Bölüm 1.

103 3 0
                                    

Yazar

selam selam selam beni özlediğinizi düşünerek hikayeme başlıyorum..
KEYİFLİ OKUMALAR... 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

bavullarımı attığımla ona doğru koşmaya başladım. O benim birtanecik kankam canımdan öte kardeşimdi. Yıllar önce Amerikaya liseyi okumaya gönderildim ve artık İstanbuldaydım. Nihayet doğduğum şehre gelmiştim.

''Seni piç kurusu çok özlettin kendini'' dedi damla.
''Biliyorum aşkım bende seni çok özledim.'' dedim sarılışlarına karşılık verirken.

''Bir daha gidersen seni sikerim.'' dedi.

''Asla!'' dedim. Birdaha onu bırakamazdım.

''Eminim bana anlatacakların vardır.'' dedi.
''Tabi ki'' deyip yeniden kucaklaştık. Sonra sözüme devam ettim. ''Fakat önce Sultanımı görmem lazım.'' dedim.  (Sultanım tabi ki annemdi.)

''Bir saate işini bitir deniz kafede buluşalım.'' dedi

''Tamam araşırız'' dedim.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Taksi beni evimin kapısında bırakmıştı. Ahh!! evim o kadar özlemiştim ki. Kapıyı açıp eve girdim.

''Ben geldim!'' diye bağırdıktan sonra annemin çığlığını duydum. (sevinç çığlığı)

''Aşkım canım kızım hoşgeldin!!'' dedi beni sıkarak boğmakla uğraşırken.

''Tamam da annecim biz daha hasret gideremeden ben gidicem.''

''Yine nereye Esila hanım!!'' dedi kollarını gevşetirken.

''Morga!'' dedim.
''Bak yeni geldin demem valla yersin ağzına terliği!'' dedi yapay bir sinirle.
''Oo Esila hanımlarda burdalarmış'' dedi Abim.

''Abiii !!'' diye bağırıp koşarak kucağına atladım.

''Yavaş ol hayvan artık o küçük kız çocuğu değilsin!!''

'' Ama sen hala benim gıcık abimsin!'' diye sitem ettim. 

Ne? Yıllar sonra azıcık kilolu birini taşıyamaz mıydı?

''Neyse sultanım ben odama çıkıyorum. Eşyalarımı yerleştiricem sonrada Damlayla buluşacağım.Akşam da babamı görürüm o zaman konuşuruz.''

Hızla odama koştum.

''Esila!! '' bu Elda olmalıydı. Elda benim kız kardeşim. Mikrobun teki :)

'' Elda?'' dedim.
''Seni çok özledim. Sen olmayınca kimseyle kavga edemedim.'' dediğinde ufak çaplı bir şok yaşadım. Elda ele avuca sığmayan deli dolu ve problemli bir kızdı küçüklüğünden beri.Kavga etmeye ve sorun çıkartmaya bayılırdı ve biz hiç iyi anlaşamazdık. Ben geldiğim için evde kavga hiç eksik olmayacaktı belli ki...
''Cidden mi Elda?'' dedim.

''Ah! Tabiki hayır ama sadece 2 kez karakolluk oldum.'' dedi. ''Sadece 1 haftada'' dedi.

Bu onun için zor olmalıydı. Elda hep sorunluydu. Abim ve ben gayet normaliz oysa ki. Ben bu çocuk evlatlık diye boşuna demiyorum ..

''Ben çıktım Valide Sultan'' diyip kendimi dışarıya attım. Eğer çıkmasam evde küçük çaplı bir savaş çıkardı yoksa.

-------------------------------------------------------------------------------------

''Böööö!!'' diye bağırdım Damlayı korkutmak için peki o ne yaptı? Tabiki korkmayıp bana mal mal bakmayı tercih etti.

''Mal!'' dedi. Bence gayet normal bir tepki.

''Noldu sana yüzün 8 karış'' dedim.
'' Ona biz 5 karış diyoruz Türkiye' de '' dedi. Göz kaydırdım.
''Biliyorum ama benim uğurlu sayım 8 '' dedim. Bana malmışım gibi baktı ama bir şey demedi.

''Koray buraya geliyor'' dedi. Suratım anında düştü... 



Yazar 

Tatlışlarımm :))) 

Söylediğimden daha önce başladım düzenlemeye iyi okumalar diliyorum.. 

Acaba koray kim?? 

Beğenmediğiniz şeyleri yada yazım hatalarımı yorum atarsınız Seviyorum sizi ... :))





TATLI RÜYALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin