0.7

286 18 152
                                    

"MANDY ACIL BIR ISIMIZ VAR! "
*******
"Ne isi buster yoksa halen bana hoslanmadiginimi soyleyeceksin? " dedim alayla. "Hayir konu... Konu melody. " dedi sesi titreyerek. Neler oluyor. "Melodyle ne ala-" "kizlari Ara ve gelsinler! " dedi sozumu keserek. Sinirlerim bozulsada kizlari aradim ve gelmelerini soyledim. 30 dk sonra ise kapi caldi. Gittim Kap iyi acting ve sandy bi anda bagirdi.

"BURDA NE SIKIM DONUYOR?"

"Sakin sandy, bizde bilmiyoruz buster gel salona. " dedim ve salona yonlerdirdim. "Hani bizim erkeler varya... "Dedi sesi titreyerek. " sakince anlat korkma. "Dedi janet moral olarak." Biz yardima melody'e gittik. Iceri gectik hatta meyvesuyu Verdi. Birkac kiz daha vardi orda zaten. Ictik ve yardim Etmete devam ettik, ama sonra erkekler isten vazgecip melody ile oynadilar. Sonra bir anda melody hepsini opmek istedigini soyledi. Basta Kabul etmediler hatta bende etmedim. Geldi hepsinin dudagindan burden optu. Askini itiraf etti hepsine. Beni opemedi cunku ben O evden cabucak gittim. Sonra galiba opustuler hepsi. Ama sarhoslardi. "Dedi nefes nefese konusmustu.

Sok olmustum. Neden yapmisti bunu birden. Daha yeni gelmisti ve zaten azgin oldugu yuzuden belliydi. " NE. "dedi colette gozyaslariyla. "Aglama colette. " dedi buster ve ona sarildi. Yani hoslantilarini bana soylemislerdi. Yani...

"OLM BU MELODYI SIKERIM HA. " dedi Janet. Sandy bisi diyemiyordu. "Leon ve Geri kalanlarini cikartmaya calisti O evden. Ama onlarda leonu iceri cekti gerisini bilmiyorum. " dedi buster zorayki gulumseyerek.

"Anladim... " dedi sandy, uzuldugunu belli etmesede icine oturmustu. Benimde dahildi. Chester cidden bunu goremiyecek kadar salakmiydi. Yada benim yerine onu... Yo yo yo dusuncesi bile korkunctu. Ne oluyordu akillari yerlerinde degilmiydi. "Bize anlattigin icin tesekkurler buster" diyebildim ve buster ayaklandi. "Ben gideyim. Ha sakin aglamayin! Sikleri ile oynasinlar onlar. " dedi buster.

Cidden komik bir cocuktu en azindan.

"Haklisin neyse yarin gorusuruz buster! " dedim zorla. "Gorusuruz" dedi ve gitti. "Aglama ya Janet.. " dlette. Cidden agliyordu janet. "Ben.. Ben sevmistim colette! Sucum sevmekti neden ya niye icti O icicegi. Data birkac saat once geldi ya. Hemen guvendi ve evlerine gitti ya! " diyerek bagiriyordu.

Ama bu onlarin yanlarina kalmiyacakti.

*********

10/A agcilar
Fang kisisi melody adli kisiyi ekledi.

Chester:nabersiniz.
Melody:oyle ne yapalim kizlar ile oturuyuz.
Fang:peki, digerleri nerde?
Leon:burdayim, lolipop aliyordum.
Fang:peki digerleri?
Buster:burdayim.
Chester:Mandy, Janet, sandy, Colette nerde?
Edgar:uvuscocugu beni niye saymadin.
Chester:kes.

Janetttttttt, yarin Mac varrrrr

Janet:AAAA TAMAMEN AKLIMDAN CIKMISS.
Sandy:okulmu vardi ya yarin.
Colette:evet.
Sandy:uykum geliyor.
Colette:uyuu.
Janet:Colette haklisin.
Sandy:ben giderr.
Chester:nabersiniz.
Janet:mandy bana ACIL O sekerlerden gonder.

Yoooo benim.

Janet:kesin Yemen yapsana.

Useniyom Colette yapsin.

Colette:O goz varmi bende??
Janet;evet.

Tamam be gelin noodle yapam

Janet;YEYEYEYEYE

Janet, Colette, Sandy ve mandy adli kisi
Cevridisi.

******
"Noodle mupp. " dedi sandy sevinerek. "Tabi olm körili muptur. " dedim gulumseyerek. "Acaba bizi dusunuyorlarmidir? " diye sorry somurtgan bir yuzle. "Bence yok ya, bize bakicak halleri yok ya. " dedi Colette umursamayarak. "Bosverin O sikikleride intaya biraz foto gonderelimm. " dedi sandy. Hemen herkes intaya girdik.

S8ndy._gg
MY FAVORITE FOTO.

MY FAVORITE FOTO

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MY FAVORITE FOTO

658.0 begeni
129 yorum

clotemy. _.:muppo
Jan_et:🖕🤨
Maybemandy:@jan_et 🖕
Clotemy:JSVHSIGS
jan_et:sandy harika ya O anlamdaa
Maybemandy:kesin
Use62752:sandy hos bir yuzun var...
S8ndy._gg:tesekkur ederimmm
Use62752:<3

******
"Ooo birisi iltifat almiss" dedi Janet gulerek. "Alakasi yokkk birkere! " dedi bagirarak. Bizde gulmeye basladik. Sandy somurtup arkasini dondu. "Sakaydi ya gel iltifat alman kotu bisi degil. " dedi Colette. "Iyi Hadi geliyorummm. " dedi sandy gulumseyerek. "Ohooo marvel izleyecez daha! " dedim bagirarak sakasina. "Hop! During orda ben marvel sevmiyorum. " dedi sandy, "Hadi ordan! " dedim bagirarak. Gunumuz boyle gecti. Ama aklimizda Tek su soru vardi.

'Neden yapti? '

Cok dusunmeden hemen uyumak icin tezgahi temizledik. "Uykum varr. " dedi Colette. "Gelin yatagimda uyuyalim. Evet yatagim 2 kisilik. Hemen yataga uzandik ve gerisi karanlik...

(BOK GIBI BOLUMLE SELAMMMMM)

Lise ZorbamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin