[1]

304 26 8
                                    

Sizce hayat anlardan ibaretti,yoksa anılardan ?

Bana göre hayat anılardan ibaretti.Hayatta çok fazla ân yaşıyorduk fakat neredeyse hiçbiri aklımızda kalmıyordu.

Ancak anılar öyle değildi.Anılar hayatımızın büyük bir kısmını oluşturuyordu.

Hatta bazı anılarımız vardı ki bunlar hayatımızda en derin yaralar olabiliyordu.Bana göre anı demek yara demekti.

Benim anılarım sadece yaralardan ibaretti.

On sekiz yaşımda,babamın zoruyla benden 10 yaş büyük bir adamla evlendirildiğimde hayat bitmemişti kabul ediyordum.Ama ruhum tükenmişti.Ben bitmiştim.

On sekiz yaşımda yaşadığım o acı verici ânlar,yıllar sonra bana kötü birer anı olarak kalmıştı.

On sekizimde gelen tek güzel şey hayat mucizem,oğlum Oğuz Selim'di.

Oğlum bana,tanrının bir mucizesi olarak gelmişti.O benim yaşama sebebimdi.

Eğer on sekizimde onu kucağıma almasaydım,şimdi 24 yaşında kendi ayakları üzerinde duran bir kadın olmazdım.

Oğlum bana güç vermişti.Bu hayattaki en büyük mucizem oğlumdu.

İnanın bana hayatta geçmez dediğiniz her acı geçiyordu.Evet,belki ruhunuzda veya teninizde bir iz bırakıyordu ama geçiyordu.

Babamın bedenime bıraktığı acılar geçip gitmişti fakat ruhuma bıraktığı acılar,ilk gün ki gibi izleriyle duruyordu.

Şimdi İstanbul boğazını gören evimin camından dışarıyı izlerken,ne zor günler atlattığımı düşünüyordum.Tek başıma.Kimsesiz.

Oğlumla büyüyerek geçirdiğim o zor dönemler bir film şeridi gibi gözümün önünden hiç gitmiyordu.

18 yaşında üniversiteye gitmek için hayal kurmam gerekirken,ben sadece ölmeyi diliyordum.

Babam On sekizime girdiğim gün beni kendimden yaşça büyük bir adama para ile satmıştı.Ailedeki tek çocuk olduğum için,beni koruyacak ne bir abim ne de ablam vardı.

Annem,ben daha 8 yaşındayken canice babam tarafından katledilmişti.Babam,annemi boğarak öldürmüştü.

Babamın,annemin boğazına sarıldığı dakikalar hiç aklımdan çıkmıyordu.Annemin bir mezarı dahi yoktu.Babamın annemi nereye gömdüğünü bilmiyordum.

Bende çoğu kadın gibi korkmuştum.Korkmuştum çünkü babam annemi öldürmüştü.Korkmuştum çünkü babam,annemi öldürdüğü gibi benide öldürmekle tehdit etmişti.

Beni zorla evlendirmiş ardından arkasına dahi bakmadan kaçmıştı.Şu an neredeydi,ne yapıyordu bilmiyordum fakat aldığı paralarla mutlu bir yaşantı sürdüğünden emindim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADEL MİRA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin