Name : singgatara langit
Age : 21
Attitude: singgatara langit Having a stubborn attitude, he will not submit to anyone except his parents( Singgatara langit Memiliki sikap keras kepala, ia tidak akan tunduk pada siapapun kecuali orang tuanya )
Name : Brian Leo Radja
Age : 19
Attitude: Brian Leo Radja Has almost the same attitude as his older brother singgatara langit( Brian Leo Radja Memiliki sikap yang hampir sama dengan kakak laki-lakinya Singgatara Langit )
Name : Davin Arkana
Age : 20
Attitude: Having the opposite attitude from his two twins, Singgatara Langit and Brian Leo Radja, he has a soft and kind heart.( Berbanding terbalik dengan kedua saudara kembarnya, Singgatara Langit dan Brian Leo Radja, ia memiliki hati yang lembut dan baik hati. )
Name : Hazel Zayyan Ardhana
Age : 20
Attitude : He has a kind attitude, his behavior is also cute, he is innocent and easily trusts others( Dia mempunyai sikap yang baik, tingkah lakunya juga lucu, dia lugu dan mudah percaya pada orang lain )
Name : Husein adikta
Age : 23
Attitude : He often gets angry and doesn't make it clear, even over small problems he gets angry, but he says he gets angry because of kindness to discipline us.( Dia sering marah-marah tak jelas, masalah kecil pun dia marah, tapi katanya dia marah karena kebaikannya mendisiplinkan kami. )
Name : alexna putra
Age : 23
Attitude : He has a disciplined attitude and knows no one, is willing to sacrifice for his friend( Ia mempunyai sikap disiplin dan tidak kenal siapa-siapa, rela berkorban demi sahabatnya )
Name : Gyuri gyumina
Age : 21
Attitude : He's sweet like a candy, he's kind and innocent, he's the closest to Husein and Zayyan( Dia manis seperti permen, dia baik hati dan polos, dia paling dekat dengan Husein dan Zayyan )
Name : Dharma Bagas
Age : 22
Attitude : He is kind and makes friends easily, many people like him, but there is one person he likes, Hazel Zayyan Ardhana, he is the one who can take her heart.( Dia baik hati dan mudah berteman, banyak orang yang menyukainya, namun ada satu orang yang disukainya yaitu Hazel Zayyan Ardhana, dialah yang mampu mengambil hatinya. )
Name : azkayra Ian
Age : 23
Attitude : He is quiet, doesn't like to talk a lot, his deep voice can attract women's attention, Ian likes Bagas but his love is the opposite.( Dia pendiam, tidak suka banyak bicara, suaranya yang dalam mampu menarik perhatian wanita, Ian menyukai Bagas namun cintanya justru sebaliknya. )
T.b.c
KAMU SEDANG MEMBACA
__𝔖𝔞𝔶𝔞𝔭 𝔭𝔲𝔱𝔦𝔥 𝔰𝔦𝔫𝔤__
Novela Juvenil𝔑𝔬𝔳𝔢𝔩 𝔦𝔫𝔦 𝔥𝔞𝔫𝔶𝔞 𝔨𝔞𝔯𝔞𝔫𝔤𝔞𝔫 𝔧𝔞𝔫𝔤𝔞𝔫 𝔡𝔦𝔟𝔞𝔴𝔞 𝔰𝔢𝔯𝔦𝔲𝔰 𝔡𝔦𝔡𝔲𝔫𝔦𝔞 𝔫𝔶𝔞𝔱𝔞 , 𝔡𝔞𝔫 𝔨𝔞𝔪𝔦 𝔥𝔞𝔫𝔶𝔞 𝔪𝔢𝔫𝔤𝔞𝔪𝔟𝔦𝔩 𝔫𝔞𝔪𝔞 𝔰𝔢𝔯𝔱𝔞 𝔳𝔦𝔰𝔲𝔞𝔩 𝔪𝔢𝔪𝔟𝔢𝔯 𝔵𝔬𝔡𝔦𝔞𝔠 𝔰𝔞𝔧𝔞 𝔑𝔬𝔳𝔢𝔩 𝔦𝔫𝔦 𝔪𝔢...