Boldog befejezés?(VI.)

140 7 1
                                    

Április 22. (Hétfő)

21:14

A mai edzés kifejezetten fárasztó volt. Nem éreztem az energiát és nagyon kedvem se volt. Rossz érzés keletkezett bennem, de ötletem sem volt ez miért lehetett. De köze lehetett Marcihoz ugyanis már két napja meg se hajlandó nézni, amit írtam neki.

Mindenesetre végig toltuk ezt a napot is és haza indultunk. Mikor fordultunk ki az edzőterem parkolójából elkezdett zuhogni az eső. Marci előttünk ment kocsival én pedig azt figyeltem, hogy balra kikanyarodik mi pedig jobbra. Ebből is látszik, hogy minket nem egy útra terelt a sors. Fáradtságomba legördült egy piciny könnycsepp az arcomon, de még mielőtt bárki megláthatta volna letöröltem azt. Ez az autóút végtelenségig tartott. Nem akart haladni az idő. Meghallottam a The Night We Met című dalt a rádióból és egyszerűen nem ment ki a fejemből. Újra és újra lejátszottam, és felidéztem az első találkozásunkat. Hogy mi lett volna, ha akkor nem nézünk egymásra? Vajon akkor is megtörtént volna mindez?

22:27

Vettem egy jó nagy fürdőt, hogy kieresszem a gőzt és meg tudjak nyugodni. Éppen vettem fel a pizsama felsőmet, amikor megszólalt a telefonom. Marci...

_marci_01: Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de picit katyvasz volt ez a pár nap és nem tudom, miről beszélhetnénk

Alig ismerjük egymást... Persze, hogy van még miről beszélnünk.

b_lara778: Nem gond, csak picit rosszul esett

b_lara778: Nem tudod? De hát alig ismerjük egymást

b_lara778: Amúgy meg bocsánat nem tudom, mikor dolgozol vagy érsz rá, nem akarlak zavarni.

_marci_01: Ja, hát gondolom, hogy nem akarsz, meg megbántani se akarlak

b_lara778: Nem történt semmi baj

_marci_01: ja de a jövőben se

b_lara778: Jövőben?

_marci_01: Nem szándékozom játszani az érzéseiddel

b_lara778: Reméltem, hogy te nem olyan srác vagy

_marci_01: Ezért mondom, hogy kapcsolatot nem szeretnék

Baszki...

Szívembe erős fájdalom nyílalt és elkezdtem remegni.

b_lara778: Miért vártad, meg míg elkezdek érezni valamit?

_marci_01: Nekem is fáj, mert tényleg nagyon jól nézel ki és jófej is vagy csak nem is érzem azt, amit kéne és legutóbbi szakításom után megígértem magamnak, hogy csak akkor fogok összejönni valakivel, ha minden stimmel

_marci_01: Neked meg tényleg csak összetörném mégjobban a szívedet és ezt nem akarom

Végülis ennek a pillanatnak is el kellett jönnie. Már aggasztott, hogy semmit nem tisztázunk le és folyamat megy a másik agya húzása. Nem jutottunk eddig előre, de most végre sikerült minden tisztáznunk. Azt mondta, hogy megérdemlem a boldogságot, de akkor miért pont ő vette el tőlem?

Hajnali kettőig beszélgettünk és az élet minden apró dolgát megbeszéltük. Ettől függetlenül, hogy megbántott, nem éreztem azt, hogy nekem szomorúnak kéne lennem. Ezt bizonyította az, hogy nem jött ki egy könnycsepp se. Most már testvéri szinten van a kapcsolatunk és én abszolút nem bánom. Kell egy ilyen ember az életembe. Nem véletlen hogy ennyire jól kijövünk. Vele olyan szintű őszinteséggel tudok beszélgetni, mint még senki mással.

Minden amit akartál én leszek!-B_Lara (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now