Mandy
Ilk defa kalbime guvenerek konusmustum Chester ile. Hatta Eve geldigimi dahi farketmemistim bile. Baya yuzum domatesti. Hatta Kapiya carptigimi farketmemistim. Evet Ben malim bilmiyordunuz dimi...Dusuncelerimi unutarak Hemen Eve gecmek icin ayakkabimi cikardim. Hemen odama kostum, acayip mutluyummm. Cunku chester gitmeden once bilegimi tutmustu. "Hosuma da gitmedi diyemem. " diye mirildandim.
Yalan! Temas bagimlisi olarak acayip hosuma gitmisti. Galiba...
Galiba Ben chesterden hoslaniyorum. Bana kizmayin! Ne yapiyim kabullenemiyordum ilk gordugumde ve okula geldigimde.Yataga uzandim, bizim shipleri birlestirek grubuna baktim. Neler olmusmuydu acaba?
Janet adli kisi grubun adini
Asik kuslar olarak degistirdi.Asik kuslar
Colette:bu ad ne ya.
Sandy:aynen ya, colette hakli.Janet adli kisi buster adli kisiyi
Gruba aldi.Lan, buster.
Buster:AYAYAYAY MANDY BURDAAA KARIMMM.
Sandy:ne.
Janet;Mandy, siz sevgilimisiniz???
Colette:hayirrr Ben Chester ile shipliyordummm.Bak, cocuk Ben Chestere asik degilim
Ayrica buster ile sevgili degilim.Sandy:rahatladim.
Janet:neyse, bu aksam pijama partisi varr.
Colette:dedigimiz gibi sandy icecekleri, Ben cipsleri
Janet cikolatalari buster ise.
Buster:BENNNNN.?
Janet:Sen ise hediye getir.
Buster:bruh.Neyse Ney siz gelin yeter bana
Sandy:uyuma panigi geliyor help.
Janet:siktir git uyu.
Sandy:ama bisi demem lazim.
Colette; YOKSA LEON ILE EVLENDINIZ.
Sandy:yokta bu gun geldi bana "Aslinda guzel cocuksun"dedi
Ve yanagindan makas alip kacti.
Buster:OHA
Janet:LAN.
Colette:OHA lan mutlu oldum senin adina.
Sandy:tesekkurler askooooo.Aksam gelin okey, bu arada
Sandy tebrikler.Sandy:saol fistik.
Buster:simdi geleyim mi yanina
Mandy? NOLURRRR.Iyi gel madem.
Buster:byss askolar.
+Goruldu 15:56********
" sonra bu enistem hamile kaldi diye Alisa onu satmis ay Hani Ben bir sok! "Dedi buster. Kahkahami attim, daha 3 saat once gelmisti saat suan 18:40'ti . Buster onceden gelmisti ve -tabi ustume dusup sonrada kalkam derken ayakkabisini firlatmasini disinda- gunum guzel geciyordum." buster, pijama partisine az kaldi hazirlik yapalim. "Dedi ufak ama tatli bir sekilde. " tabii guzelik Hadi. "Dedi bir anda. Artik bir tik alismistim. Balim, guzelim, seker kizim felan filan demesine. Ve kalktik hemen konfetiler ve oturma alanlarini duzenlemeye basladik.
Bu sirada zaten kapi calmisti. Bizim kizlar gelmistir kesin. "geliyorum!" Dedim kosarak. Kapiyi Actim evet bizim kizlar gelmisti. "Hosgeldiniz.. NIYE ELI BOS GELDIN SANDY????? " diye sakasina kizmis gibi yaptim. O da sakasina uzulmus gibi yapti."aaa bana kizma! Janetin elinde kolalar, ben yorulunca O Aldi. "Dedi gulumseyerek. " Hadi orda! Uyuya kalacakti bende kolalari aldim aa! "Dedi sinirle.
Bu halleri cok hosuma gidiyor.
Bus sirada buster kapi ya gelmisti."Hosgeldiniz, buyrun. " dedi gulumseyerek buster. Ama sandy arkada oldugu icin goz deviyordu. O da busteri has etmiyordu. Hemen ayakkabikarini cikardilar ve Eve girdiler. Bende kapiyi kapattim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Zorbam
Teen FictionChester mandyden nefret ediyordu. Okuldan gitmesi icin iftira atti ve okuldan attirdi. Ama... Bir daha birbirlerini gorebileceklerini nerden bilebilirdik?