0.3

466 40 245
                                    

Uyandigimda gece olmustu. Cidden her yer karanlikti. Acaba diyorum bi yemek mi yesem? Guzel olurdu. Ama galiba biraz daha otursam iyi olur. Neden mi? Cunku sorun chester!

Onu her dusundugumde karnim uyusuyor ve kasiliyordu. Bu his tam olarak neydi? Yada bisimi hissediyordum? Hayir! Dusundugumden yapamiyordum. Ya yanlislikla yagi us tune dokersem diye. Onu dusunmeyi unutana kadar yemek yapmadim iyi.

Bu yuzden yemek yapamiyordum. Bana bu siralar sert davranmamasi, hediyeler vermesi ve benle konusmasi bana degisik geliyordu. Bilmiyordum. Ama Tek bildigim 1 hafta sonra ki denemeye calismakti. Evet.

Kalktim saatin 02:17 oldugunu gordum. Uykumda yoktu ve ders calisabilirdim. Tabi Chester aklimdan cikarsa ki hemen unuttum.

Ilk once matematikten basliyacaktim ki bizim agcilardan mesajlar gelmeye basladi.

11/A Agcilar

Colette:uyudunuz mu??
Edgar:yooo.
Sandy:oha ilk defa edgar uzatma kullandi.
Edgar;ne ya kullanamazmiyim.
Leon:evet, kullanma.
Fang:bi uyutmuyorsunuz mk.
Janet:uyuma, bebiss.
Fang:tamam, bebis iy nefret ediyorum bu kelimeden.

Bende uyumadim, ama galiba Chester
Uyuyor dimi.

Chester:mandy.
Chester:kapinin onundeyim ac.
Colette:NE
Janet:OHA
Sandy:LAN
Nita:bana bisi kalmadi yiaa.

NE NE ISIN VAR.

Chester:acarmisin artik SU kapiyi.

Geldim.

Fang:oha yavas gel Abe heyran.
Edgar:asik olmus.
Leon:evet, dugunu yarin O zaman.
Fang:evetttt.
Nita:uyuyun, yada zibarin.

************
Ne isi vardi burda? Ya beni zaten sevmiyor, NEDEN GELIYORR. ahhhh nefret ediyorun dusunmekten. Hemen kapiya kostum. Kostum mu?

"Hosgeldin? " dedim saskinlikla. "Eve alacakmisini ve evet hosbuldum" dedi morali bozuk bir sekilde. "Gel, yani buy ur. " dedim soguk ama tatli bir sesle. Hemen gecti ve elinde posetleri masaya birakti. "Yuzun iyimi simdi? " dedi uzgunce. "Yani, arada dudagim sizlasada bisi yok" dedim gulumseyerek. Morali bir anda yerine gelmisti. "Guzel, acsindir diye pide getirdim afiyet olsun. " dedi siritatak. Bende gulumsedim. "Tesekkurler, ne gerek vardi. " dedim.

"Aslinda... Senle konusmak gerek en bir konu var mandy. " dedi bir anda. Ne konusucakti suan?

"Dinliyorum." Dedim kisik bir sesle. "Biliyorum benden nefret ediyorum ama, bence dusmanligi birakalim. Arkadas olmaya ne dersin? " dedi. Biraz garipti bunu demesi."peki, ama bana satasmadikca olabilir. Ve sevdigim seylerle dalga gecmedikce. "Dedim soguk ama gulumser bir sesle. Yutkundu. " peki... O zaman pideler sogumasin hadi ickileri cikar yiyelim. "Dedi gulumseyetek. Cidden mi!? Arkadasmiydik? Evet.

***********

O kadar yemis ,icmistikki uykumuz geliyordu. " uykum var chester... "Dedim boguk bir sesle. " gel, gel guzelim uyuyalim... "Dedi gulumseyerek. Bende sirittim. Yanina kalkip geldim. " bana hikaye anlatsana... Nolur askim... "Dedim.gulumsedi." hmm bunu yatakTami yapsak? "Dedi boguk sesle. " uyuyalim sevismek istemiyorum... "Dedim sitemle. " tamam kizma... Belki yarin gene iceriz hm? "Dedi." Olurr, bekliyorum, sey... beni opsene... "Dedim. Direk dudagima yapisti. " tadin harika mandym... " "devam et, devam et bebegim hadi... " dedim. Devam etti. Boynumu optu. Ama sert degildi, sonra kalcami sevmeye basladi. Bende uyuyakaldim...

(Yn-smut bekliyorsunuzda ya ben bok gibi yaziyom😭)

*******
Sabah olmustu. Ama bisi fark etmistim. BEN CHESTERIN GOGUSUNDE UYUYORDUM. " CHESTER! "dedim bir anda. O da ilkindi. " ne y- LAN! " dedi bir anda O da. "Ne, yatik biz en son? " dedim saskinca.

Lise ZorbamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin