Öncelikle selamlaaar
Kurgu hakkında birkaç şey söylemeye geldim 🙏🏻🙏🏻
Levi hakkında 'buna da mı vereceğiz' diyenler oluyor... arkadaşlar... bilmiyorum...
'Staying Up' kurgumu okuduysanız bilirsiniz ki bir kurguya bir kişiyle başlayınca kiminle olacağı bariz belli oluyor gibi. (Angst cart curt olmadığı müddetçe) Bende bunu çok sevmediğim için kafamda bir ana karakter belirliyorum ve onu kitap ismine zaten yazıyorum.
Bir bakmışsınız ben kitabı Pieck ya da Hanji'yle bitirmişim. (Benden beklersiniz gibi geliyor.)
He bir de ben Levi'dan kısa olduğum için ynciği levidan uzun yazamıyom 😔😔
İyi okumalar 💗💗💗
-
Y/n gözleri kapalı bir şekilde koltukta geriye yaslanmıştı. Sürekli esniyordu. Vücudu ağrıyordu ve aşırı uykusu vardı.
"Ölüyorum." diyerek sızlandı. "Hanji 'Seni sikeceğim.' dediğinde şaka yapmıyormuş. O küçümen ve kalın kaşla birlik olup iflahımı siktiler."
"Mızmızlanma. Ebeveynlerimizin hiç söylendiğini duydun mu?"
"İlla söylenmişlerdir canım." mayışık bir şekilde konuştu.
Sessiz kalan Pieck arkadaşının sızlanmalarını dinlemeye devam etti. Bu konuda pek akıl verebileceğini düşünmüyordu.
"Çok uykum var Piecku. O küçümen bana hiç acımadı. Kalın kaş ile birlik olup sürekli bir şeyler istediler." Hatırladığı şeyle oturduğu yerde dikleşti. "Orospu çocuğu onun için kuru temizlemeyi aramamı istedi. Düşünebiliyor musun? Ulan pezevenk ben senin asistanın mıyım, yoksa şirkette staj mı yapıyorum?"
"Sen şimdi bunu bitirince ne olacaksın?"
"Muhtemelen ölü." tekrar genişçe esnedi. "Uykum var Piecku." geriye yaslanarak gözlerini kapattı.
"Sızlanma." diyerek kıkırdadı. "Bekle ben sana yemek getireyim de sen bir kendine gel."
"Yemek mi?" tekrar dikleşti ve gözlerini açtı. "Hadi yiyelim Pieck."
—————✵—————
ERKEK erwin
Yarın sabah 08.30'da ofiste olmanızı istiyorum.
Zeke Yeager size yapmanız gerekenleri gösterecek.
Günlük rapor istiyorum!
Her gün aynı saatte kahvemi getirmenizi rica ediyorum.siz
ayaklarini da yikayayim mi orospucovu|
oldu pasam|
tabii efendim
de
siz bunlari ben cikmadan soylememis miydiniz zaten?ERKEK erwin
Tekrardan söylemek ve hatırlamanıza vesile olmak istedim.
Çıkarken ahvaliniz* pek iyi durumda değil gibiydi.
Epey bir bitap gibi duruyordunuz, düzgünce istirahat ederseniz yarın daha zinde olursunuz.siz
yok ebesinin ami|
aynn
ne anlatiyosun moruk ya|
rahmetli dedemi animsatti serefsizim|
duzgunce istiharat edecegim emin olabilirsiniz 👍ERKEK erwin
Öyle olursa iyi olur.
Sizi epey yoracağız.
Ne de olsa üniversitede öğrendiğiniz teorik bilgileri pratiğe dökerek, ileri düzeyde bir tecrübe ediniyorsunuz.
Tecrübe edinmek istiyorsanız, sizi epeyce terletmemiz gerekecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐄𝐯𝐞𝐧 ||𝐸𝑟𝑤𝑖𝑛 𝑆𝑚𝑖𝑡ℎ
FanfictionY/n L/n sonunda stajyerliğini yapacak bir yer bulmuştu. •𝐸𝑟𝑤𝑖𝑛 𝑆𝑚𝑖𝑡ℎ •𝐿𝑒𝑣𝑖 𝐴𝑐𝑘𝑒𝑟𝑚𝑎𝑛 •𝐾𝑎𝑑𝚤𝑛 𝑜𝑘𝑢𝑦𝑢𝑐𝑢 •𝑀𝑜𝑑𝑒𝑟𝑛 𝑎𝑢 𝑇𝑤:𝑎𝑟𝑔𝑜, 𝑘𝑢̈𝑓𝑢̈𝑟, 𝑠𝑚𝑢𝑡, 𝑐𝑖𝑛𝑠𝑒𝑙 𝑖𝑐̧𝑒𝑟𝑖𝑘.