ᴄᴀᴘ 2

363 40 6
                                    

sᴀʙᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ʟɪᴍᴘɪᴀɴᴅᴏ ʟᴀs ᴘᴏᴄᴀs ᴍᴀɴᴄʜᴀs ᴅᴇ sᴀɴɢʀᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴠɪɴᴀɢʀᴇ ʙʟᴀɴᴄᴏ , ᴅᴇsɢʀᴀᴄɪᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ , sᴜ  "ᴘᴇʟᴇᴀ" ᴄᴏɴ ᴇsᴏs 3 , ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴅᴇsᴛʀᴏsᴏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴅᴇ ʟᴀs ʟᴀᴍᴘᴀʀᴀs ᴅᴇ ᴍᴇsᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇs ʀᴇɢᴀʟᴏ sᴜ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏʀᴀ; ᴍᴀᴋɪɴᴏ.

ʏ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴍᴀɴᴄʜᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴀɴɢʀᴇ ᴇɴ ʟᴀ ᴀʟғᴏᴍʙʀᴀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴀ ᴅᴇ ᴀᴄᴇ...

ʟᴏ ɪᴠᴀ ᴀ ᴄᴏʟɢᴀʀ...

sᴀʙᴏ ʀɪᴏs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴀ ᴜʟᴛɪᴍᴀ ᴍᴀɴᴄʜᴀ ᴇʀᴀ ʀᴇᴛɪʀᴀᴅᴀ , ᴄʟᴀʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ɴᴏᴛᴀʙᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ; ᴛᴀʀᴅᴏ ᴇɴ ʟɪᴍᴘɪᴀʀ ᴇʟ ᴅᴇsᴀsᴛʀᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ʟᴀᴍᴘᴀʀᴀ  ʏ ᴅᴇ ʀᴇᴍᴘʟᴀsᴀʀ ʟᴏs ᴄᴏᴊɪɴᴇs ʀᴏᴛᴏs; ᴘᴇʀᴏ ᴀғɪɴᴀʟ ᴅᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀs, ʟɪᴍᴘɪᴏ.

sᴜsᴘɪʀᴏ , ᴅᴇsᴄᴏɴᴇᴄᴛᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴀsᴘɪʀᴀᴅᴏʀᴀ. ɢᴜᴀʀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ǫᴜɪᴘᴏ ᴅᴇ ʟɪᴍᴘɪᴇᴢᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴀʀᴍᴀʀɪᴏ sᴇʟᴇᴄᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ , ʟᴀ ʙᴏʟsᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ʟᴏs ᴛʀᴏᴢᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ʟᴀᴍᴘᴀʀᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴇᴅᴏʀ ᴍᴀ́s ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴅᴇʟ ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ.

sᴜsᴘɪʀᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀ ʟᴀ sᴀʟᴀ ʏᴀ ʟɪᴍᴘɪᴀ , ᴄᴀᴍɪɴᴏ ʜᴀᴄɪᴀ sᴜ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ᴄᴏɴ sᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴇɴ ᴍᴀɴᴏ.. ᴇɴ ʟᴀ ᴘᴀɴᴛᴀʟʟᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴏ ᴜɴᴀ ɴᴏᴛɪғɪᴄᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴍᴇɴsᴀᴊᴇ ʟʟᴇɢᴏ....

ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏs sᴇ ᴛᴏʀɴᴀʀᴏɴ ғʀɪᴏs , ᴇʟ ᴄᴏʟᴏʀ ᴅᴇ ᴇsᴀs ɢᴇᴍᴀs ʜᴇʀᴍᴏsᴀs sᴇ ᴏᴘᴀᴄᴏ...
ᴀʙʀɪᴏ ᴇʟ ᴍᴇɴsᴀᴊᴇ.

_ᴘᴀᴅʀᴇ_

-ʜɪᴊᴏ, ǫᴜɪᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴜ ʏ ᴛᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs ᴛᴇɴɢᴀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ... ʟᴏs ɪɴғᴏʀᴍᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛᴜ ᴀʙᴜᴇʟᴏ ʜᴀɴ ᴅᴇᴄᴛᴇᴛᴀᴅᴏ ᴀ ᴇsᴇ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ ᴇsᴛᴀ ᴇɴ ʟᴀᴜɢ ᴛᴀʟᴇ...

-ǫᴜɪᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴇɴ ᴀʟᴇʀᴛᴀs , ɴᴏ ʜᴀʏ ᴍᴜᴄʜᴀ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄɪᴏ́ɴ ʀᴇᴄᴏᴘɪʟᴀᴅᴀ... ᴘᴇʀᴏ

-sɪ sᴇ ʟᴏ ᴛᴏᴘᴀɴ... ɴᴏ ᴅᴜᴅᴇɴ ᴇɴ ᴄᴜᴀᴛʀɪᴘɪᴄᴀʀʟᴇ ᴇʟ ᴅᴀɴ̃ᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ɪsᴏ ᴀ ᴛᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ..

s

ᴀʙᴏ ᴀᴘʀᴇᴛᴏ ʟᴏs ᴅɪᴇɴᴛᴇs ᴀɴᴛᴇ ᴇʟ ᴍᴇɴsᴀᴊᴇ, ᴇsᴇ ᴄᴀʙʀᴏɴ... ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ʟᴀᴜɢ ᴛᴀʟᴇ ᴀʜᴏʀᴀ...., ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴅᴇsǫᴜɪsɪᴀᴅᴀ sᴇ ᴘʀᴇᴄᴇɴᴛᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴛᴇʀsᴀ ᴘɪᴇʟ ʙʟᴀɴᴄᴀ ᴅᴇ sᴀʙᴏ... ᴛᴏᴄᴏ ᴄᴏɴ sᴜ ᴍᴀɴᴏ ʟɪʙʀᴇ sᴜ ᴏᴊᴏ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴏ... ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀᴅᴏ ᴀǫᴜᴇ ᴀᴛᴀǫᴜᴇ ᴘᴏʀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴇsᴇ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ... , sᴜ sᴏɴʀɪsᴀ sᴇ ᴀɢʀᴀɴᴅᴏ ᴍᴀ́s ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ ɴᴏᴛɪғɪᴄᴀᴄɪᴏ́ ʟʟᴇɢᴏ ᴀ sᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ.

_ᴀʙᴜᴇʟᴏ_

-ᴛɪᴇɴᴇɴ ᴍɪ ᴘᴇʀᴍɪsᴏ ᴍᴏᴄᴏsᴏ...ʜᴀɢᴀɴ ǫᴜᴇ sᴜᴘʟɪǫᴜᴇ ᴘᴏʀ sᴜ ᴠɪᴅᴀ.

𝙻𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚊 𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚊𝚕𝚍𝚊𝚛𝚊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora