ᴄᴀᴘ 4

355 39 8
                                    

ᴄᴀᴘ 4-
•ᴀᴅᴠᴇʀᴛᴇɴᴄɪᴀs•

ᴍᴇɴᴄᴏ́ɴ ᴅᴇ :
-ᴛᴇᴍᴀs ᴅᴇ ᴇxᴘʟᴏᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ʏ ᴛʀᴀᴛᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʀsᴏɴᴀs.
-sᴇᴄᴜᴇᴛʀᴏ ɪɴғᴀɴᴛɪʟ.









sᴀʙᴏ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴍᴀ́s ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʏᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ; ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴜɴᴏs ᴅɪ́ᴀs ʟᴜᴄᴄɪ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴʀᴇ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴏғʀᴇᴄɪᴇɴᴅᴏʟᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀs ᴅᴇ  sᴜs ᴄᴏɴᴇᴄᴄɪᴏɴᴇs ʏ ʀᴇᴄᴜʀsᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀʟ ᴅᴇsɢʀsᴄɪᴀᴅᴏ.
ʏ ᴄᴀsᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ; ᴜɴ ᴅɪ́ᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs , ᴜɴ ǫᴜᴇʀɪᴅᴏ ᴍᴇɴsᴀᴊᴇ ᴅᴇ sᴜ ᴀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴀᴅʀᴇ ʏ ᴀʙᴜᴇʟᴏ, ʟᴇ ᴅɪᴇʀᴏɴ ᴜɴᴀ ɢʀᴀɴ ɴᴏᴛɪᴄɪᴀ...

•ᴘᴀᴅʀᴇ
-ʜɪᴊᴏ; ʟᴏs ɪɴғᴏʀᴍᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛᴜ ᴀʙᴜᴇʟᴏ ʏᴀ ᴛɪᴇɴᴇɴ sᴜ ᴘᴀʀᴀᴅᴇʀᴏ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀᴅᴏ...
-ғʀᴇᴄᴜᴇɴᴛᴀ ʟᴀs ᴢᴏɴᴀs ʀᴏᴊᴀs ʏ ʟᴏs ʙᴀʀʀɪᴏs ᴅᴇʟ ᴄᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴅʀᴇssʀᴏsᴀ...
-ᴛᴜ ᴀʙᴜᴇʟᴏ ᴛᴇ ᴍᴀɴᴅᴀʀᴀ ʟᴏ ᴅᴇᴛᴀʟʟᴇs. ɴᴏ ʟᴏɢʀᴀᴍᴏs , ɴɪ ᴛᴜ ᴘᴀᴘᴀ ɴɪ ʏᴏ, ᴇʟ sᴀʙᴇʀ ᴇʟ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ғʀᴇᴄᴜᴇɴᴛᴀ ʟᴏs ʟᴜɢᴀʀᴇs.
-ǫᴜɪᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏs 3 sᴇ ᴄᴜɪᴅᴇɴ.. ʏ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴍᴇᴛᴀɴ ᴇɴ ᴄᴏɴᴄʟɪᴄᴛᴏs ᴄᴏɴ ᴅᴏғʟᴀᴍɪɴɢᴏ ɴɪ sᴜs ᴀʟʟᴇɢᴀᴅᴏs..

•ᴀʙᴜᴇʟᴏ
-ᴇsᴄᴜᴄʜᴀ ᴍᴏᴄᴏsᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ɪᴅɪᴏᴛᴀ ᴅᴇ ᴛᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴅɪᴊᴏ; ᴇsᴇ ʙᴀsᴛᴀʀᴅᴏ ғʀᴇᴄᴜᴇɴᴛᴀ ʟᴀs ᴢᴏɴᴀs ʀᴏᴊᴀs ʏ ᴇʟ ᴄᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴘʀᴏsᴛɪʙᴜʟᴏs ᴅᴇ ᴅʀᴇssʀᴏsᴀ; ᴘᴏʀ ᴇʟ ɴᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴀᴜɢ ᴛᴀʟᴇ. ᴋᴏʙʏ ʏ ᴍɪs ᴍᴇᴊᴏʀᴇs ᴇsᴘɪᴀs ʟᴏs ʜᴀɴ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴠɪɢɪʟᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴄᴀ. ᴛᴀʟ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀɴᴅᴏ ᴀ ғᴏʀᴍᴀʀ ᴜɴᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪᴇ ᴅᴇ ᴀʟɪᴀɴᴢᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴅᴇ ᴅᴏɴǫᴜɪxᴏᴛᴇ ʏ ᴋᴀɪᴅᴏ.

-ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴀᴛᴏ ᴇxᴛʀᴀ...  sᴀʙᴏ; ɴᴇsᴇsɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴜ ʏ ᴛᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs sᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴇɴ.. ᴠᴀʀɪᴀs ᴏғɪᴄɪɴᴀs ɴᴏs ʜᴀɴ ʀᴇᴘᴏʀᴛᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴏs ᴀʟᴛᴏs ᴍᴀɴᴅᴏs , ᴅᴇsᴀᴘᴀʀɪᴄɪᴏɴᴇs ʏ ᴀsᴇsɪɴᴀᴛᴏs ᴅᴇ ʟᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ʟᴀs ᴢᴏɴᴀs ᴅᴏɴᴅᴇ ғʀᴇᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴇsᴇ ʜɪᴊᴏ ᴅᴇ ᴘᴇʀʀᴀ. ɴᴏ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ʀᴇᴘᴏʀᴛᴇs sᴏɴ ᴄʟᴀʀᴏs , ʏ ᴇsᴛᴏʏ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀɴᴅᴏ ᴀ sᴜsᴘᴇᴄʜᴀʀ ᴅᴇ ᴜɴᴏs ғᴜɴᴄɪᴏɴsʀɪᴏs ᴅᴇ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴏ ʀᴀɴɢᴏ ᴄᴏɴ ᴘᴏᴅᴇʀ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇɴ ᴇsᴛᴀʀ ᴀsᴏᴄɪᴀᴅᴏs ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴇ ᴄᴀʙʀᴏɴ.

-ᴛɪᴇɴᴇɴ ᴍɪ ᴘᴇʀᴍɪsᴏ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ɪᴅɪᴏᴛᴇs ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇs ᴏᴄᴜʀʀᴀ. sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ʟᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀᴀɴ.




ɴᴏ ᴄᴏɴᴛᴜʙᴏ ᴇɴ ᴅᴀʀʟᴇ ʟᴀ ɴᴏᴛɪᴄɪᴀ ᴀ sᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs...



-ᴇsᴇ ʜɪᴊᴏ ᴅᴇ ᴘᴇʀʀᴀ..  ᴀʟɪᴀʀsᴇ ᴄᴏɴ ʟᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴅᴏɴǫᴜɪxᴏᴛᴇ ʏ ʟᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴋᴀɪᴅᴏ... ᴇsᴛᴀ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ sᴀᴄᴀʀɴᴏs ᴅᴇʟ ᴊᴜᴇɢᴏ!!
ʜᴀʏ ǫᴜᴇ ɪʀ ᴀ ʟᴀ ᴢᴏɴᴀ ʀᴏᴊᴀ ʏ ᴇᴍʙᴏsᴄᴀʀʟᴏ; ʜᴀʏ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴘᴇᴅᴀsᴀʀʟᴏ ʏ ᴅᴀʀsᴇʟᴏ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴀ ʟᴏs ᴘᴇʀʀᴏs.

𝙻𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚊 𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚊𝚕𝚍𝚊𝚛𝚊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora