Chester
Eve gelmistim. Acayip mutluydum ve sinirliydim. Buster mandye yavsamasi hic hosuma gitmemisti. Bir yandanda mutluydum, Mandy ile artik arkadasti. Neden mutluydum...Cunku Ben ondan hoslaniyordum.
Gulusu, mutlu olusu, utanmasi, kizmasi, sinirlenisi beni tekrar asik etmesine sebep oluyordu. Cunku ondan hoslaniyordum
Bi rahat birakmayan arkadas grupum yazmisti. Keske biraz daha mandy'i dusunmeme izin verseler.
Sen anan yani? 🥰👊
Fang:of mandyi dusunmekten bizi unuttu bu mal.
Edgar:dogru, GELSENE YENGE PIJAMA PARTISI YAPIYORRR.NW NEWRWHH YAWPUSU.
(NE NERDE YAPIYOR)Fang:ölüyoz desek gelmez.
Edgar:he vallaha.Ne bileyim janeti ve colletteyi Ben
Dusunmuyorum.Fang:SUS.
Edgar:SEN ANAN YANI.ANAWI KAWRISWTIRMA CAKMA DWJMA.
(ANAMI KARISTIRMA CAKMA DEMO)Edgar:nys, ay bu pijama partisini mandyde yapmaya
Karar verdiler. .Beni de cagirdi mi???????
Fang:herkese bu gun teklif etti, ozelden.
Edgar:Kabul ettik.Ben?..
Edgar:drama queen
Sen degilsin sanki colettenin yaninda.
Leon:kesin, biz sandy ile pijama seciyoz.
Fang:ooo yakinlasiyon.
Leon:evet, mutluyum ama
Edgar:ama?
Leon:bilmiyorum, hep uyuyor.Hastaligi var uyuma panigi, direk uykusu geliyor ve uyumak
Zorunda Kaliyor sinifta da oyle.Leon:ha, anladim Ben kacar.
Edgar:kacar, kacabildiyin yere kadar.
Fang:turkceyi bozeunu mk.Sen sanki bukmedin Ben gidiyom yazmayin.
Fang:tamam.
Telefonu direk firlattim. Acayip bozulmustum. Bana yazmamisti? Yoksa halen bana sogukmuydu? O kadarmi uzmustum. Gozlerim dolmustu. Ailemi kaybetmistim, simdide mandyi kaybetmek istemiyordum. Unutmak Adina resim cizicektim. Kalktim ve masaya oturdum. Bu sirada, kapi calmisti.
Kim gelmistiki?
Direk kapiya uctum ve kapiyi actim. Bir anda sok oldum. KAPIDA MANDY VARDI.
Saskinlikla baktigimi gorunce mandy"beni iceri alacakmisin, chester? " dedi tatli bir ses tonuyla. "G-gel buyur." Dedim. Iceri girdi ve koltuklardan birine rasgele oturdu. Elinde bir poset vardi. "Sey... Ozelden Sana yazmadim ama sevmessin diye... Pijama partime katilirmisin? " dedi mahçup bir ses tonuyda. "Tabi ne zaman? " "yarin aksam olucak. " dedi.
Tekrar asik oluyorum galiba birakin bayilayim.
"Gelirim, tabi istersen. " dedim. "Salak cagirmasam gelmeni istermiyim" dedi. "Ha pardon ya, bir an salak Ben oldum? " dedim. Gulmeye baslasdi. "Ne yapiyim, sinirlenince cok guzel oluyor. " dedi. "Hih, Ben seni bir sinir edersem gorursun. " dedim sinsi bir gulusle. "Neyse, Ben kalkayim artik. " dedi gulumseyerek. Hemen bileginden tuttum. "Mandy... " dedim. "Efendim Chester? " dedi merakli bir sesle.
"Bugün benim evimde kalirmisin? " dedim tatli bir sesle. NE DIYORUM NE TATLISI MK.
"Ben... Bilmiyorum Chester hazir hissetmiyorum. " dedi. Neye hazir hissetmiyordu? "Neye hazir hissetmiyorsun ki? " dedim anlamaz bir tonla. "Chester, benden hoslaniyor musun? "
Sok oldum. Nerden anlamisti, O kadar belli miydi? Belki Ben itiraf etmeoiyim. Yok yok vazgectim olmaz. Ya beni kabul etmezse?
"Hayir mandy, Sen benim sadece arkadasimsin. " dedim. Keske asik oldugumu deseydim ama demedim. "Peki Chester Sana guveniyorum, guvenimi Bosa cikartma. " dedi gulumseyerek. "Peki.. Peki mandy."dedim.
Kapiya dogru ilerledi. " geliyorsun dimi? " dedi heyacnli bir sesle. "Evet, geliyorum! " dedim bende hecanli gibi bir sesle. Ama kalbim kirilmisti. Beni arkadasi olarak gormesi yani. "O zaman yarin aksam gorusuruz, belki bu gun toplasir avm felan gideriz. " dedi gulumseyerek. "Gelirim gorusuruz. " dedim. Gozden kaybolana kadar onu izledim.
Gozlerim yeniden doldu. Ama hakli bir yani vardi. Sen tut 15 yil zorbalik Yap hoslanmasini bekle. Yok ya? Oyle bir dunya yok. Olsaydi suan herkes O dunya ya giderdi. Eh Ben ne yapayim. Ask acisi ceken kizlar gibiyim.
Kapiyi kapatip iceri gectim. Bu ani kimseyle paylasmazdim, sonra gelip kafama kakalanmasinlar. Uykum vardi acayip. Yataga attim kendimi. Yok uyuyamiyorum, galiba actim. Kalktim noodle aldim. Actim ve sicak suyu hazirlamaya basladim.
Islem bitti ve yemeye basladim. Annem ve babam bir katil sebebi ile oldurulmustu. Gozlerimin onunde. O gunu hatirladikca aglayasim geliyor. Ben ne boktan bir adammisim ya, mandy bile benden nefret ediyor kesin. Bana her zaman soguk. Yani Ben oyle goruyorum.
Kapi caliyordu. BU KAPIYI SIKECEM HA. kapiya kostum. Actigimda bu 3'luyu gorunce sevindim. "Gel lan CAKMA demo. " dedim siritarak. "Tamam bok. " dedi sinsi bir gulumseme ile. "Fang, kardesim buyrun Leon hadi. " dedim. Iceri dogru yuruduler. "Ne boklar yiyon sen? " dedi edgar. "Mandy bana soguk ya.. " dedim. "Janet biraz bugun soguk bana. " dedi fang. "Ne oldu? "
"Baska kizin elini tuttum. " dedi. "Ben hakli goruyorum. " dedim. "Pezevenkler." Dedi fang. "Sandy bana soguk degil vallaha. " dedi leon rahat bir sesle. "Hah, sevgili oldugun zaman gorursun. " dedi edgar sinsi bir gulumseme ile. "Neyse ne gelin ders calisalim. " dedi edgar. "Iyi Hadi calisak. " dedim.
**********
"BU BROYN HOCAYI SIKEYIM. " dedi fang. Ama Adam hakli. 69'dan 123 kadar ozet cikarilacakti. Bu HOCAYI siiiiiiilsinler. "Tamam Abe sinirlenme. " dedim. Yazmaya devam ediyorduk. Sonra telefonum cebimte titredi. Hemen elime aldim. Agcilardan mesajlar geliyordu.11/A agcilar
Janet:benim odev bitti.
Colette:benimde, acayip yoruuldum.
Mandy:al bendende O kadar.
Colette:aldim.
Sandy:sakani siiiiiiiiilsinler.
Colette:insallah.
Fang:ne ara bitti ya.
Janet:oyyy kiyamam, siz daha devam ediyonuz dimi?
Leon:yok.
Leon:elimiz koptu yazmiyoz.Derse donsenize amk.
Fang:ya Sen Don biz burdayiz.
Edgar:bence eve gidelim yeter zaten.
Leon:bencede."Kanka biz kalksak? " dedi fang eline bakarak. "Hadi siktirin gidin." Dedim siritarak. "Sen sikte gidelim" dedi leon. Bende ona oldurucu bakislar attim. "Sakin abim tamam gidelim Hadi. " dediler ve kalktilar. Kapiyi actim ve ayakkablirani alip giyinmeye basladilar. "Kanka yarin geliyon dimi lan. " dedi fang. "Geliyom mandy oldugu surece gelirim. " dedim.
"Abi sey ya..bu buster ne yapsak? Sapigin teki. " dedi edgar. Sinirlendim bir anda. "O da partiye gelecek ha? " dedim sitemle. "Evet ya.."dedi leon. " yarin gorusuruz. "Dedi edgar ve gittiler. Bende kapiyi kapattim ve yataga uzandim. Demek busteride cagirdi ha?
Bunun bedelini sevgili oldugumuzda cikaricam mandy hanimefendisi. Ve sonrasindq uyuyakaldim.
Evettttttttttttrr yeni bolum
Simdi askim karim olan melodiemzmain icin yazmis olabilirim (halen useniyorum😭👊) seviliyorsunuz bysss 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Zorbam
Teen FictionChester mandyden nefret ediyordu. Okuldan gitmesi icin iftira atti ve okuldan attirdi. Ama... Bir daha birbirlerini gorebileceklerini nerden bilebilirdik?