზე დიდი ისარი რომელიც გულში ესობა და ნელნელა კლავს.

აგვისტოს ცხელი ამინდებია, გარეთ თავსაც ვერ გაყოფ და ვერც ჰუდებში დამალავ თავს. დღეს ლამაზი საზაფხულო ოდნავ გახსნილი კაბა აცვია, წონაშიც კი დაკლებულია სადღაც 3-4 კილო. მაგრამ მას ისეთი კარგი ტანი აქვს, მაინც შეინარჩუნა ლამაზი ნაკვთები და ფორმა მისმა ტანმა. მალე უკვე უნივერსიტეტი წყება ამიტომ უწევს იაროს შოპინგებზე და იკლას თავი. გარეთ გასვლა ყველაზე მეტად ეზიზღება ისე როგორც არაფერი. ადრე პირიქით იყო, ოღონდაც გარეთ წასულიყო და ყველას გადააშენებდა.

სახლიდან გასული იყო უკვე, როცა ენჰაიფენს წააწყდა მოლის შესასვლელთან. სწრაფად შევარდა მოლში და ქალების თეთრეულების მაღაზიაში შევიდა. იქ გასახდელში მიიმალა.

ნი-კი:

დღეს ბიჭებმა გადავწყვიტეთ წავსულიყავით მოლში რადგან უნივერსიტეტისთვის გვჭირდება ნივთები. დეაზე სულ მეფიქრება, რა გავაკეთო არ ვიცი...

მოლის შესასვლელთან ვიდექი როცა დეა დავინახე, მისი ამოცნობა ცალ თვალ დახუჭულადაც შემიძლია. ნაბიჯი გადავდი მაგრამ ის უკვე ქალების თეთრეულის გასახდელში მიიმალა.

უცებ შევვარდი იმ გასახდელში, კარები ჩავკეტე და კედელთან მივიმწყვდიე

-დეა......


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

დავბრუნდი, ვიცი პატარაა მაგრამ ვერაფერი მოვიფიქრე. გაგრძელება მალევე იქნება😊.

ნი-კის ყველაფერიWhere stories live. Discover now