////HAHAHA ZLIVS DAVBRUNDI DA GAVAGRZELOT CHVENI NI-KITAS FIKIIII😻🥱//////
Y/N's pov; (ეს გოგოს სახელი არ მახსოვს დდ)
ასე გავიდა 1 კვირა. ძალიან ბედნიერი ვიყავი. ჯუნგვონი და კონონი ერთად იყვნენ, ასევე მე და ნი-კიც ერთად ვართ. ერთი შეხედვით ძალიან ბედნიერი ვარ.
author's pov;
გოგონები ძალიან ბედნიერები იყვნენ, ეგონათ რომ იპოვეს თავისი ადამიანები. მაგრამ რა იცოდნენ რომ ამ ყველაფრის შემდეგ უდიდესი ტყუილი იდგა, რა იცოდნენ რომ ეს ყველაფერი ტყუილი იყო და მათი ბედნიერება ცრუ არის.
კონონი მით უფრო ბედნიერია. ვინც მოსწონდა იმასთანაა და ამით ბედნიერია. თავის ძმასთანაც დაულაგდა ურთიერთობა. მაგრამ რა იცის რომ ის შეზიზღდება. შეზიზღდება რაც არასდროს უქნია.
ამ ორმა საბრალო გოგომ არაფერი იცის ჯერ. ბედნიერი 1 კვირა გავიდა. მაგრამ ვინ იცის ამ წყეული სიყვარულის უკან რა დგას? ( თითქმის ყველაფერი ერთნაირად მიწერია გაიზ მაპატიეთ ;))) 1:12 საათია;) დდ)
NI-KI'S POV;
ეს ყველაფერი ტყუილია. ჩემ შორის და შ/სს შორის ყველაფერი ტყუილია. მეზიზღება ეს 1 კვირა. მეც და ჯუნგვონსაც. ეს ყველაფერი ძალით ხდება, გვინდა ეგ ორი ყველაზე მახინჯი არსება გავაუბედუროთ.
ეხლა ვზივართ მე და ბიჭები სუნოს და ჯეის დორმში. წერილი ორივეს გავუგზავნეთ, ფურცელზე წერია. რადგან საგაზაფხულო არდადეგები მოდის გადავწყვიტეთ მე და ჯუნგვონმა რომ მათი ზაფხული საშინელება იყოს და ასეც იქნება.ჯეი- ხო მაგრამ ნი-კი, ჯუნგვონ ასე არ შეიძლება. იმათაც აქვთ გრძნობები.
ჯეიმ გვითხრა, იმის აზრით რომ გადაგვაფიქრებინებდა. მაგრამ ნურას უკაცრავად.
ნი_კი- ჯეი ტყუილად ცდილობ. უკვე ყველაფერი წაკითხული ექნებათ.
გახედა მკცარი, არაფრის მთქმელი სახით
ჯეიკი:" და რა გინდათ ფანებს რომ უთხრათ? რომ გაიგონ? რამდენ ჰეითს მიიღებთ. ჯუნგვონი და ნი-კი გოგოებს გულებს უტეხენო იძახონ გინდათ? კაი რა ბიჭებო კაი რა.
ჩაისუნთქა ღრმად.
ნი-კი:" გაჩუმდით! უკვე გადაწყვეტილია!"
ბრაზიანი ხმით.
ამ დროს გიგოებთან: →→
მათთან სრულიად ქაოსია. სინანულს სახეები. ორივეს უკვე ჩანთები აქვთ ჩალაგებული. გამზადებულნი არიან წასასვლელად. რადგან მათთან უკვე მგზავრობა კიარა არაფერი უნდათ გადაწყვიტეს რომ ტაქსით წავიდნენ. სუ ფეხებზე კიდიათ რამდენი დაუჯდებათ ოღონდ იმ ადგილს გაეცალნონ რაც შეიძლება სწრაფად.
ეხლა უკვე ზიან მანქანაში....
---+-----+-------+------+--------+--------+-----+------+
ინტრიგა ბეიბის ინტრიგა. სხვებსაც დავწერ ბარემ და ხვალ გავაგრძეელებ ამაასსს. ხოდა მომწერეთ ხოლმე არ გაწყენთ ;)))
YOU ARE READING
ნი-კის ყველაფერი
Randomვტფ ეს რა სათაურია🙄🤦 სპოილერს ელოდები? წაიკითხე პირველი თავი, სპოილერივითაა😂😉