Y/n sinirle kapıdan çıktı. Nefesini düzene sokmaya çalışırken, ağrımaya başlayan başı için şakaklarına masaj yapmaya başladı.
Arkasından çıkan Miche ise Y/n'den pek farklı değildi. Bir yandan telefonla konuşarak dert yanıyordu.
"Aynen öyle Erwin abla." dedi Miche alaycı bir tavırla. "Hala içeride konuşuyor ve adama temizlik dersi veriyor. Ben demiştim sana 'Bu bücürük bizimle geliyorsa, seninde olman gerekiyor.' diye. Bende, Y/n'de psikoloğa gideceğiz ve masraflarımızı şirket karşılayacak."
"Abartma Miche. En fazla ne yapmış olabilir ki?" diye sordu Erwin. Sonra o da arkadaşının huyunu bildiği için birkaç dakika duraksadı. "Tamam biraz sıkıntılı bir tip. Ama bu kadar bıktıracak ne yapmış olabilir?"
Miche uzağında kalan genç kızı izlerken sesli bir nefes verdi. "Bence o kısmı da Y/n'e sor."
—————✵—————
erwin s.
Bayan L/n mekan gezme işi nasıl gidiyor?siz
bisi dicem
lutfen beni kovar misiniz
agliycam sinirdenerwin s.
Stajınızı tamamlamak istemiyor musunuz Bayan L/n?
Sizi ve Bay Zacharias'ı bu kadar sinirlendiren ne olmuş olabilir acaba?
Bana anlatır mısınız?siz
agliycam sinirden
yuce rabbim boyundan alip sinirine vermis
9 yer gezdik 8'iyle kavga ettik diyeyim siz anlayin halimizi
surekli temizlik dersi verdi bir de
sirkette agzindan cimbizla laf aldigimiz adam bugun bulbul gibi sakidierwin s.
Levi biraz huyludur, evet.
Peki bunun harici başka bir şey oldu mu?siz
yav daha ne olsun amina koydugum|
ya daha ne olsun bay smith
adam kac kisiye 'kokusmus, pis, pasakli, kici b*klu' dedi biliyo musunuz?
neyse ki kimse sikayet etmedi
en azindan henuzerwin s.
Onu demesi pek hoş olmamış. Kabul ediyorum.
Bunlar çok büyük sorun teşkil ediyor mu?siz
yav moruk mal misin amk|
bir tanesi geri terslese ucumuz da karakolluk olcaz haberi yok|
her an karakolluk olabiliriz gibi geliyo bana
nacizane fikrim bir daha bu kucumen bizimle gelmesin
hassiktie|erwin s.
Küçümen mi?
Levi mı?
Hahahahaha.
Komikti.siz
oh espiriden anliyomus|
en azindan arada bir|
aman duymasin
patlamaya hazir bomba gibi
diger ettigi tartismalar yetmis gibi durmuyorerwin s.
Bir sıkıntı olması durumunda sen ya da Zacharias, ikinizden biri beni arayın.
Ben hallederim.siz
oh bosaldim|
hirr hasin erkek|
tamamdir efendim
tesekkurler
neye tesekkur ettim amk|
he tm hatirladim|erwin s.
Görüşürüz Bayan L/n.—————✵—————
Y/n dikiz aynasından, arkada oturan ve telefonla konuşan adamı izliyordu.
"O çöp sahasına*- aman mekana bir daha gelmeyi düşünmüyorum. Arada bir yanlışlıkla yere su dökünde az da olsa temizlensin. Zira o yerlerde üreyen bakteriler yüzünden dünyada yeni bir virüs yayılabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐄𝐯𝐞𝐧 ||𝐸𝑟𝑤𝑖𝑛 𝑆𝑚𝑖𝑡ℎ
FanfictionY/n L/n sonunda stajyerliğini yapacak bir yer bulmuştu. •𝐸𝑟𝑤𝑖𝑛 𝑆𝑚𝑖𝑡ℎ •𝐿𝑒𝑣𝑖 𝐴𝑐𝑘𝑒𝑟𝑚𝑎𝑛 •𝐾𝑎𝑑𝚤𝑛 𝑜𝑘𝑢𝑦𝑢𝑐𝑢 •𝑀𝑜𝑑𝑒𝑟𝑛 𝑎𝑢 𝑇𝑤:𝑎𝑟𝑔𝑜, 𝑘𝑢̈𝑓𝑢̈𝑟, 𝑠𝑚𝑢𝑡, 𝑐𝑖𝑛𝑠𝑒𝑙 𝑖𝑐̧𝑒𝑟𝑖𝑘.