3

39 4 26
                                    

yorum atarsanız daha cok yb atarım.
yorum yoksa yb de yok aglayin
———————————-———————————-

Gecelerdir Minho rüyalarında sürekli Jeongin'i görüp duruyordu. Artık buna dayanamıyordu,uykusuz ve yorgundu. Sanki Jeongin ona musallat olmuş gibi hissediyordu ve delirmek üzereydi. Kahretsin,sümük gibi yapışmıştı sanki. Bu olayı artık Hyunjin'e anlatıp anlatmama konusunda düşünüyordu. Belkide bir kahin bulmalıydı,veya ikisinide yapsa daha iyi olabilirdi.

Lee Minho'dan

Bu işkenceye artık daha fazla katlanamadığımdan Hyunjin'e söyleme kararı almıştım. Gözlerim onu aradı fakat bulamamıştım. Tam o sırada Tuvaletten gelen sifon sesi ile iç çekmiş ve koltuğa oturmuştum. İçeriden çıkan Hyunjin beni görüp yanıma gelmişti. Gergin yüzüm onu şüphelendirmiş olmalı ki sorgulamaya başladı.

"Bir şey mi oldu Minho?"

"Evet,oldu değil hatta oluyor Hyunjin,Buraya geldiğimden beri bir şeyler oluyor."

"Aç şunu biraz anlamıyorum."

"Sorun,Jeongin."

"Ne? Jeongin'i özledim deme bana."

"Hayır,yani belki biraz. Fakat sorun bu değil."

"Sorun ne o zaman?"

"Jeongin'i günlerdir rüyalarımda görüyorum,sürekli bana zarar vermenin,intikam almanın peşinde. Ayrıca gece sen uyurken sürekli uyanıyorum o rüyalar yüzünden,aşağıdan tuhaf sesler gelmeye başlıyor gece uyuyamıyorum artık."

Yazardan

Hyunjin'in içini korku sarmıştı,fakat Minho'yu endişelendirmemek ve daha da korkutmamak için onu rahatlatmaya çalıştı.

"Minho,bilinçaltından dolayıdır. Filmlerde veyahutta kitaplarda gördüğün bilinçaltına işlemiş olan uydurma musallat olma hikayeleri. İçinde zaten Jeongin için azda olsa üzüldüğünü,onu sonradan özlemeye başladığını biliyorum. Biz erkekler daima yokluğuna kişi gittikten sonra üzülmeye başlarız. Pişmanlık duyuyorsun ama onu öldüren den değildin,rahat ol."

Teselli etmekte iyiydi,fakat o da rahat edemezdi kolayca. Minho bir iç çekti ve gülümsedi. Hyunjin'in onu her şeyden koruyacağını düşünürdü. Fakat sanırım Hyunjin'in önce kendini korkuması gerekecek...

~Timeskip

Yine gece olmuştu. Minho yatağına uzandı ve gözlerini kapattı. Odanın kapısı kapalıydı,Minho aşağıdan gelen sesleri duyup da kalkmasın diye Hyunjin kapatmıştı.

Fakat tuhaf bir şey olmuştu..

Kapı biri tarafından tıklatılıyordu?

Yanlış duyduğunu düşündü,

yanlış duyuyorumdur dedi içinden.

"tık tık tık.."

Hyunjin sessizce kapıya yöneldi.

Korkuyordu.

Çok korkuyordu.

Kapıya yaklaştı,yaklaştı...

Kapıyı açtı.

'Kimse yok..'

Yutkundu ve kapıyı geri kapattı. Kapatıp arkasını döndüğünde tekrar kapı çaldı. Yeniden hızla arkasını döndü,eline vazoyu aldı. Kapıyı açtı,vazoyu kaldırdı...

Karşısında ağlayan küçük bir çocuk vardı.

"Sen de kimsin?"

Cevap gelmedi çocuk ağlıyordu. Hyunjin vazoyu indirdi ve çocuğun yanına eğildi. Çocuk bir anda ona sarıldı.

"eh,tamam...da..Ne oldu? Sen kimsin? Neden ağlıyorsun?"

"Arkadaşlarım beni dövüyorlar!"

"Arkadaşların mı?"

Çocuk koridorun devamını işaret etti.

Orada oynayan bir kaç çocuk vardı,ellerinde çiğ tavuklar doğruyorlardı. Ve hepsinin her yeri kan içindeydi. Çocuğa baktı,o tertemizdi. Çocukları izlemeye başladılar,bir bıçağı diğerinin karnına saplamıştı. Bir anda? Buna hepsi gülüyordu? Karşısındaki çocuk Hyunjin'e baktı.

"Bende oynamak istiyorum!"

"Fakat bu oyun..Bu bir oyun değil.."

Hyunjin terlemeye başlamıştı. Bir anda balkon gibi bir yere sanki ışınlanmışlardı. Hyunjin çocuğa hala sarılırken,

Gökte süzüldüğünü hissetmeye başlamıştı...

~

"Siktir!"

Sıçrayarak uyanmıştı,sabah saat 06.00'dı. Minhp rahatça mışıl mışıl uyuyordu. Hayta uykusunda gülümsüyordu. Sanırım Jeongin onu 1 geceliğine rahat bırakmıştı fakat o sürede...O rüya neydi öyle? İnternetten rüya tabirlerini aramaya başladı Hyunjin.

"Sabahın altısı neyle uğraşıyorum off of!"

tabire baktı ve okumaya başladı:

"Rüyada çiğ tavuk görmenin anlamı; rüyayı gören bireyin az kazanç ile daha çoğunu kazanmak amacıyla kendisini yanlışa götürecek ve Allah katında günahkar olunacak işlere girileceği manasına gelir. Kötü işlere ve tekin olmayan bireylere bulaşmaya işaret eder. Rüyayı gören bireyin kendisi adına hak olmayan yollara gireceğine bu sebeple de ah ve beddualar alacağına yorulur."

Rüyayı tam hatırlıyorsa eğer çocuklar çiğ tavuk kesiyordu. Hyunjin tabiri görünce gerildi.

"Hayda,büyücü mü olacağım anasını satayım."

Minho bir anda zıplayarak uyanmıştı. Hyunjin'in ödü kopmuştu. Minho ise psikopat gibi bakıyordu Hyunjin'e. Sanki öldürecekmiş gibi. Elektrikler gidip gelmeye başlayınca Hyunjin kendisini iten çocuğu gördü. yok olup duruyordu. Çocuk en sonunda bir şeyle söylemişti,Minhoyu işaret ederek.

"Onun içindeki benliğini alacağım."

ve tekrar yok oldu.

Hyunjin tekrar uyandı,az önce rüyanın içinde rüya mı gördü amına koyayım.

ve saat 6 değil 9 du.

——
slm

Im scared... (2) SeungIn /minificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin