Ayy hellüü
Karargaha hızlıca giriş yaptığımda direk odama gidip uniformami giymiştim sonrada harekat merkezine gittim hızlıca bilgileri alıp hazırlanmış ve helikoptere binmiştim. Bunların hepsi on beş dakika içinde olmuştu.
Bir tim esir düşmüştü ve ben tek başıma yani Tomris olarak gidiyordum göreve önce gidip etrafı kontrol edecektim sızma göreviyle yapacaktım büyük ihtimal bu işi çünkü tek başıma ordan çıkamazdim ben çıkardım Tomris olarak ama timi cikarmam imkansızdı resmen.
Ben planın üzerinden defalarca geçerken kamp alanına yaklaşmıştım ve uygun bı yer bulup konuçlanmistim.
Her yeri izleyip beynimə kazimistim planımıda gözden geçirmiştim sızmak kolaydı ama öncesinde bombaları yerleştirmem lazımdı nöbet değişiminde sessizce yaklaşıp yerleştirecektim yarısını diğer yarısınida sabaha karşı hepsi ölü gibi uyuduklari zaman yerleştirip timi kurtarıp çıkacaktım sonrada bomm.
Gelmemin üzerinde beş gün geçmişti nöbet değişiminde yarısını dizmistim bombaların şimdide sabahı bekliyordum iki saat kalmıştı hepsi uyumuslardi tek tük kalmışlardı.
İki saat sonra kalan itleri temizledikten sonra bombaları yerleştirmiş timin olduğu mağaranın önündeydim
Kapıyı açıp içeri girdim ve hepsinde gözümü gezdirdim.hicbirinin ağır yarası yoktu ama baya yorgun ve halsizlerdi.
Beni gördükleri gibi dik durmaya başladılar işte benim aslanlarim.
Direk konuşmaya başladım bir yandan da çözüyordum onları ellerinden tavana zincirle asiliydilar kapıdaki itlərdən almıştım anahtarları.
"Şimdi hepiniz yuruyebilirsiniz gibi gözüküyor ağır yarası olan bildirsin hemen çıkmamız lazım burdan ben kıdemli yüzbaşı Havin bala Öztürk rütbəliniz kim bana hemen bildirin." Diyip sustum o sırada hepsini çözmüştüm.
Biri hemen karşıma geçip tekmil verdi.
"Yüzbaşı aslan Öztürk Mardin emret komutanım" Öztürk mu o da şaşırmıştı benim soyadıma ve bende şaşırmıştım.
"Ahmet Öztürk neyin oluyor yüzbaşı"dedim hemen.
"Amcam komutanım sizin neyiniz oluyor."demişti ne yapayım sakliyimmi Allah Allah açık açık diyecektim.
"Biyolojik babam neyse hadi çabuk olun çıkmamız lazım sonra konuşuruz."dedim ve önden ilerlemeye başladım.
Timle beraber mağaradan çıkmış buluşma noktasına ilerliyorduk o sırada karargahı aramış helikopter istemiştim.
Biz buluşma yerine vardigimizda helikopter gelmiş bizi bekliyordu hemen sırayla binip geri dönüş yoluna geçtik.
O sırada aslan konuşmaya başladı.
"Komutanım siz niye tek başınıza geldiniz ve nasıl biyolojik babanız oluyor amcam anlamadım."dedi sustu sonra başının üstünde ampul yanmış gibi oldu ve tekrar konuşmaya başladı.
"Tabi ya iki yıl önce o kızla DNA testi uyusmamisti ve arıyorlardı siz o kizmisiniz iki yıldır size hiçbir şekilde ulaşamadık."demişti demekki jeton düşmüş.
Başımı sallayıp konuşmaya başladım.
"Evet ulasamadiniz hem asker olduğum için hemde 2.5 yıldır gorevdeydim yeni döndüm o yüzden." Dedim o da başını sallayıp sustu digerleride şaşkın şaşkın bize bakıyorlardı.
Bende başımı arkaya yaslayıp gözlerimi dinlendirdim.
Bı saat sonra alaya gelmiş helikopterden inmistik yine albayın karşısında inci gibi dizilmistik ama beklemedigim şey Öztürk ailesi ve exstra insanların olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞLAR'IN TOMRİS'İ
AléatoireYüzbaşı Havin bala Öztürk'ün 26 yıl sonra ailesini bulması ve görevdeyken bilmeden ikizine işkence yapması mi?