Ben Aslı Güngör
Yeni bir okula başlayacaktım.Dönem başıydı.Alarmın sesiyle hemen kalktım.Okul vardı.Son sınıftım.
Hemen mutfağa gittim.Kendime sandviç yaptım.Yolda giderken yiyecektim.Yeni okulum evime yakındı.Okul saat 8.30'da başlayacaktı.Ve saat daha 8'di.Müdürün odasına gittim. Kapıyı çaldım, içeriden bir ses "gel"dedi.
Girdim.Sınıfımı sordum. 12-B'di. Zile daha çok vardı.Bahçedeki bankın birine oturdum.Sonra ise yanıma 2 kız geldi.Tanıştık,arkadaş olduk.Birinin adı Belinay diğerinin ki ise Almina ' ydı.Tesadüfki aynı sınıfdaydık.Zil çaldı ve içeri girdik.Pencere tarafı 3. sıraya Belinay Va Almina oturdu.Arkalarına ise ben oturmuşdum.İlk ders Biyoloji' ydi.Ben bu dersi seviyordum.Hocamız Eylül hoca çok iyi biriydi.Tenefüs oldu.Kantine indik.Masaların birine oturduk.
Aslı "Arkadaşlar ben bir şeyler alıcam siz bir şey istiyor musunuz?" Dedim.
Belinay "Aslı bana bir tane kahve alır mısın?" Dedi.
Almina " Bende bir tane bisküvi istiyorum." Dedi.
Kafamı salladım.Ve sıraya girdim.5 dk sonra istediklerimizi aldım.Aldıklarımızı yedik ve zil çaldı.(...)
Bu son dersti.Ders matematikti.Hocamızın adı Nebi' di.
Bir süre sonra zil çaldı.Ve evlerimize gitmek için okulun kapısına geldik.Yine tesadüf ki evlerimiz birbirine çok yakındı.(Tabi ki de tesadüf olacak ayol).Evlerimize vardık.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CIVATALAR
Almina kişisi sizi "Cıvatalar" grubuna ekledi.
Almina kişisi Belinay' ı "Cıvatalar"grubuna ekledi.Almina} Selam kızlar
Belinay} Merhaba
Siz} Slm
Almina} Kızlar bugün saat 19.00'da ****** şu parka gelsenize.Hem evlerimize de yakın.Çekirdek,cips,falan alırız.
Belinay} Valla bana uyar.
Siz} Olur valla
Almina} Tamam kızlar görüşürüz
Belinay} Bb
Siz} Bb
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dolapımın önüne geçtim.Rahat bir şeyler giyecektim.
Gri füme kapüşonlu över size takımımı giyecekdim.
(Sadece kıyafet,ayakkabı ve gözlük)
Kombini yapıp evden çıktım.Giderken bakkala uğradım.
2 tane cips,2,5 L Pepsi ve 3 tane lolipop aldım.Bakkaldan çıktım. Parka vardım. Kızlar gelmişti.
(Sadece ayakkabı, eşofman takımı ve şapka
Almina çok tatlı mavi-beyaz bir kombin yapmıştı.(Her şey dahil sadece yandaki çanta yok)
Belinay ise siyah-beyaz a bürünmüştü. Kendimi ve kızları övmek gibi olsun hepimiz çok güzeldik.
Bölüm nasıl yorum ve oylarınızı esirgemeyin.Müziği okurken dinleyebilirsiniz.Yada başka zaman yani istediğiniz zaman