ღმერთო ვაიმე დედუ////
/////////////////////////////////////გავიღვიძე. ყველაფერი მტკიოდა ნი-კის ხელი ჰქონდა შემოხვეული წელზე და ეძინა.
ავდექი ნი-კის თავზე ვაკოცე და გამოვტანტალდი ოთახიდან.ოთახში შევედი და ასე ჩავიცვი:
ძლივს დავდივარ ხალხო მეშინია არ ავყირავდე....
სავარძელში მოვკალათდი და თვალები მივნაბე. ასე ნებივრობას თავში აუვარდა და ჩამეძინა.
საღამოს:
(ცოტა გადავახტეთ😆)
ისეთი არაფერი მომხდარა. მე და ნი-კის თითქმის მთელი დღე გვეძინა.
ხანაც ის გავიმეორეთ და ამის შემდეგ მიქანცულები ვიძინებდით.
ხან ელენა გამოტანტალდებოდა და ნი-კი აგდებდა გადი მომშორდი შე ძუკნაო;ღამე იყო ასე მეცვა:
(ჩემი ფოტო არაა)
ტკბილად მეძინა და უცებ წელზე შეხება ვიგრძენი. ძალიან მესიამოვნა ამიტომ თვალები მივნაბე და თავს ძალა მივეცი რომ დამეძინა.ზურგი რაღაცამ დამისველა, არ ვიცოდი რა იყო ან ვინ იყო და გადავტრიალდი.
იქ ნი-კი დავინახე ტიროდა.
მე-ნიკ რა გაიტრებს?? რა მოხდა???
ნიკი-ხომ არასდროს მიმატოვებ?... ყველაზე დიდი ჰეითის გამოც ხომ არ მიმატოვებ??......გთხოვ არასდროს წახვიდე ძალიან გთხოვ.....
მე-არსად წავალ ნიკ_ტუჩებზე მოწყვეტით ვაკოცე-სულ შენფან ვიქნები!.....ჰეითი რას დამაკლებს?....ძალიან მიყვარხარ ნიკ და მე შენ არასდროს დაგტოვებ......მაგას ვერ გავაკეთებ....ახლა კი ნუ ტირი ჩამეხუტე შენს პატარას ეძინება.
ნიკი-მეც ძალიან მიყვარხარ პატარავ!_ჩემი ტუჩები გეგონებათ ჟელიბონის კამფეტი ყოფილიყო-ჩემს პატარას როფორ ვაწყენინებ?!ხელები მომხვია და დაიძინა. მეც ძილს მივეცი თავი და გავითიშე...
_____________________________________
თავიდან ძაან მაგარი მუზა მქონდა მარა მერე გაქრა😭😭
YOU ARE READING
ნი-კის ყველაფერი
Randomვტფ ეს რა სათაურია🙄🤦 სპოილერს ელოდები? წაიკითხე პირველი თავი, სპოილერივითაა😂😉