0.1

1.7K 131 22
                                    

Helloooo

Mağaranın kapısından içeri adım attığımda hepsinin bakışı bana dönmüştü.

Evet evet biliyorum çok güzelim onun için bakıyorsunuz.

(Demiyor beni terörist sandıkları için bakıyorlar.😂)

Gidip biraz yaklaştım kapıda girmeden önce anahtarları almıştım o itlerden.

Anahtarları komutanın eline bırakıp kulağına yaklaştım ve konuşmaya başladım.

"Tam 1.5 saat sonra ellerinizi çözün ve dikkat edin." Bana bı pisliğe bakar gibi bakıyordu ama yapacak bişeyim yoktu.

"Neden sana inanalım kimsin sen niye bunu yaptın." Akılsız bu çocuğum ya.

"Allah'ın bı kuluyum dediğimi yap işte çokta sorgulama bı türk insanı bekliyorsanda bekleme içim acıdı size ondan bırakıyorum ama kimsenin haberi olmayacak ." Dedim çünkü albay kesinlikle bilmemeleri gerekiyor demişti.

Onları arkamda bıraktıktan sonra çıkıp kendi cadirima geçtim ve yerdeki depo niyetine kullandığım çukur gibi yeri açtım içinden belgeler ve flaşları aldım sonrada muhimmatlarimi aldım ve yeniledim.hicbirsey bırakmamaya özen gösterdim zaten bişey kalmiycakta neyse.

Sonra oturdum yerime beklemeye başladım yarım saat geçmişti bile bende ne yapacağımı düşündüm.

Önce albayı sonrada onu görmeye gidecektim burnumda tütüyordu.

Çok özlemiştim onu.

Herşeyi özlemiştim.
Herkesi ? Çok soru içeren bişey benim ondan ve bı kaç kişiden başka kimsem yoktu ki.

Beni daha bı haftalıkken yetiştirme yurduna bırakmışlar daha o zamandan çekeceğim belliymiş yani.ki çektim de.

Dışardan silah sesleri gelmeye başlayınca bende yerimden kalktım ve dışarı çıktım.

Bı Kaya'nın arkasina geçip bende yalandan sıkmaya başladım ama bu itlere sıkıp öldürüyordum.

Oğlum bunlar ne ara çoğaldı lan bunlar bu kadar değildi.

Anlamıyorum bu 2.5 yıldır da anlamadım anlamiycamda.

Bı saat sonra falan çatışma bitmişti çünkü esir askerlerde çıkmış bize katilmistilar.

Tabi bizi almaya gelenler çokta emin değillerdi. Sonuçta onları kurtarmaya gelmişler ama onlar önceden cikipta çatışmaya katılıyorlar. Enteresan.

Tabiki ben varken herşey enteresan olur.
Kendimi övmek gibi olmasında neyse işte.

Bu komutan bana takmış galiba beni arıyor etrafta deli danalar gibi.
Neyse onu daha fazla yormiyim.

"Hey komutan burdayım beni niye ariyorsun deli danalar gibi "diye seslendim hemen bu tarafa dönmüştü.
O arada herkes kahkaha atıyordu.

Hepsi koşarak bu tarafa gelmeye başladılar.
Ve beni kelepcelemeye izin verecektim lakin önce o iti almam lazım.

"Beni tutuklamaniza izin verecem lakin önce bı emaneti almam lazım şayet onu burnundan tek damla kan dahi akitmadan goturmezsem hiç iyi şeyler olmayacak."dedim ve o tarafa doğru yürümeye başladım.

Hepsi şaşkın ördek yavrusu gibi beni takip ediyorlardı.en sonunda onun olduğu yere geldiğimde uyandığını gördüm.

Diğerleri hala şaşkınca bakıyorlardı.

Onu yerinden kaldırıp iki askere elimle gel işareti yaptım.

Onlar hala öyle durunca seslendim.

"Oğlum ne bakiyonuz lan öyle gelin şunu alın bı de ben mi tutayım bunu ellerimi kelepceleyeceksiniz ya hani."

DAĞLAR'IN TOMRİS'İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin