ეჰ დავბრუნდი კისრის ტეხვით.
ხალხო გთხოვთ დაავოუთოთ ასე მგონია არავის მოსწონს და ამიტომ არ ავოუთებენ😔
წინა მთელი კვირა სიცხე მოქნდა კინაღამ მამკლა მაგ ვირისგაჩენილმა. ნუ ეხლა მე თავიდან გავცოცხლდებოდი ამ ფიკს დავამთავრებდი დ ამერე მეყოლეთ კარგად.
გავაგრძელო ეხლა ᲗᲝᲠᲔეე დამესევით თქვენ როგორც ვციი😂😂.
მაპატიეთ❤️
ბოდიშით❤️
(უკვე მერამდენედ🙄)______________________________________
დეა:
მეძინა და უცებ მაღვიძარამ დაიწყო ზმუილი.
ისე მომეშალა ნერვები ავიღე და პირდაპირ კედელს გავარტყი. ჰო დავფშვენი.ავდექი და დავიწყე მომზადება, დღეს უფრო გვიან ავდექი რატომღაც კიდევ მეძინება.
გამოვიცვალე და ასე ჩავიცვი
რაღაც კაბის ხასიათზე ვარ.
ფეხზე არც ისე მაღალი ქუსლები ამოვიცვი რომელიც სულ ოდნავ მომიმატა სიმაღლე. გავიკეთე მრგვალი ოქროს საყურე ყელზე კი N ინიციალით გაკეთებული ყელსაბამი.
თმა გაშლილი დავტოვე ხელზე კი შავი უბრალო თმისამაგრი დავიმაგრე რომ როცა დამცხებოდა ან ხელს შემიშლიდა შემეკრა.
დღეს თავისუფალი დღეა ამიტომ რასაც გვინდა იმას ვაკეთებთ.
გავედი და პირდაპირ კონონის ოთახს დავადექი.
გზად ნი-კი შემხვდა მზერით დამწვა.
მისი სურნელი რო ვიგრძენი თან ესე ახლოს იქვე კინაღამ ჩავადნებოდი.როგორ მინდოდა ჩემში შემოსულიყო.....
არა არა ფუ რეებზე ვფიქრობ რა ჯანდაბაა.
კონონთან შევედი და მისაღებ ოთახში არ იყო ამიტომ მის ოთახში გადავინაცვლე....
ვაიმე....
ეს რა ნახა ჩემმა თვალებმა...
ღმერთო შენდამიფარე....
კონონს და ჯუნგვონს ერთად ეძინა......
დიახ დიახ არ მოგესმათ......
თან ტიტვლები.......
ფუ ჩემი ეს რა ვნახე ვიტირებ ეხლაააააა
ოთახიდან გამოვედი და ჩემი ოთახისკენ დავიძარი, კარირომ შევაღე ვიღაცამ ხელი ისე დამტაცა მეგონა წამითრევდა დამაგდებდა და მერე ამდგომი მე არ ვიყავი.
მის მკერდს შევასკდი....
ეს სურნელი......
ცუდად გავხდები......
ეს იყო....
_________'_______________________
ინტრიგაა ინტრიგაა თქვე მათხოვრებოოო..«★DEA★»+«★NI_KI★»
(ისე როიცოდეთ მე დეა არ მქვია :) და არცერთ ფიკში არ იქნება ჩემი სახელი. იმას ვერ ვიტან თავიანთ სახელებს რო ამაგებენ ფიკში🙄🙄)
★ILY★
YOU ARE READING
ნი-კის ყველაფერი
Randomვტფ ეს რა სათაურია🙄🤦 სპოილერს ელოდები? წაიკითხე პირველი თავი, სპოილერივითაა😂😉