1

17 2 0
                                    

☯️☯️☯

Ep1. / S3

W pierwszym odcinku akurat będzie bardziej narzekanie niż takie chwalenie (⁠*⁠・⁠~⁠・⁠*⁠).

Na pierwszy start weźmy sobie opening...

Jeżeli chodzi o opening to miałam, taką nadzieję że akurat piosenka przewodnia do trzeciego sezonu będzie inna...

No ale się przeliczyłam, bo akurat tą piosenką która, była w intrze no to była akurat muzyka z drugiego sezonu.

Chodzi mi akurat o piosenkę no Biały szum od tego samego zespołu co śpiewał akurat Cry baby do pierwszego sezonu.

Wszystko ładnie wyszło akurat w openingu, lecz tak według mojej osoby wielki minus ma ten opening... bo on kurde zdradzał co tam się będzie odwalać w Anime =_⁠=.

No przepraszam openingu, ale tutaj masz wielki minus ಠ⁠_⁠ಠ.

No wracając teraz akurat do tego co się działo, w całym epizodzie to akurat była to kontynuacja trzynastego odcinka drugiego sezonu. No więc nasz główny bohater ze swoimi kumplami zostali otoczeni przez wrogi gang, lecz na szczęście ich tyłki uratowali bliźniacy potrącając, akurat chłopaków w czerwonych płaszczach.

No było mi trochę tamtych kolesi żal, chociaż mnie to troszeczkę bawiło, że akurat bliźniacy nic się z tego nie robili, że ich potrącali xd / głos akurat młodszego z bliźniaków jak go usłyszałam bardzo mi się spodobał ♥️.

EDIT:

Ja w sumie będąc szczera jakoś tak sobie właśnie wyobrażałam, jego tonację głosu i aktor głosowy który, podłożył głos chłopakowi dobrze był, dobrany. Bowiem kojarzę VA z jego innych ról więc brawa dla tego pana (👏🏻).

(RAIYTA Z PRZYSZŁOŚCI: Dobra po jakimś czasie zorientowałam się że aktor głosowy młodszego z bliźniaków to ten sam aktor który, akurat gra starszego 😅 / no więc brawa dla tego aktora za zagranie dwóch braci bliźniaków którzy totalnie się od siebie różnią).

Jeżeli chodzi o animacje na przykład walki nadal mają wiele do życzenia, ale ważne, że one miały już animacje.

EDIT2:

Natomiast akurat w Anime bracia mieli do pomocy akurat swoich podwładnych z gangu no i wszystko poszło, dobrze we wspomnieniu tylko kolejny mały minus akurat chłopaki właśnie w swoim wspomnieniu w wersji animacyjnej mieli te swoje lekko kręcone włosy co jest według mnie takim zmienianiem koncepcji jak to było w drugim sezonie odnośnie do kopnięcia od Yuzuhy =⁠_⁠=.

(RAIYTA Z PRZYSZŁOŚCI: Proszę o nie czytanie początku tego akapitu co jest na górze tylko tą końcówkę! / albowiem teraz zdałam sobie sprawę że w mandze i w Anime obaj bracia walcząc sobie z Mochim który tam jeszcze rządził własnym gangiem i bliźniacy też mieli swój własny gang to Smiley jak i Angry w komiksie oraz w animacji mieli normalnie swoje te kręcone włosy, a tą swoją inną fryzurę mieli w innym momencie).

Później mamy tę walkę w hangarze czy co to tam jest no i akurat wszystko fajnie rozmowa się jakoś skleiła no i w walce było tak, że akurat Smiley jako pierwszy poszedł na ogień zaatakować akurat Kaku no i tam z nim zawalczył no i było okej...

Natomiast w mandze zmieniono tę sekwencję, że akurat dwukolorowo oki, zamiast walczyć ze starszym z bliźniaków właśnie zawalczył z głównym bohaterem no i tam główny bohater jednym czasem powoli właśnie chłopaka. No i kiedy akurat tak chłopak z blizną na twarzy tak leżał to w mandze akurat no było, widać, że on krzyczy i po chwili pojawiają się wspomnienia Natomiast w Anime zrezygnowano z tego przez to ta scena była dla mnie taka lekka dziwna i również pojawiła się ten scena z dzieciństwa i tak samo młodsza wersja Kaku również nie krzyknął, tak jak to było w mandze.

No i jeszcze jest jedna kwestia a mianowicie główny bohater rozmawiał, ze swoim dawnym przyjacielem z dzieciństwa akurat w mandze rozmawiał akurat o młodym Kurokawie za to w Anime zmieniono tą sekwencję rozmowy że zamiast akurat o młodym chłopaku o białych włosach rozmawiali akurat okularniku.

No i jeszcze było tam w mandze, że akurat bliźniacy wraz z turkusowo okim blondynem wychodzą, żeby akurat główny bohater wraz z czarnowłosym mogli porozmawia za to w anime tamta trójka została przez co przesłuchiwała się rozmowie między tamtą dwójką.

☯️☯️☯️


___

Jakby coś to moja osoba wrzuca to akurat wcześniejsze swoje recenzje. Bo akurat do jeszcze do zrecenzowania zostały jeszcze tylko trzy episody.

Wspominam o tym tutaj żeby później nie było pytań w komentarzach odnośnie do na przykład Halloween, bo w jednej recenzji w którymś odcinku właśnie wspominam o Halloween bo akurat te recenzje były pisane jeszcze w 2023.

Reviews / Tokyo RevengersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz