5.bölüm

375 31 24
                                    


Şuan Nehir ile AVM'de geziyorduk ki aklıma 4 gün sonra yaz tatiline gireceğimiz geldi.
"Nehir, gel şuraya girip şort alalım."dediğimde beni onaylayarak mağazaya girdi.

Biliyor musunuz? Annem, abim ve babam benim haberim olmadan Antalya'ya taşınmışlar. Hemde 4 katlı eve fakat o evde sadece biz değil amcalarla kalacağız. Yani Ege ve Nehirle!

Ademin ailesi taşınacak bir yer arıyorlardı. Ademinde ailesi Antalya'ya taşınma kararı aldı.
Ve bunların hepsi dün oldu!

(4 gün sonra...)

"Geldik inin ufaklıklar."diyen abime göz devirip arabadan indim ve eve baktım. Ev aşırı güzeldi!

" Birazdan arkadaşım gelecek."diye arkamdan bağıran abime dönüp, "Bana ne?"dedim ve geri önüme dönüp evin kapısını çaldım.

Kimse açmayınca arkamı döndüm. Abim elinde anahtarı sallıyordu. Hızla yanına gidip elimi uzattım. Elimi tuttu ve sallayarak, "Merhaba."dedi ki hızla elimi çekip saçını çektim.
Beni sırtına alıp koşmaya başladı. Bense çığlık atıyordum.

"Abi kusucam!"diye bağırdım ki hızla beni yere indirdi. Başımın dönmesiyle arkamı döndüm ki Arası gördüm.

Siktir?

"Valla kusucam!"diyerek Arasa bakmaya devam ettim ki gözlerimi kapatıp açtım.
Abim yanıma gelip belimi tutarak kendine çekti ve Arasa, "Hoş geldin Aras, Aras bu küçük kız kardeşim, yani seninde bundan sonra kardeşin Kumsal. Kumsal abicim bu da arkadaşım, benden sonra ki abin Aras."

Kardeş ve Abi kısmını baskı yaparak demesiyle Ege, "Öz değiller, hiç bir kan bağı yok. O yüzden abi- kardeş olamazlar. Anca karı- koca olurlar." dedi ki Nehir hızla ensesine vurup bir şeyler fısıldadı.

Aras yanımıza gelerek elini uzatıp, "Menmun oldum, abicim."dedi sırıtarak ki eline vurup, "Hoşt, köpek."dedim.

-Kumralım- textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin