ᴘʀᴏʟᴏɢᴏ

566 49 8
                                    

ʟᴜᴄᴄɪ ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴀʟ ʙᴀsᴛᴀʀᴅᴏ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟ , ʟᴀ ᴛʀᴀɪᴄɪᴏ́ɴ sᴇ ᴘᴀɢᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ...

-ᴀʟ ᴄᴀʀᴀᴊᴏ ʟᴜᴄᴄɪ ! , ᴇsᴛᴏ ᴇs ᴜɴᴀ ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴇs !

ᴏᴛʀᴏ ɢᴏʟᴘᴇ ʟʟᴇɢᴏ ᴀʟ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ... , ʟᴜᴄᴄɪ ᴍɪʀᴀʙᴀ ʟᴀ sᴀɴɢʀᴇ ǫᴜᴇ ʙʀᴏᴛᴀʙᴀ ᴅᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟ.. , ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅᴀᴅᴏ ᴀʟᴏᴊᴏ ᴀ ᴇʟ ʏ sᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ... ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ ʏ ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴄɪᴏ́ɴ... ᴄᴏᴍᴏ ʟᴇ ᴘᴀɢᴏ? , ᴍᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴀ sᴜ ᴍᴀɴᴏ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴀ....

-ᴍᴀᴛᴇɴʟᴏ...

ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴅᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ sᴏʟᴛᴀʙᴀɴ ʟᴀɢʀɪᴍᴀs ʏ sᴀɴɢʀᴇ, ᴀʀᴅɪᴀ ᴇɴ ᴄᴏʀᴀᴊᴇ , ᴇsᴏs ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏs ᴅᴇ ʟᴏs ᴀʟᴍɪʀᴀɴᴛᴇs ʟᴏ ʜᴀʙɪᴀɴ ᴛʀᴀɪᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ, ʟᴇ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪᴇʀᴏɴ ᴍᴀɴᴛᴇɴᴇʀʟᴏ ᴇɴ sᴇᴄʀᴇᴛᴏ ʏ sᴀʟᴠᴏ... ᴍɪɴɪᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴜ ᴇsᴘᴏsᴀ ʏ sᴜs ʜɪᴊᴏs ᴇsᴛᴀʀᴀɴ ᴀsᴀʟᴠᴏ....

-ᴊᴀʙʀᴀ, ᴛᴇ ᴇɴᴄᴀʀɢᴏ ᴀ ᴇʟ ʀᴇsᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ... ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴏʀᴅᴇɴᴇs ᴅᴇ ʙᴜsǫᴜᴇᴅᴀ...

ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴅᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ sᴇ ᴀʙʀɪᴇʀᴏɴ ᴇɴ ᴍɪᴇᴅᴏʏ ᴄᴏʀᴀᴊᴇ , ᴍᴀʟᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴀʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ, ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴏ ᴀ ɢʀɪᴛᴀʀ ᴘɪᴅɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴘᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴀ ɢʀᴜɴ̃ɪᴅᴏs ᴘᴏʀ sᴜ ᴇsᴘᴏsᴀ ᴇʜ ʜɪᴊᴏs.., ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴀᴛᴀᴅᴀ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴀ , ᴄᴏɴ ᴛᴀᴄᴏɴᴇs, sᴜ ᴍᴀɴᴅɪʙᴜʟᴀ ғᴜᴇ ʀᴏᴛᴀ.

-ᴅᴇᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ʟᴜᴄᴄɪ.

ʟᴜᴄᴄɪ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ sᴇ sᴜ ᴀsɪᴇɴᴛᴏ ʏ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ғᴜᴇʀᴀ ᴅᴇʟ ᴅɪᴄʜᴏsᴏ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴏ. ᴇsᴄᴜᴄʜᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ᴅɪsᴘᴀʀᴏs ᴅᴇsᴅᴇ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ, sᴜʙɪᴏ ᴀ sᴜ ᴄᴀᴍɪᴏɴᴇᴛᴀ ʏ ᴅɪᴄᴛᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴘᴜsɪᴇʀᴀ ᴇɴ ᴍᴀʀᴄʜᴀ, ᴇʀᴀɴ ʟᴀs 6:30 ᴀᴍ. ᴇɴ ᴜɴᴀ ʜᴏʀᴀ ᴛᴇɴᴅʀɪᴀ ᴜɴᴀ ᴊᴜɴᴛᴀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴄᴏʟᴇɢᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀ ᴇʟ ғᴜɴᴇʀᴀʟ ᴅᴇ ᴋᴀᴋᴜ...

ᴊᴀʙʀᴀ , ᴋᴀʟɪғᴀ ʏ ʙʟᴜᴇɴᴏ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ sɪɴ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ... ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ sᴘᴀɴᴅᴀᴍ...  , ᴋᴀᴋᴜ ɴᴏ ᴍᴇʀᴇᴄɪᴀ ᴍᴏʀɪʀ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴛɪʀᴏᴛᴇᴏ, ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀɪᴄᴀɴᴛᴇ ɴᴏ ᴛᴜʙᴏ ʟᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ... ᴇʟʟᴏs ɴᴏ ᴀᴛᴀᴄᴀʀᴏɴ ᴀ ᴋᴀᴋᴜ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴇsᴘᴀʟᴅᴀ...
sᴀʟɪᴇʀᴏɴ ᴅᴇʟ ᴀʟᴍᴀᴄᴇɴ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ʙᴏʟsᴀ ᴛʀᴀɴsᴘᴀʀᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴀɴᴛɪɢᴜᴏ ᴄᴏʟᴇɢᴀ..., sᴀʟɪᴇʀᴏɴ ᴘᴏʀ ʟᴀ.ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴀᴛʀᴀs , ᴘᴀsᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ᴄᴀʟʟᴇᴊᴏɴ ᴄᴏɴ ᴅɪʀᴇᴄᴄɪᴏ́ɴ ᴀ ʟᴏs ᴍᴜᴇʟʟᴇs.

ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ ᴅᴇ ʟᴀᴜɢ ᴛᴀʟᴇ ᴇʀᴀ ᴇɴᴏʀᴍᴇ..., ʟᴏs ᴍᴜᴇʟʟᴇs ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴏs ɴᴏ ᴇʀᴀɴ sɪᴛɪᴏs ʀʀᴄᴜʀʀɪᴅᴏs ᴏ ᴇɴɢᴇɴᴛᴀᴅᴏs... ʙʟᴜᴇɴᴏ ᴛɪʀᴏ ʟᴀ ʙᴏʟsᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟ ᴍᴀʀ.

-ᴀʟᴍᴇɴᴏs ʟᴇ ᴅᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴀ ʟᴏs ᴘᴇᴄᴇs..

-ᴊᴀʙʀᴀ , ᴇɴ ᴇsᴛᴇ ʟᴀᴅᴏ ɴᴏ ʜᴀʏ ᴘᴇᴄᴇs , ᴇs ᴍᴀʀ ᴍᴜᴇʀᴛᴏ.

𝙻𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚊 𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚊𝚕𝚍𝚊𝚛𝚊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora