''Esilaa!'' diye bağırışla uyandım. Yine ne oluyordu acaba?
''Ne oldu be gerizekalı!'' diye bağırdım eldaya.
'' Sen benim deri montumu mu giydin?'' diye bağırarak odaya daldı.
''Evet, sabah acelem vardı giydim çıktım.'' diye sitem ettim. Tatlı uykum boş yere bozulmuştu.
''Birdaha giymeyeceksin!'' dedi.
''Hadi ya! Sıkıysa giydirmesene!'' diye bağırdım .
''Seneye aynı okulda olunca görüşücez esila hanım'' dedi.
''Seneyi bekleme! Şimdi göster!'' dedim.
''Bak kızım!'' diyerek bana doğru geliyordu ki içeriye abim girdi.
''Ne yapıyorsunuz siz!'' dedi yapmacık öfkeyle.
''Kavga ediyoruz!'' diye yanıt verdi elda.
''Elda! odana! hemen!'' diye bağırdı abim. ''Sende şu deli danayı kızdırma olay çıkartmamış bugün onun için böyle bu!'' diye ekledi. Kafamı sallamakla yetindim.
''Hadi oyalanma da aşağıya gel selman amcanlar seni bekliyor.'' diyerek odadan çıktı.
Hayır hayır hayır olamazdı değil mi? Şuan aşağıda olamazlardı? Bunca rezilliği duymamışlardır değil mi? uff elda yine yaptın yapacağını. Koşarak odamdaki banyoya gittim gözlerim şişmiş saçlarım birbirine karışmıştı. Hemen elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı ıslattım. Şimdi biraz daha iyiydi. Koşarak dolabımın önüne geçtim. Üzerime beyaz omuzları açık gömlek, altıma kot şort, ayağıma da ev botlarımı giydim. Mavi gözlerimi belirginleştirmek için far ve rimel sürdüm. Dudağıma da pembe dudak koruyucusu sürdükten sonra işim tamamdı.
Koşarak aşağıya indim. Herkes sessiz bir biçimde yemeğini yiyordu.Her zaman ki yerime (korayın karşısına) oturdum. Yemekler sessiz bir biçimde yenildikten sonra herkes kanepelere geçti.
''Esila'cım lise nasıldı canım?'' diye sordu Sanem teyze.
''Gayet iyiydi. Sanem hanım.'' dedim gayet kibar bir dille
''Aa hanım ne canım, kırk yıllık komşuyuz teyze diyeceksin.'' dedi samimi biçimde.
''Liseyi 1. olarak bitirmişsin Damla bahsetti.'' dedi Salman amca samimi tavırlarla.
''Evet salman amcacım doğru duymuşsunuz'' deyip gülümsedim.
''Aman salman şımartma şunu! Hacettepe olmadı ama!'' dedi babam her zamanki gıcıklığıyla.
''ıhm. ıhm. Kız tıp istemiyor işte uzatma!'' diye ikaz etti annem.
Babamda memnuniyetsiz bir biçimde gülümsedi. Sanırım annem konuyu dağıtmak için bana bir görev verdi.
''Esila hadi selman amcanlara bir kahve yap tatlım.'' diye rica etti.
''Tabi'' diyerek mutfağın yolunu tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI RÜYALAR
RomansaHER KARANLIĞIN BİR AYDINLIĞI OLDUĞU GİBİ HER AYDINLIĞINDA BİR KARANLIĞI VARDIR.... Yalnız kibirli, Umursamaz ve hergün ölmek isteyen bir adam. Ve bi o kadar neşeli, hayat dolu bir kadın. ESİLA & KORAY