MULTİMEDYA: ELDA
''Peki, kendin bilirsin ama ben senin yerinde olsam korayın gözüne girmeye çalışırdım'' dedi. Bende umursamaz bir tavırla omuzlarımı silkip derse odaklandım. Zil çaldığında derin bir nefes alıp damlayla beraber kafeteryaya indik. Kahvelerimizi alıp her hangi bir masaya otururken Yekta da enerjik bir biçimde yanımıza oturdu.
''Kızlar bir duyum aldım'' dedi ciddiyetle bir damlaya bir bana bakarken. Bakışma uzadıkça uzarken Damla sıkılarak ''Ee hadi anlat artık!'' diye bağırmasıyla yekta kendine geldi. '' He aynen şu mesele, pardon dalmışım. Biliyorsunuz ki okulun bad boy' u , ünlü kalp kıran sayın KORAY SAYER kendine yeni bir eğlence bulmuş'' dediğinde damlayla benim aynı anda kaşlarımız merakla yukarı kalktı. ''Bu kişi bir kız.. Koraya diklenebilecek kadar cesur bir kız.. Vallaha allah yardımcısı olsun şimdiden çünkü çocuğun yaptığı şeyleri duydum ve hiç normal bir insanın yapacağı davranışlar değil'' dedi.
Doğruyu söyleyeyim içime bir kurt düşürmeyi başarmıştı. Damla hemen endişeli gözlerle bana bakmaya başlamıştı bende tabi dudaklarımı kemirmeye... Bakışma uzarken yekta işkillenmiş olmalı ki ''Ne bu kişi ikinizden biri mi?'' diye sordu bir cevap alamayınca anlamış olacak ki ''Sen ne yaptın esila?''diye sordu.
''Be- ben ne yapacağım canım?'' dedim hafif kekeleyerek. ''Sen yalan söylerken kekeliyorsun, hadi dökül bakalım.'' dedi. Hızlıca olanları ona anlattıktan sonra tepkisi ''Yuh anasını'' oldu. Dersler bitince damla duyguya ders çalıştıracağını benimde gitmek isteyip istemediğimi sordu. Hayır yanıtını verdiğimde ise ''Kendin bilirsin'' diyerek duyguların evinin yolunu tuttu.
Bende hızlı adımlarla otobüs durağına doğru ilerlemeye başladım. Yağmur çok hızlı yağıyordu ve yollarda küçük su birikintileri meydana gelmişti. Durağa vardığımda oturdum ve kulaklarımı takıp müzik dinlemeye başladım. 5-10 Dakika sonra siyah gayet lüks bir araba yanımda durdu. Benden taraftaki camı açtığında gelen kişinin koray olduğunu anladım. İlk başta beni eve bırakmayı teklif edecek diye düşünürken yüzündeki çarpık gülümsemeden niyetinin iyi olmadığını anladım. ''Bu oyuna kalkışmamalıydın küçük kız!'' dedi göz kırparak gaza basarak yanımdan gitti. Üstelik hız yaptığı için yoldaki sular üstüme sıçramış üstümü sırılsıklam yapmıştı.
Otobüs geldiğinde kendimi hızla otobüse attım. Kartımı basıp arkaya doğru ilerledim. Gayet yakışıklı esmer hemen hemen benim yaşlarımda olan çocuk kalkarak yerini bana verdi. Teşekkür ederek koltuğa kuruldum. Otobüsten inerken üstümdekiler çoktan kurumuştu hasta olmamak için dua ederek eve girdim. Odama çıkarak kendimi banyoya attım ve sıcak bir duş aldım. Duştan çıktıktan sonra okul formalarımı makineye atarak giyinmek üzere odama geçtim.
Hızlıca giyindikten sonra ödevlerimi yaptım,biraz müzik dinledim whatsapp gruplarında takıldım derken uyuya kaldım.
Sabah yine aynı alarmın aynı iğrenç sesiyle uyandım. Neyse ki annem formalarımı kuruması için çamaşırlığa asmıştı. Hızlıca giyindikten sonra saçımı topuz yaparak kahvaltıya indim. Gayet neşeli(!) bir kahvaltı geçirdikten sonra eldayı beklemeyerek asansöre binerek aşağıya indim. Apartmanın önündeki otoparkta dün gördüğüm siyah lüks arabayı gördüm.Korayın olduğunu bildiğim arabanın plakasını aklıma not ederek (34 KRY 01) köşedeki kafede damlayı bekledim. Nihayet damla geldiğinde birer kahve alarak bir taksiye bindik. Taksi ücretini ödeyip okulun kapısından girdiğimiz andan beri herkes bize bakıp bakıp gülüyordu aslında bana..
Damla bu durumdan rahatsız olmuş olacak ki rastgele bir kızı çevirip ''Neler oluyor?'' diye sordu. Kız tiksinirmiş gibi beni süzdükten sonra ''KORAY'ın talimatı artık bu okulda herkes esilaya karşı. Herkes seni okuldan göndermeye çalışacak bir an önce gitsen iyi olur sürtük'' dedi ani bir sinir dalgasıya ''Ne diyorsun sen be!'' diyerek kızın üzerine atladım. O hızla yere düşen kızı tırnaklamaya, yolmaya ve ısırmaya başladım. Bu sırada herkes bizi videoya alıyor dalga geçip gülüyorlardı. Bu sırada öğrencilerin arkasından koray ''yeter!'' diye bağırdı. Ben kıza saldırmaya devam ederken korayın olduğunu tahmin ettiğim el kolaylıkla beni kızın üzerinden kaldırdı. ''Sana yeter demiştim.'' dedi. ''Bende seni dinlememiştim!''diye kolumu ondan kurtardım öğrencilerin arasından geçerken ''Daha yeni başladık küçük kız!''diye arkamdan bağırdı koray omzumu silkerek sınıfa girdim,yerime oturdum ve kafamı sıraya gömdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI RÜYALAR
RomansaHER KARANLIĞIN BİR AYDINLIĞI OLDUĞU GİBİ HER AYDINLIĞINDA BİR KARANLIĞI VARDIR.... Yalnız kibirli, Umursamaz ve hergün ölmek isteyen bir adam. Ve bi o kadar neşeli, hayat dolu bir kadın. ESİLA & KORAY