ᴄᴀᴘ 7

322 35 14
                                    

ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴀʟʟᴀᴅᴏ... ᴅʀᴀɢᴏɴ ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴀᴛʀᴀᴠᴇᴢ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴀɴᴛᴀʟʟᴀ ᴀ sᴜs 3 ʜɪᴊᴏs.. ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ғʀᴜsᴛʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄɪᴍɪᴇɴᴛᴏs ʏ ᴀᴄᴄɪᴏɴᴇs ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀɴ ᴛᴏᴍᴀᴅᴏ sᴜs ᴍᴏᴄᴏsᴏs ʏ ᴅᴇ ʟᴀs ǫᴜᴇ sᴇ ᴀᴄᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴇɴᴛᴇʀᴀʀ ʜᴀᴄᴇ ᴄᴀsɪ ɴᴀᴅᴀ.

ʏ sʜᴀɴᴋs sᴏʟᴏ ʟᴇ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʙᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ɪɴᴠᴏʟᴜᴄʀᴀʀᴀɴ ᴇɴ sᴜs ᴘᴇʟᴇᴀs; ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ ᴇsᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ, ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴏɴᴏᴄᴇʀ ᴀ sᴜs ɴᴜᴇᴠᴏs ʏᴇʀɴᴏs.

ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴀʜᴏʀᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏs ᴘᴏʀ sᴜs ᴍᴏᴄᴏsᴏs ʏ sᴜ ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ....

ᴘᴇʀᴏ ʀᴇᴛʀᴏᴄᴇᴅᴀᴍᴏs ᴜɴᴀs.. 3 ʜᴏʀᴀs ᴀᴛʀᴀs, ᴇɴ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ sᴇ ғᴜᴇ ᴀ ʟᴀ ᴍɪᴇʀᴅᴀ... ᴘᴏʀ 4ᴛᴀ ᴠᴇᴢ ᴇsᴇ sᴀʙᴀᴅᴏ.

------------------------------------------------------------

-ᴍᴇ ᴘᴜᴇsᴅᴇs ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ... ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴀʀᴀᴊᴏs ᴇs ǫᴜᴇ ᴛᴇ ʜᴀs ᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ sᴏʙʀɪɴᴏ ᴀᴅᴏᴘᴛɪᴠᴏ ᴅᴇ ᴅᴏғʟᴀᴍɪɴɢᴏ?!

ʟᴜғғʏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴜᴄʜᴇʀᴏ ᴇɴ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ, ғᴜᴇ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ sᴏғᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ʟᴀ ᴛᴇʟᴇᴠɪᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴏɴᴅᴇ sᴇ ᴘʀᴏʏᴇᴄᴛᴀʙᴀɴ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs , ʏ sᴜs ᴅᴏs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs ᴍᴀʏᴏʀᴇs ᴀ ᴄᴀᴅᴀ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴀɴᴛᴀʟʟᴀ.

-ʙᴜᴇɴᴏᴏᴏᴏᴏᴏᴏᴏ

-sɪɴ ʜᴀᴄᴇʀ ᴇʟ ᴄᴜᴇɴᴛᴏ ʟᴀʀɢᴏ ʟᴜғғʏ.

-ʙᴀᴀᴀ, ᴛᴏʀᴀᴏ ʏ sᴜs ᴀᴍɪɢᴏs ᴄᴏᴍᴘᴇᴛɪᴀɴ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ʏ ᴍɪs ɴᴀᴋᴀᴍᴀs ᴘᴀʀᴀ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ʟᴀ ғɪɴᴀʟ ᴅᴇʟ ᴄᴏɴᴄɪᴇʀᴛᴏ... ᴇʟ ᴅɪ́ᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇ sᴀʙᴏ ɴᴏs ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ʏᴀ ᴛᴇɴɪᴀ ᴜɴᴀ ᴇsᴛʀ-ᴇsᴛᴀɢɪᴀ..

-ᴇsᴛʀᴀᴛᴇɢɪᴀ, ʜɪᴊᴏ.

-sɪ , ᴇsᴏ! , ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴘᴀ!

-ᴄᴏɴᴄᴇɴᴛʀᴀᴛᴇ ʟᴜ!

-ᴀsʜʜʜʜ, ᴇʟ ᴅɪ́ᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs, ᴇɴ ʟᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴛʀᴀᴄᴇʀᴀ ᴅᴇʟ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ɴᴏs ᴘʀᴇᴄᴇɴᴛᴀʀɪᴀᴍᴏs, ᴇsᴄᴜᴄʜᴇ ᴀ ᴛᴏʀᴀᴏ ᴅɪsᴄᴜᴛɪʀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴛɪᴘᴏ ᴇɴᴏʀᴍᴇ, ᴍᴇᴅɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴏs ᴍᴇɴᴛᴏs!

-ᴅᴏs ᴍᴇᴛʀᴏs.
-ᴇsᴏ!

-ɴᴏ ᴛᴇ ᴅɪsᴛʀᴀɪɢᴀs ʟᴜғғʏ/ʟᴜ/ʜɪᴊᴏ!

-ʙᴜᴇɴᴏ ʙᴜᴇɴᴏ!, ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴛɪᴘᴏ ᴀɢʀᴀᴅᴀʙʟᴇ!, ᴛᴇɴɪᴀ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴘɪɴᴛᴀᴅᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ɢʀᴀᴄɪᴏsᴀ!. ʟᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴛᴏʀᴀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀsᴇ ᴅᴇ ᴜɴ ᴛɪᴘᴏ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ ᴍɪɴɢᴏ!, ʜᴀʏ ғᴜᴇ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴍᴇ ᴛʀᴏᴘᴇᴄᴇ ʏ ᴄᴀɪ; ᴛᴏʀᴀᴏ sᴇ ᴍᴏʟᴇsᴛᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀᴍᴇ ʜᴀɪ, ᴇʟ ɢɪɢᴀɴᴛᴇ sᴇ ᴀsᴜsᴛᴏ. ᴅᴇ ʜᴀʏ ᴇʟ ɢʀᴀɴᴅᴏᴛᴇ ᴍᴇ ᴍɪʀᴏ ᴄᴏɴ ᴀsᴏᴍʙʀᴏ ʏ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀᴍᴏs ᴀ ʜᴀʙʟᴀʀ!,  ᴛᴏʀᴀᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇsᴇ ᴅɪ́ᴀ ᴍᴇ ᴀʏᴜᴅᴀ ᴀ ʀᴀsᴛʀᴇᴀʀ ᴀ ᴇsᴇ ᴄᴀʙʀᴏɴ ᴄʜɪᴍᴜᴇʟᴏ. ᴄʀᴇᴇᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴛᴏʀᴀᴏ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴍɪɴɢᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛʀᴀs ᴍɪ ʏ ᴛᴏʀᴀᴏ sᴇ ᴍᴏʟᴇsᴛᴏ.

𝙻𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚊 𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚊𝚕𝚍𝚊𝚛𝚊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora