Şuan eve gelmiştim.Bugünkü derslerin tekrarını yapıp test çözecektim.(...)
Derslerin tekrarı bitmişti.30 dakika daha test çözecektim.Su almak için mutfağa indim.Sandelyeye oturup suyumu içtim.Bardağı tezgaha koyarken bir miyavlama duydum.Arka bahçeden geliyordu.Dış kapının yanında ki dolapdan ceketimi ve ayakkabımı alıp giydim.Sessizce arka bahçeye gittiğimde beni karşılayan yavru kediye hayranlıkla bakakaldım.Çok güzeldi.
(Şöyle bir şey düşünebilirsiniz arkadaşımın kedisidir kendisi)
Buzdolabından süt çıkardım.Bir kaba dökdüm.Yavru kedi çok acıkmışdı.
(...)
Alarmın sesiyle hemen uyandım.Okula gidecektim.Normalde okulun forması vardı.Ama ben giymek istemiyordum.Zaten son sınıf olduğumuz için bir şey demiyorlar dı.Sweatshirt-pantolon giyecektim.(İstediğim modeli bulamadım ama olsun üstün kolundaki ve önündeki detaylar yok)
Kapıyı kapattım.Okula doğru gitmeye başladım.20 dk sonra okula gelmiştim.Bizim cıvatalar gelmişti.Yanlarına gittim.Sohbet falan ettik ve sınıflara dqğıldık.
Ders fizik dk hiç sevmiyordum.Sıkılmıştımda,telefonumu elime aldım ve gruba yazmaya başladım.
Arkadaşlar ben 10 bölüm falan yazmıştım ama silinmiş.Kısa kısa tekrardan yazıyorum. Sizce bir önceki bölümde çiftler nasıldı?? Yada beğendiğiniz bir çift varmıydı. Görüşürüzzz