Ben ben,evet ben.Hayatın acımasız
gerçekleriyle yüzleşmenin ne demek olduğunu en iyi bilenlerden biriyim.Merhaba,Feride ben.Babamın prenses gibi büyüttüğü hayatım, bir anda karanlık bir kabusun içine dönüştü.18 yaşında aşk denen o karmaşık dünyaya adım attığımda, masumiyet bulutları arasında kayboldum. Ruh hastası bir adamın şiddet dalgaları altında ezilirken, içimdeki ateşin kıvılcımları da hiç sönmeyecekmiş gibi çakıyordu.Bir gün,bir gün içimdeki cesareti iliklerime kadar,damarlarıma kadar hissettim.O cam parçalarının arasından çıkarken, ne kadar güçlü olduğumu ve hayatta kalmak için ne kadar mücadele ettiğimi bir kez daha anladım.Bundan sonra içimde en ufacık bir duygu bile hissetmedim,en önemlisi de aşka olan inancımı kaybettim. Kendimi savunmayı öğrendim, sert bir kabuk geliştirdim.
Babam,şımarıklığım ve bencil tavırlarım karşısında dayanamayacağını anladığında,çaresi bir koruyucu bulmaktı,yoksa bakıcı mı demeliydim.Her anımda yanımda olan bir adam bulmak,bu muydu beni koruma şekli?
İşte o koruyucu,hayatımı tam düzene sokmuşken tekrardan altüst eden o adam.O adam,çiçekler arasında gizli bir diken,iyi niyetin ardında gizli bir gölge.Şimdi,yeniden,tekrardan,iradesiz bir Feride ile.
﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌
Sizlere hayatın karmaşık dokusunda kaybolmuş bir adamı anlatmak istiyorum. Ben, Ahmet, gözlerindeki derinlikte kaybolmuş bir adamım. Hayatın bana sunduğu zorluklarla başa çıkmaya çalışırken, içimdeki ateşin hiç sönmediğini biliyorum.
Bu hayatta benim tek yardımcım,tek dalım olan adamın kızını korumak için aldığım görev, hayatımın yönünü tamamen değiştirdi. Şimdi, koruyucusu olarak,onun güvenliği için her şeyi yapmaya hazırım.Benim görevim onun kendini tek başına hissetmemesi,yanında,herkesin içinde güvenebileceği bir adam olması.Ancak bu görev, sadece fiziksel koruma değil, aynı zamanda duygusal bir destek olma ve ona umut verme görevini de içeriyor.
Ben, hayatın zorluklarına karşı dimdik durmayı öğrendim. Zorlu geçmişim, beni bugünkü güçlü ve kararlı karakterime dönüştürdü. Artık hayatın acımasızlığına meydan okumaya hazırım. Çünkü ben, Ahmet, kaybolmuş bir adam değilim. Ben, hayatın içinde anlam arayan bir adamım. Ve bu yolculukta, yanımda Feride gibi güçlü bir kadın olduğu sürece, geleceğe umutla bakabilirim.
Hayatın sunduğu her zorlukla başa çıkmak için buradayım. Çünkü ben, Ahmet, hayatın zorluklarına karşı güçlü duracak kadar cesurum.
Evvett Ahfer üzerine bir kurgu yapmayı bende beklemiyordum ama neden olmasınn.Umarım konuyu siz okuyucularda beğenirsiz,öptüm.💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vaveyla
Teen FictionSessizliğim, çığlıklarımı ortaya çıkarmaya yetiyordu. Her ne kadar sussamda, içimdeki yaralar kazınarak vücuduma sessizce, tek tek işliyordu.Ne yapabilirdim ki, duygusuz kalmaktan başka bir çözüm yolu, aklımın ucundan dahi geçmiyordu,geçmeyecekti. S...