˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷ 𝟏.𝟏

245 23 14
                                    

Sürprizler, hayatın olmazsa olmazlarıydı ve başınıza ne gelebileceğini tahmin etmek imkansızdı. Bu sürprizler, bazen hayatınıza yenilikler ve mutluluklar eklerken bazen ise hayatınızı altüst edebilirdi. Ne olursa olsun, hayattan ve hayatın içinden gelebilecek her şeyi kabullenmek ve yaşamak zorundaydınız. Eğer yaşamak istemezseniz de tek bir seçenek kalıyordu: intihar.

Yaşamınıza son vermek, düşündüğünüzden her zaman daha zordur. Ya sonuna kadar kararlı olup hiçbir şeyi umursamamanız ya da ne yaptığınızı bilemeyecek kadar kafayı çekmiş olmanız gerekir. İntihar girişiminde bulunup başarısız olmuş olan herkes, dediğimi gayet iyi anlayacaktır. Başaramamak, ölmekten daha çok can yakar.

Bunu birinci elden tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum. Eskiden canıma kıymak öyle basit, öyle sıradan geliyordu ki. İstediğim an bu hayata son verebileceğimi sanıyordum. Fakat o kadar da kolay olmadığını acı bir tecrübeyle öğrenmiştim.

꒱࿐♡ ˚.*ೃ
4 sene önce, Coraline 13 yaşında:

03.09.2020
Sevgili Günlük,

Bugün intihar edeceğim.

Çok garip, değil mi? Ben, Coraline D'angelo, bugün yaşamıma son vereceğim. Söylemesi çok basit! Neden intihar etmeyi daha önce düşünmedim ki? Bu lanet yerden kurtulabilirim. Hem de öyle kolay kurtulabilirim ki Tanrı'm! Sadece bir jilete ihtiyacım var. Sonra her şey bitecek. Tüm kâbuslar sona erecek. Bir mektup yazacağım, eğer okurlarsa. Söyleyemediğim her şeyi söyleyeceğim. Şimdi bakkala gidiyorum. Jilet alacağım. Bu, benim son yazımdır. Elveda.

˚ ༘✶ ⋆。˚
Sevgili Anne ve Baba,
Merhaba. Eğer bu mektubu okuyabiliyorsanız, ben şu an bir ölüyüm. Yaşamıma son vermek, senelerdir aklımda olan bir fikirdi. Yaşıtlarım oyuncaklarını düşünürlerken ben nasıl ölebileceğimi düşündüm. Sonunda, yapacak cesareti buldum. Ancak öylesine çekip gitmeye gönlüm el vermedi. Şimdi size, senelerdir dinlemediklerinizi söyleyeceğim.

Anne, ben kızın Coraline. Her seferinde görmezden geldiğin kızın Coraline. Merak ediyorum, hangi anne çocuğunun defalarca kez vahşice dövülmesine izin verebilir? Hangi anne susabilir buna? Neden anne? Ne yaptım ben sana? Benden bu kadar nefret etmen için ne yaptım? Ama seni affetmeyeceğim anne. Annelik sadece doğurmak değil. Sevgi, şefkat, merhamet demek annelik. Bunu 13 yaşında bir çocuğun bile anlayıp senin anlayamaman çok can yakıcı anne. Ben öldüğümde hep ağlarsın umarım.

Baba. Benim katilim sensin. Bana dünya üzerinde kötülüğün ne olduğunu öğreten sensin. Her gün dayanılmaz dayaklarına bile alıştım ben. Ama alışamadığım bir şey var. Hangi baba, kızına tecavüz edebilir baba? Nasıl izin verdi miden buna? Nasıl kıyabildin bana baba? Seni de affetmiyorum baba. Umarım benim gibi can verirsin.

Ve dünya üzerindeki bu mektubu okuyan herhangi birine, ben Coraline D'angelo. Ester ve Carte D'angelo'nun kızıyım. Eğer bu mektubu okuyorsanız, derhal polise teslim edin. Bu ölüm, bir intihar değil cinayettir. Carte D'angelo benim katilimdir.

Umarım herkes, benim yokluğumda mutlu olur.

Caroline D'angelo.

꒱࿐♡ ˚.*ೃ
Günümüz:

"H-hoş geldiniz."

Titrek sesimin yöneldiği kişi, ezilmiş bacağımın sebebi olan kırmızı Mercedes'in sahibi olan yabancı adam ve yanındaki birkaç takım elbiseliydi. Oldukça yaşlı gözüken bir adam gülümseyerek içeri girdi, arkasından ise orta yaşlarda bir başka adam. Yabancı ise dikkatle bana, pardon, dudağıma bakıyor ve içeri girmeyi adeta reddediyordu. Bir anda yanımda beliren babamla irkildim ve gülümseyerek yabancıya içeri işaret ettim.

daddy issues, nicoló zanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin