"Bu akşam Melis'le bir şeyler yapın diyorum.İsterseniz hep birlikte bara filan gidin.Hira'ya dikkat etmek şartıyla.Ünal'la konuştum.Kızınìn rahatını ve mutluluğunu istiyor.Onu memnun et oğlum.Biraz uzun sürecek bu iş ama sonunda bitecek ve onunla olmak zorunda kalmayacaksın."
Selim bey cümlesini bitirir bitirmez Emre homurdandı ama tamam dercesine kafasını salladı.Tabağımda ki yemekleri bitirince Emre'nin de kahvaltısını bitirdiğini gördüm.Emir hala tabağındakileri gömüyordu.Emre onun ensesine bir şaplat attı ve "Az ye az.Hadi geç kalıcaz" dedi.
Beni okula bırakıp staj yapmaya gideceklerdi.Ayakkabımı giyip çantamı da omzuma takarak onları bekledim.Okulların kapanmasına 3 hafta filan vardı.Bu haftadan sonra gitmezdim zaten.
Emre ve Emir de ayakkabılarını giyince dışarı çıktık.Emre ve Emir'in kendi arabaları vardı.Selim bey Emre'ye motor alınca arabasını kullanmayı bırakmıştı.Çocukluğundan beri motorları severdi o.Zaten tipi de motorculara benziyordu.Siyah,siyah,siyah.Gerçi benimde bir farkım yoktu.Cicili bicili kıyafetleri hiçbir zaman sevemedim.
Emir'in arabasına bindik.Emre öne ben arkaya oturmuştum.Emir radyoyu açtı.Şarkıyı dinlerken dalmışım ki okula geldiğimizi araba durduğunda anladım.Emre ve Emir'e teşekkür ederek arabadan indim.
Okulun büyük kapısından içeri girince yanıma direk Elif yanıma koştu.Heyecanlı heyecanlı konuştu.
"Oha.Onlar Emir gil değil mi? Çok değişmişler kızım.Acayip yakışıklı olmuşlar."
Söylediklerine gülümsedim.Elif'le 5.sınıfta tanışmıştım.Bizim sınıfa yeni gelmişti.Benim sıra arkadaşım olmuştu.İlk başlarda soğuk biri olduğum için onun benimle konuşma ve arkadaş olma çabalarını umursamamıştım.O ise ben böyleyim diye benden nefret etmişti.Sonrasında birden açıldım ve yakın arkadaş olduk.Bu zamana kadar hep yanımda olmuştu.
O zamanlar Emir ve Emre de bizim okuldaydı.7.sınıf filanlardı.Elif Emir'den hoşlanıyordu.Hala unutmamış olmalı ki aptal aptal sırıtıyor.
"Suratında ki şu ifadeyi keser misin kanka? Misafirlikte annesi tarafından övülen maymuna benziyorsun."
"Ya ne alaka kanka aklıma bişey geldi ondan şey ettim.Saçmalama yani tabii ki de unuttum onu."
Ona "He ayn.s" bakışı attım ve sınıfa girdik.
°°°°°°°°
Elif'e görüşürüz deyip servisine binmesini izledim.Evin şöförü Ali amca gelip beni alacaktı.Her zaman ki yerimde durup gelmesini beklerken yolu izledim.
Hızla gelen motor önümde durunca bu motoru tanımıştım.Kaskını çıkarınca tahminimin doğru olduğunu gördüm.Afalladım.Ne işi vardı ki burda?
"Hadi atla."
"Senin burda ne işin var? Ali amca alıcak beni."
"Ben alayım dedim.Hadi bin."
Bir kaç saniye şaşırarak bakıp arkasına bindim.Ellerimi onun önünde birleştirdim.Rahatsızca kıpırdandı.
"Normalde olsa ses çıkarmam ama motor sürüyorum ve ölmek istemiyoruz değil mi?"
Dediğinden bişe anlamayıp ses çıkarmayınca devam etti.
"Elini biraz yukarı koyabilir misin Hira?"
Ellerimin biraz fazla aşağıda olduğunu farkesince resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Refleksle ellerimi çektim ama bu sefer geriye savruldum.Hemen ellerimi ona sardım ama bu sefer saçma bir hareket yapmadım.Suratımın domatese benzediğine emindim.
Eve geldiğimizde teşekkür ettim ve kırmızı yanaklarımı saklamaya çalıştım.Bu hareketime bir kahkaha patlattı.Allahım sen ne güzel gül- öhöm.
Odama gidip kendimi yatağıma attım.Şimdi güzel bir elbise bulup güzel bir makyaj yapıp güzel olmalıydım ki Selim bey'i garip kıyafetlerimle rezil etmeyeyim.Allah bilir bu akşam ne ekşınlar yaşıycam.Melis ne kadar beni sinir edecek?