⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ yorumları ve yıldızları unutmayalımmmmm
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐Geçmiş Zaman (gonca ve Alaaddin toy zamanı)
"Alaaddin!" Dedi kısık sesle gonca.
Alaaddin müptelası olduğu sesi duyunca hemen döndü sesin geldiği tarafa .
"Gonca gülüm " dedi kollarının arasına alırken.
İyice sarıldılar birbirlerine . Ne Alaaddin bıraktı nede gonca. Birbirlerini nerdeyse 10 gündür görmüyorlardı . Toy telaşı vardı. Zaten ailelerini zor ikna etmişlerdi, özellikle goncanın ailesini . Bu yüzden vuslata zor erince herşeyi eksiksiz istiyorlardı. Bir nevi bu' kadar şey çektik bari bize bu acıların hediyesi hem biribirimize kavuşmamız hemde toyumuz güzel olsun'diye düşünüyorlardı.
Gonca sıkıca sarıldığı kollardan çok az uzaklaştı zaten daha fazla istesede uzaklaşamazdı . Dibinde dahi olurken özlüyordu gonca alaaddini bu yüzden bu 10 gün gonca için ölümdü. Alaaddinin yüzün baktı az geri çekilip.
"Bişey olmicak değil mi ?" Diye sordu . İçine yiyip bitiriyordu bu soru kaç gündür.
Alaaddin hayır anlamında dilini damağında vurdu. "Bu saatten sonra hiç bir şey olmicak . Ha tabi başka şeyler olursa bilmem " dedi Alaaddin.
Gonca endişeyle "ne olabilir ki başka?" Diye sordu. Alıcağı cevaptan korktuğu halde sordu.
"Çocuk gibi mesela " diyiverdi bı anlık düşünmeden Alaaddin.
Gonca bunu beklemediği için şok içinde karşısındaki adamın yüzünü süzmeye devam etti.
"Yani şöyle küçük bişey olsa . Senden bir parça. Odamızın içinde gezse . Hatta bak ortamıza yatmasına bile razıyım yeterki bizimle yatmak istesin . Aynı senin gibi koksun sonra anne baba diye peşimizden ayrılmasın. Hem anasıda babasıda iyi talim yapar onunla . Kız erkek farketmez böyle " dedi Alaaddin bir hevesle.
Gonca duydukları karşısında gülümserken"senden iyi baba olur " dedi gözlerinin içi parlarken.
"Eminim ki senden çok iyi anne olucak" dedi Alaaddin tekrar birbirlerine sarılıp kenetlenirken.
Birbirlerine o gün doyasıya sarıldılar . Aslında 2 güne toyları olucaktı fakat birbirlerini o kadar özlemişlerdi ki dayanamamışlardı. O gün çok geçmeden gonca geri sarayına dönmüştü alaaddinse onun peşinden atıyla gözden kaybolana kadar beklemiş sonra yola koyulmuştu.
~~~~
2 gün sonraGonca normalde kırmızı giyicekti fakat alaaddin mavi giymesi konusunda çok ısrar etmişti. Hatta gonca kırmızı giyiceğini söyleyince Alaaddin bir sürü mektup yollamıştı.
"Goncam ceylan gözlüm mavi mı giysen ha ? Sana daha cok yakışır hem"
"Goncam sana herşey yakışıyor ama mavi giysen beni kırmasan "
"Hala ısrarcı olmazsın kırmızı giymekte be nazlı hatun. Niyetin beni bezdirmekse bezmedim hala mavi taraftarıyım "
Diye bir sürü mektup yollamıştı. Fakat gonca kırmızı giymekte ısrarcıydı. Hemde ilk defa mavi giyen kendisi olucaktı. Yeterince evlenene kadar dikkat çekmişlerdi herkes sürekli gonca ve alaaddini konuşmuştu birde şimdi mavi giydi diye konuşulmak istemedi gonca. Başka yerlerde mavi giyerdi şimdi değil.
"Hazır mısın gonca hatun ?" Diye soran gülceyle, tebessüm etti gonca. Hazırdı. Heyecandan sadece başını sallamakla yetindi. Gülcede hanımının bu haline gülerek karşılık vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALGON
Romance-Anni , baba gelirse konuşabiliy miyim? Derin derin nefes aldı gonca fakat artık ciğerinin yandığını hissediyordu . Diyemedi oğluna o bizi bıraktı annecim . Güvenmedi bana . Pişman olmadı hiç dediklerinden. Şimdi kim bilir ne yapıyordur bilmiyorum...