-6.bölüm-

384 30 26
                                    


Sırıtarak ellerini cebine koydu ve, "Meşhur, Kumsal sensin demek."dedi, göz devirerek, "Hayır, ben meşhur babaannenim."dedim ki abim yalandan öksürüp ellerini omuzlarıma koyarak eve götürmeye başladı.

(...)

Şu an abimler, abimin odasında bizde Nehirle dedikodu yapıyorduk ki, abimlerin benden kahve istediği âna kadar.

Ve şu an elimde kahvelerle yukarı çıkıyorum.

Abimin odasının önüne gelince dirseğimle kapıyı açıp içeri girdim. Bilgisayarla bir şeyler yapıyorlardı.
Umursamadan yanlarına gittim ki ufak çaplı bir şok geçirdim.

Ekimmekinkekstir= KUMSAAAAAĞĞĞĞĞĞLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!

Selen= Bu ne alaka??

Melihananem=Oooo fin fan fon diyorsunuz yanee

777= Tü tü tü nazar değmesinn

Melisa= Woaa hayırlı olsunn

Tam kahveleri masaya koyup bilgisayarın önünden çekiliyordum ki abim kolumdan tutarak gözükmemi sağladı.

"Kardeşim Kumsal arkadaşlar."

Evet, benimde abim yayıncıydı fakat asla Arasla yayın yapacakları aklıma gelmezdi!

@818= Ne?

Selen= Ayy görümcem mi bu kız benim???

Selin= Canım kumsalımmm

777= Selen ne boş yapıyorsun??

Ekimmekinkekstir =Çay yap mematii

Nehiristeasko= Ben seni kahveleri götür diye gönderdim o odaya lan gel yanıma!!

239= Nehirin Türkçe nanayy

"Selam." Ağzımdan sadece bu kelime çıktı.Aras yanımda kıs kıs gülerken ona baktım ki hızla gülümsemesini durdurdu.

Te Allahım!

Allahım ben şimdi bunu bir depoya kapatsam, sonra yorulana kadar dövsem, yorulunca elime testere alsam başına kadar kessem, parçalarını tuvalete atıp şifonu mu çeksem?

Ben bu senaryoyu bir yerden biliyorum!
MirayYeilkrın bir kitabında böyle bir senaryo vardı herhalde sen o kitaba taktın.

(Kendi kitabımın reklamı değil eheh)

Bölüm bu kadar olmalı çünkü neden olmasın??
Şaka.

Bir sonra ki bölüm heyecanlı olduğu için bu kadar;OO

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Kumralım- textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin