2. fejezet:

15 5 2
                                    

Iseul

A palota kapujába érve egy nő fogadott ki igen komoly tisztséget képviselhet a várban, legalább is összeszedet ellentmondást nem tűrő aurája ezt sugározta. Amint megpillantott kérdőre vonta megjelenésem, majd válaszom után, egy hatalmas folyosón vezetett végig ahol elmondta egytől egyig a feladataimat szobákra felosztva. Különösnek véltem hogy nem vont kérdőre a szakmai tapasztalatom gyanánt, hanem már egyből bele vágott a közepébe és megmutatta a helyeket. Bár van az a mondás, ami késik nem múlik, szóval gyanítom még a tapasztalati részre is rá fogunk térni. A folyosón tovább haladva egy igen jóképű, magas, ruháját elnézve nagy tisztséget képviselő, ember jött szembe. Talán nem kellene ennyire odalennem a külsejéért hisz mégiscsak el vagyok kötelezve egy férfi mellett, de nehéz ellenálni valakinek aki ilyen külsővel rendelkezik. Ahogy halló távolságon belülre ér az említett személy, a velem elhaladó nő meghajol előtte. Tájékozatlannak érzem magam hogy nem tudok erről az emberről semmit, és talán most illetlennek látszom. A nő rámmered illetlen viselkedésem után, majd bevonszol egy üres helyiségbe ahol elmondja nekem bizonyos személyek, bizonyos tisztjeit.

Sunghoon

Hideg vízzel hidratált arcom átitattam egy arctörlővel, majd kikapcsolódás képen meglátogattam a lovaimat, ha már csak ez az egy menedék maradt számomra, a nyüsgő királyi életből. A folyosóra érve egy számomra szokatlan személyt véltem felfedezni. Nem találtam megfelelő szót mellyel leírhatnám gyönyörűségét, egyszerűen fekete haja, és gesztenye barna szeme olyan tökéletesen illették egymáshoz kipirosodott arcán, mintha a világ legjobb festője milliméter pontosságal tervezte volna meg egyenlően szimmetrikus arcát. Féltem hogy túl sokáig nézem, ezért gyorsabbra vettem a tempót, de azért reménykedtem még hogy fogom látni a várban. Amikor elhaladtam mellette és Hyon mellett, Hyon szokásához híven meghajolt, de a lány viszont nem követte cselekedetét. Nem feltétlen akadtam fenn ezen hisz sosem voltam híve a túlzott fanatizálásnak, azonban felmerült bennem a kérdés hogy mire véljem viselkedését. Talán nem ismer, reménykedem hogy ez a helyzet áll fenn hisz kevesebb lenne az esélye annak hogy esetleg kihasználna. Viszont akár az a lehetőség is fenn áll hogy csak simán tiszteleten, hogy semmire véli pozíciómat és így mutatja ki nem tetszését irántam, de ha valóban ez így lenne, miért lenne itt? Ha ártalmas lenne számomra valószínűleg be sem engedték volna úgyhogy valószínűleg az első variáció áll fent, legalább is ezzel nyugtatóm magam.

A jéghercegOù les histoires vivent. Découvrez maintenant