Húsvét (III.)

46 6 0
                                    

Március 31,. (Szombat)

Elkezdődött a tavaszi szünet. Azt hiszem, a kedvenc ünnepeim közé tartozik a húsvét, mert végre jó idő van és nyílnak a virágok. Szeretek olyankor sütni és együtt lenni a családdal. Tegnap már kitakarítottam a szobámat, hogy a szünetbe szép és tiszta legyen (meg úgy alapból is).

Olyan 11 körül keltem, hogy mindenre legyen időm, hiszen ma is edzős nap van. Gyorsan felöltöztem valami itthoniba, ami nálam csak Máté egyik oversize pólója, amit még ő adott és egy rövidnaci. Kerestem egy receptet az áfonyás muffinhoz majd nekiálltam. Előmelegítettem 180 fokra a sütőt és összekevertem a hozzávalókat. Kettő adagot csináltam, mert jön Máté családja, és azt akartam, hogy legyen bőven. Mire mindegyiket kikapartam a muffin papírba eléggé elment az idő. Nincs megállás. Hagytam, míg kicsit kihülnek majd átraktam őket egy tálcára. Tettem tejszínhabot és gumicukrot a tetejükre és készen is voltak.

Folytattuk tovább a tojásfestéssel, ami nálunk hagymával történik. Tesómat kiküldtük, hogy szerezzen bármilyen kisebb növényt, amit majd rá tudunk rakni mintának. Miután sikerül találni párat, előkészítettük a harisnyákat, amikbe fogjuk rakni a tojást, a cérnát, amivel összefogjuk a harisnyát és végül a legfontosabb forrásban lévő hagymás vizet egy nagy lábasba. Őszintén büszke voltam az alkotásaimra, mert ilyen tojást még nem igazán csináltam. Lettek persze foltosak és elcsúszottak, de több volt a szebb csoport aránya. Elővettünk egy fehér kosarat, amibe mű füvet tettünk majd jöhettek bele a festett tojások. Miután ez megvolt, márcsak az edzésre kellett összepakolnom. Tettem szokásosan hideg vizet a kulacsomba, összehajtottam a pólómat és elköszöntem a többiektől. Kiléptem az ajtón és utamra indultam.

-Baszki a cipőm!-akadtam ki, majd visszafordultam.

-Sziasztok, újra... itt hagytam a cipőm.-rontottam be a házba.

Pár perccel vagyok csak elkésve semmi gond. Rohantam kifele miután sikeresen megtaláltam a cipőimet, majd ismét útnak indultam.

-Sziasztok!-köszöntem tesóméknak.

-Haliii!-köszöntek vissza.

-Készen állsz egy jó kis felsőtestre?-kérdezte Vivi miközben pakolta el a ruháját.

-Hogyne állnék.-nevettem fel.

Elköszöntünk Daphnetól majd kimentünk a kocsihoz bepakolni a táskákat.

-Vigyázz, hogy felfele legyen a kulacsom, mert kifolyik.-figyelmeztetett Vivien.

-Jó jó tudom.-válaszoltam.

Beszálltunk az autóba és megindultunk. Egész úton Rammsteint kellett hallgatni, ami nem volt túl jó élmény, de nem szóltam bele. Bámultam kifele az ablakon és csak gondolkoztam. Vajon most is fog valami történni Marcival és velem? Most is beszélgetünk vagy csak állni fogunk végig egymás mellett? Folyamatosan csak Ő járt az eszembe. Most én lépek, meg fogom kérdezni tőle mit, jelentenek a tetkói, ezaz. Gondolatmenetemből Vivi zökkentett ki.

-Nem akartok edzés után átjönni meg ott is aludhatnátok?-fordult hátra.

-Deee akarunk, jó ötlet.-mosolyogtam rá.

Kis idő után odaértünk, majd nem sokkal később Marci is befordult a motorjával.

Én nem vagyok hajlandó végig nézni, ahogyan ez a csávó ilyen szexuális motorral végigrobog előttem, aztán pedig együtt nevetgélünk minden faszságon, majd nézzük, ahogyan a másik szenved... mert nehéz az a kibaszott fekve nyomás.

-Halihó!-köszönt nekünk mosolyogva, majd mellém állt. Istenem, de édes...

-Sziaa!-köszöntünk vissza szinkronba.

Minden amit akartál én leszek!-B_Lara (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now