Buluşma

81 16 3
                                    

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

Sabah yüzüme değen buz kesmiş el ile resmen yerimden sıçradım.

"Abi, ne yapıyorsun ya? Ödüm koptu." Dediğimde abim vurmayayım diye geri çekilerek sırıttı.

"Çok üzüldüm Sıloş ya, hadi hadi kalk bak yapacak çok iş var bugün."

"Ay doğru, unutmuşum. Bugün söylediğimiz harika yalanlarla insanları kandıracaktık, değil mi?" Dedim yatağımdan kalkarak.

"Ya kızım deme şöyle. Bak, ne konuştuk gece!"

"Allah'ım, ben ne günah işledim ya? Sana söylüyorum abi, bu kız, babasıyla iş birliği yaptığını ve daha nicesini öğrendiğinde hiç iyi şeyler olmayacak."

"Yok yok Sılalom, ağzını kötüye alıştırırsan öyle devam eder. Hadi, ben çıkıyorum, sende üstünü giyin de aşağı gel."

"Ben ne diyorum, sen ne diyorsun abi ya? İyi hadi çık, geliyorum ben de." Dediğimde abim odadan çıktı. Beyaz bir crop, altına da diz kapakları yırtık bir kot pantolon giydim.

Aşağı indiğimde mutfağa geçip kahvaltı hazırlayan aşçılara tek tek baktım. Ne gerek vardı, hiç bilmiyordum. Ailemin lüks zevkleri için insanlar boş yere yoruluyorlardı.

"Günaydın ablamm. Yardım edebileceğim bir şey var mı?

"Yok Sılacığım teşekkür ederim."

Mutfaktan çıkmak için arkamı döndüğümde elindeki kahve bardağı ile evde gezinen annemi gördüm.

"Günaydın aşkım, erkencisin bugün."

"Abimin şu işi için kalktım, beni de alet ediyor."

"Hiç hayra alamet değil Sıla. Hayır, abin böyle bir şeyi nasıl kabul eder, onu da hala çözemedim."

"Kendisi de geldi." Diyerek yanımıza yaklaşan abime baktım.

"Oğlum, dün konuşamadık. Yarım yamalak anlattın bana. Bu Feride mevzusu nereden çıktı? Neden kabul ettin böyle saçma sapan bir şeyi?"

"Anne, Sinan abi çok ısrar etti. Aramızda nasıl bir bağ olduğunu sen de çok iyi biliyorsun. Ayrıca, o kızı bir an önce değiştirmem gerekiyor, yarı yolda bırakamam yani."

"Sana mı kaldı Ahmet? Gerçekten sana mı kaldı bu yüce görev? Feride normal bir kız değil. Seni parmağında oynatacak ve emin ol, değişen hiçbir şey olmayacak."

"Onu zamanla göreceğiz, anneciğim. Hadi, bırakalım şu konuyu." Diyerek tezgaha konulmuş küçük keki ağzına tıkıştırarak mutfaktan kaçtı

"Ahmet, elimin tersindesin bak! Ben onu gelecek misafirler için yaptırdım, gelip gidip yeme şunları!"

Abim ağzı dolu bir şekilde gülerek bana kaş göz yaptığında mutfaktan çıktı, bende arkasından geldim.

Odaya girdiğimde abimin yatağına oturarak somurttum. Birilerine yalan söylemek hiç bana göre bir iş değildi, özellikle de masum bir kıza.

"Gece konuştuklarımızı okeyliyorum abiciğim, ve sana ne yapman gerektiğini anlatıyorum, tamam mı?"

Oflaya poflaya kafamı onaylarcasına salladım.

"Harika, sen şimdi Feride'yi arıyorsun ve bir şekilde buluşmak istediğini söylüyorsun."Dedi elini beline koyarak.

"Telefonumu elime alıp kazada kaydettiğim Feride'yi bulup numarayı stres ile aradım. Hoparlörü açıp abimin yüzüne baktım. Hislerim beni asla yanıltmazdı ve bu sefer gerçekten boka batacak gibiydik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VaveylaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin