"Cimcime!" diyerek kolumu sıkan Ege'ye vurup, "Ne var gargamel?"dedim ki dudağını büzüp, "Gargamel mi? Bir kere ben çok yakışıklı, kaslı, sarışın bir erkeğim tamam mı?"dedi ki Nehir hızla merdivenlerden inip salona girdi ve etrafa bakmaya başladı, "Nerede?"
Nehirin sorduğu soruyla kahkaha attım ki Ege saçımı çekip salondan kaçarcasına çıktı.
Telefonuma gelen bildirimle hızla telefonumu cebimden çıkarıp bildirime baktım.
@ArarKılıççx bir yayın başlattı.
Nehire bakıp, "Ben odamdayım."dedim ve hızla salondan çıkıp merdivenleri ikişer, ikişer çıkarak odama girdim. Yatağımın üstüne oturdum ve yayını izlemeye başladım.
"Gençler sohbet mi edelim? Oyun mu oynayalım?"
@Gamze- Oyun!
@777- Sohbet
@Selen- Oyun.
@KumsalKorhns- Sohbet?
@Ekimmekinkekstir=KUMSAL GELDİİĞ!
@377= Oha insta girdim çok güzel kız!
Fuat- Kumsal Korhan benimle çıkar mısın?
962= Olm kızı tanımıyorsunuz?
088= Kess kız çok güzel!"Kim bu Kumsal Korhan?"
Hızla yayından çıktım. Siktir!
Benden mi bahsettiler? Yoksa başka Kumsaldan mı?Tabi ki! Bu dünyada bir tek Kumsal Korhan ben değilim? Mesela babamın, babaannesinin, kocasının, oğlunun kızının ismi Kumsal Korhanmış.
Yani ben değilim.
İnstagram'a geri girip dün çektiğim fotoğraflardan seçip paylaştım.
@KumsalKorhns
@KumsalKorhns=Kuzenlerimin güzel sohbetini dinliyorum.
@Selen- Abartmayın güzel değil!
@Ekimmekimkektirs=Niye stalklıyorsun kızı?
@Selen- Ne alakası var?!@777- Çok güzel kız!!
@Nehiristesko- Balımm
↪️@KumsalKorhns= Aşkımm@Ekimmekimkektirs= ARAS! ARAS! ARAS! ARAS! ARAS!
Egebölgesixy=Çok güzel kavga ediyoruz değil mii? Mashallah bize tü tü tü!
928= Yalnız bu da çok yakışıklı!
777=Benim kocam artık 🖕🏻❤️58k beğeni.
💬30k yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kumralım- texting
ChickLitKumsal Korhan,20 yaşında eğlenceli bir kız. Bir gün rastgele birinin yayınına girer ki o yayıncıya aşık olur...