0.1

657 44 143
                                    

Mandy

Selam benn mandy! Evet, evet tamam abartiyorum. Burasi yeni lisem, ah tabiki bir zorba yuzunden yeni lisem. Adi chester eski okulumdaki zorbamdi yani eh fiziksel bir zorbalik bile yapmazdi. Sadece seker ve tatli seyler sevdigim icin dalga gecerdi.umrumdada degil artik. Ahh cok konustum iste! Lisem onumde, acaba Zorbam olurmu?

Iceri girdim ve etrafa goz gezdirdim. Galiba okula 1 aydir gitmemistim.

Serefsiz chester.

Sinifim 11/A'di. Evet ne garip degilmi? Tamam cok bos konusyom sinifimi Bulacam sustum.

Bencede sus
Ah tamam sende sus ic sesim.

Tamam be! Ne dedik.
Ne demedinki?

Ic sesimle konusurken sinifa ne arada geldigimi fark etmedim. Direk arka cam kenarina gectim. Avantajli taraf orasi, ehe. Bu sirada Bir mesaj geldi ve hemen telefonu actim, daha ders saatine vardi

11/A agcilar
Janet tarafindan gruba alindiniz.

Colette-ah gruba Kim geldi?
Edgar-cidden be.

Merhaba, ben mandy.

Janet-hosgeldinn.
Chester-mandy ismi tanidik geldi bir an.
Edgar-sana oyle gelmistir.

CHESTER! SEN, SU NAMIK KEMAL OKULUNDA DEGILMIYDIN??

Chester-LAN MANDY, AMK LAN GIT GERI.
colette-ya bi susun.
Leon-tanisiyorlar.
Sandy-selam mandy.
Leon-???
Sandy-ne ya, kiskanma
Leon-ne kiskanmasi, zaten zorba olarak normal?
Sandy-kesin
Janet-neyse ne bosver, mandyy sinifta misin?

Evet, sinifayim.

Chester-siktir git O zaman.
Colette-oyle demee.
Chester-sende siktir git.
Colette-ayh ne dedik be.
Edgar-tamam hadi ders basliyacak.
Janet-hadi.

**************
Allah belami versin, Chester cam kenarinda oturuyordu ve son sira. Ustunede hoca orda otur dedi, offf. Ama baya degismisti, yada...

Dusuncelere dalmisken chesterin bana baktigi fark etmemistim. Bakislqrimi ona cevirince onunu dondu. Herhalde beni suzuyordu. Ve arkadan bir el hissettim. (YN:kesinlikle bir kitqptan almadim:D)
"Selam, ben nita sen? " sessizce sordu. E ben Buna kiyamam ya. "Bende mandy, tanistigima mennun oldum. " dedim nazikce. "Bende, Ha bu arada bizimle takil genelde disardaki cardaklarda oturuyoruz. " dedi gulumseyerek. "Tabii gelirim tanismak icin. " dedim bende gulumseyerek. "Derse donun sizi ahmaklar. " dedi chester.

Bi ise maydonoz olmassa olmaz degilmi? Ah neyse. "Onune Don maydonoz chester. " dedim sitemle" donmuyorum " "iyi be, donuyorum. " niye boyle bir Kararli bir sesim vardiki? Neyse derse donmem lazim.

Derse zaten fizikti ve en moralimin bozuldugu dersti. Mecbur dinlemeye basladim.

****************
Nita derste ne demisti? Hah, cardaklarda oluriz demisti. Zil calmis erkekler ayi gibi kosup Quaresma, neymar, ronaldo, messi yazan formalarini cikqrmislardi. Chesterde "chester" yazan bir for- Maya sahipti. Ozel yapmis pislik.Ben niye Chester suzuyorum mk kossana cardaga. Hemen kostum cardaklarin oraya, kizlarda zaten ordaydi. Hemen yanlarina geldim.

"Selam! Ben colette. " dedi colette. Tatli bir kizdi, simdi dusundum de hemen tanismak gerekti.

20 DK sonra

Hepsiyle tanismistim. Janet, colette, nita, bibi, sandy, ve buster. Hepsiyle el sikistiktan (fesat anlamayin, benim klavye I i yapiyor) sonra buster bana bir anda sarilmisti. E bu benim bosluguma geldi. Ama hepsi tatli ve guzeldi, Ama heleki buster.

"Yaaa cok tatli bir kizsin bi-" diyecekken bir el bir anda beni cekistirmeye basladi. Neler oldugunu tam anlayamamistim. Bu Elin sanibi chesterdi. Bir Dakika NE?! O ne yapma ya calisiyor?!

"Hey, ne yapiyorsun?! " dedim sitemle. "Seni kurtariyorum. " dedi alayla. "Hey, birak beni! " dedi ve beni yere firlatti. As canim yanmisti zaten.

"Bana bak"dedi, " O sapikla isin olmasin. "Dedi alayla. " sanane istersen sarilirim istersen se-"sozumu tamamliyacakken bir el agzimi kapatti.

O anda bagirdim "BIRAK BENI SENI PISLIK! SANA ARTIK KATLANMIYACAGIM ! " dedim tekmeleyerek. Agliyordum ama farkinda Dahi degildim. Vurdugum anda zaten yere dustu. Hemen kalkarak kactim. Arkamda sasiran bir chester biraktigima yemin edebilirim.

*************
Okul sonunda bitmisti. Zaten dersleein yarisini dinlemistim. Chesterin de bana baktigi fark ettim. Beni aglatan biriyle daha konusabilirmiyim?

Kesinlikle hayir.

Umrumdada degildi. Degil, Hani mutlu olacaktim? Hani guzel gececekti. Ama inaniyorum yarin iyi gececekti. Asla chesterin mahvetmesine izin vermeyecektim.

Direk eve gelmistim. Yalniz yasiyorum. Hemen kiyafetimi cikardim. Banyoya girdim.

40 DK sonra

Banyodan ciktim ve hemen gruba girdim. Ins chester cevrim ici degildir.

11/A agcilar

Janet-su bronsit otistik hoca sayfa kaci odev verdi?
Fang-50'den 65'e kadar canim.
Janet- yavas gel Abe heyran one oyle yaw.

BOSLUGUMA GELDI USHSUSBHSJBW

Colette-HSBUSJHSISUHS
Bibi-OHA LAN CIDDEN HOCA COK VERMIS.
Edgar-neyse susun,burda Kim yok gruptan cok sessiz
Leon-Valla ben degilim abem.
Sandy-uyuyorum.
Nita-abime satasacam.
Leon-lan sal beni mal git.
Nita-GELIYORUM
leon-GELME.
Edgar-tamam susun, buster buradmisin kardisim olu gibisin.
Buster-mandy olduktan sonra her zaman buradyimmm.
Chester-cok bos yaptiniz.
Buster-bi git ya
Chester-isine don.

Nys ben ders yapip uyuyacam, telefonu ucak moduna alacam kimse bana ulasamaz haberiniz olsunn.

Janet-tamam bebegim hadii.
Colette-hadi Sen git balim.

Bysss.

Fizikten hic bir bok anlamam, ama sayfa 50'den 65'e kadar nasil olabilir aciklayin bana. Aman yarin yaparim uyumak istiyorum. Direk yataga yattim, aklimda kalan sey chesterdi,Ama artik ona yuz vermeyecegim ve soguk davranacagimi dusundugumde uyumustum...

***************
Selammmmm, ayhh ilk defa brawl stars ile ilgili bir fic yaziyorum bu arada tesekkurler simdiden destek olanlara<33 byasss 821 kelime. Ha bu arada oy siniri koyuyorum;

5 oy
20 yorum

Bekliyorumm









Lise ZorbamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin