ᴄᴀᴘ 5

394 37 9
                                    

ᴄᴀᴘ 5
•ᴀᴅᴠᴇʀᴛᴇɴᴄɪᴀs•

-ʀ18
-ғᴇᴛɪᴄʜᴇs sᴇxᴜᴀʟᴇs
-ʟᴇɴɢᴜᴀᴊᴇ ᴇxᴘʟɪᴄɪᴛᴏ.

ʟᴜᴄᴄɪ ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴜ ᴊᴏᴠᴇɴ ɪɴᴠɪᴛᴀᴅᴏ , sᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ sᴜ ... ᴏᴄᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴘᴀ ᴅᴇ ᴠɪɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ғᴜᴇʀᴀ ᴀɢᴜᴀ ʙᴇɴᴅɪᴛᴀ.

-ᴀʜʜ~ , ǫᴜᴇ ᴅᴇʟɪᴄɪᴀ.

-ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴅɪsғʀᴜᴛᴀs ᴍɪ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟɪᴅᴀᴅ ᴍᴏᴄᴏsᴏ.

-ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀɢᴏ. ɴᴏ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ᴅɪ́ᴀs ᴛᴏᴍᴀs ᴇʟ ; ᴘʀᴇᴅᴏᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴠɪɴᴏ ᴛɪɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴍᴇ́xɪᴄᴏ.~

ʟᴜᴄᴄɪ ᴀʙʀɪᴏ ʟᴏs ᴏᴊᴏs sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴏ, ᴇsᴇ ɴɪɴ̃ᴀᴛᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴇ ᴅᴀʙᴀ ᴍᴀ́s ᴄᴜʀɪᴏᴄɪᴅᴀᴅ.

-ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ sᴇɴ̃ᴏʀᴏɴ...~ , ɴᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄᴏɴᴏᴄɪᴇʀᴀ ᴇʟ ғᴀᴍᴏsᴏ sᴀʙᴏʀ ᴅᴇʟ ᴍᴏɴᴛᴇ xᴀɴɪᴄ ᴄᴀʙᴇʀɴᴇᴛ sᴀᴜᴠɪɢɴᴏɴ?

-ᴇʀᴇs ɪɴᴛᴇʀᴇsᴀɴᴛᴇ ɴɪɴ̃ᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀʟ ᴛᴇᴍᴀ ɪɴɪᴄɪᴀʟ...
ᴇʟ ᴏʙᴊᴇᴛɪᴠᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴢᴏɴᴀs ʀᴏᴊᴀs ʏ ᴅᴇsʀʀᴏsᴀ?

-ᴍᴍᴍ.. sɪ, ᴇsᴇ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ ᴅᴇsɢʀᴀᴄɪᴀᴅᴏ ɴᴏs ᴍᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴀᴍᴇɴᴀᴢᴀ ᴊᴜsᴛᴏ ʜᴏʏ... ᴀʜɢ, ᴘᴜᴛᴏ ᴄʜɪᴍᴜᴇʟᴏ..~

ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴɪ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs sᴀʙɪᴀɴ , ᴇʀᴀ ǫᴜᴇ; sᴀʙᴏ; ᴇʀᴀ ᴇʟ ᴍᴀ́s ᴅᴇsʟᴇɴɢᴜᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ sᴜsᴛᴀɴᴄɪᴀ ᴀʟᴄᴏʜᴏʟɪᴄᴀ... ᴀᴄᴇ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴘᴏɴɪᴀ ᴍᴀ́s ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏsᴏ ʏ ᴇʟ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ʟᴜғғʏ... sᴇ ᴅᴏʀᴍɪᴀ.

ʟᴜᴄᴄɪ ᴍɪʀᴏ, ᴅɪᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ ʏ ᴄᴜʀɪᴏsᴏ, ᴀʟ ʀᴜʙɪᴏ; ᴀʜᴏʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴠᴇɪᴀ ᴄᴏɴ ᴍᴀ́s ᴄᴇʀᴄᴀɴɪᴀ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴠᴇᴢ ᴇɴ ᴇʟ ʀᴇsᴛᴀᴜʀᴀɴᴛᴇ.... ᴇsᴀ ᴄɪᴄᴀᴛʀɪᴢ ᴇɴ sᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴏ ʟᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴠᴇʀ... ᴅᴇᴍᴀᴄɪᴀᴅᴏ ʜᴇʀᴍᴏsᴏ..

-ᴀsɪ́... ǫᴜᴇ ʟᴀ ɴᴏᴛɪᴄɪᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ᴛᴀʀᴅᴇ; ᴇs ʟᴀ ᴀᴍᴇɴᴀᴢᴀ?.

-ᴀʜɢ~ sɪ, ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ᴀ ʟᴏ ɴɪɴ̃ᴏs; ᴇs ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴇ ᴀ ᴍɪ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴍᴇɴᴏʀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ.... ᴏᴅɪᴀ ʟᴀ ᴠɪᴏʟᴇɴᴄɪᴀ ɪɴᴇᴄᴇsᴀʀɪᴀ  ʏ ʟᴀs ɪɴᴊᴜsᴛɪᴄɪᴀs... ᴇs ᴅᴇᴍᴀᴄɪᴀᴅᴏ ғᴀᴄɪʟ ᴅᴇ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀʀ ᴇɴ ᴇsᴏs ᴅᴏs ᴘᴜɴᴛᴏs~, ᴍɪᴇʀᴅᴀ ɴᴇsᴇsɪᴛᴏ ᴏᴛʀᴀ ᴄᴏᴘᴀ. ᴠᴀᴍᴏs sᴇɴ̃ᴏʀᴏɴ, ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴇᴍᴇ ʙɪᴇɴ ᴏ ᴍᴇ ʟᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀᴇ ᴛᴏᴅᴀ ʏᴏ sᴏʟᴏ~.

sᴀʙᴏ, ᴛᴏᴍᴏ ʟᴀ ʙᴏᴛᴇʟʟᴀ ᴅᴇ ᴠɪɴᴏ ʏ sᴇ ʀᴇʟʟᴇɴᴏ ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴀ ᴄᴏᴘᴀ; ʟᴜᴄᴄɪ ʟᴇ ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ sᴇʀɪᴀ, ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴘᴏʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ, sᴏɴʀᴇɪᴀ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴀʟ ʀᴜʙɪᴏ ᴅᴇsʟᴇɴɢᴜᴀʀsᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜɴ ᴄᴏɴsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴅᴇsᴄᴀʀᴏ.

ᴛᴏᴍᴏ sᴜ ᴄᴏᴘᴀ ᴄᴏɴ ʟᴇɴᴛɪᴛᴜᴅ , ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴇʟ ʀᴜʙɪᴏ; ᴠᴏʟᴠɪᴏ ᴀ ᴇᴍᴘɪɴᴀʀsᴇ ʟᴀ ᴄᴏᴘᴀ , ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ғᴜᴇʀᴀ ᴀɢᴜᴀ.

𝙻𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚊 𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚊𝚕𝚍𝚊𝚛𝚊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora