ᴄᴀᴘ 1

394 41 4
                                    

ᴜɴᴀ ᴊᴏᴅɪᴅᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ , ᴜɴᴀ ᴘᴜᴛᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴄᴀʙʀᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴏᴛᴏ , ʏᴀ ʜᴀʙɪᴀɴ ᴀʟʟᴀɴᴀᴅᴏ 3 ᴄᴀsᴀs ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴄᴀᴄʜᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀsᴀ...

ʟᴀ ᴍᴏᴛᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʀᴇɢɪsᴛʀᴀᴅᴀ ᴇɴ 4 ᴘʀᴏᴘɪᴇᴅᴀᴅᴇs, ᴀᴜɴǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴀɴ ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴏ sɪǫᴜɪᴇʀᴀ ᴇʀᴀ ᴘᴏsɪʙʟᴇ..., ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴇɴ ʟᴀ ᴜʟᴛɪᴍᴀ ᴅɪʀᴇᴄᴄɪᴏ́ɴ, ᴍɪʀᴀʀᴏɴ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʀʀɪʙᴀ...

ᴜɴ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴀʟ ᴀʟɢᴏ ᴄᴀʀᴏ, ᴅᴇ ᴜɴᴏs 15 ᴘɪsᴏs ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ , ᴇsᴛᴀʙᴀɴ sᴇɴᴛᴀᴅᴏs ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴀʀǫᴜᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴀʙᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀʟ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ, ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴀᴄɪᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ sɪ ʟʟᴇɢᴀʙᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ʙᴀsᴛᴀʀᴅᴏ...

-ᴊᴏᴅᴇʀ, ᴘᴜᴇᴅᴇ ǫᴜᴇ ɴɪ ʜᴀʏᴀ sᴀʟɪᴅᴏ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴘᴜᴛᴏ ᴅɪ́ᴀ ʏ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs ᴀǫᴜɪ ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴏs , ᴅɪғʀᴀsᴀᴅᴏs , ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ʟʟᴇɢᴀʀᴀ ᴇɴ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ.

-ᴊᴀʙʀᴀ , ᴄᴀʟʟᴀᴛᴇ, ᴛᴜ ᴠᴏᴢ ᴍᴇ ᴀʀᴛᴀ.

ᴋᴀʟɪғᴀ ʏ ᴊᴀʙʀᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʀᴏɴ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ʏ ɪɴᴏғᴇɴᴄɪᴠᴀ ᴘᴇʟᴇᴀ ᴀ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀ , ʟᴏs ᴘᴀᴅʀᴇs ᴀʟᴇᴊᴀʙᴀɴ ᴀ sᴜs ʜɪᴊᴏs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀᴀɴ ᴛᴀʟᴇs ʙᴀʀʙᴀʀɪᴅᴀᴅᴇs. ʙʟᴜᴇɴᴏ ᴇʀᴀ ᴇʟ ᴜɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀᴛᴇɴᴛᴏ..
ᴏᴛʀᴀ ʜᴏʀᴀ ᴘᴀsᴀʙᴀ, 6:30 ᴘᴍ , sᴏʟᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴠɪsᴛᴏ sᴀʟɪʀ ᴀ ᴜɴᴀs ᴄᴜᴀɴᴛᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs. ᴜɴ.ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ ᴄᴏɴ ʙᴀᴛᴇ ᴅᴇ ʙᴇɪsʙᴏʟ ,ᴏᴛʀᴏ ᴍᴏᴄᴏsᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ғᴜɴᴅᴀ ᴅᴇ ɢᴜɪᴛᴀʀʀᴀ , ᴜɴᴀ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴘᴇʟɪᴀᴢᴜʟ ᴄᴏɴ ʟᴇɴᴛᴇs  ʏ ᴏᴛʀᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ʀᴏsᴀᴅᴏ ᴀᴛᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴛʀᴇɴᴢᴀ...

ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴏʀғɪɴ ... ᴜɴᴀ ᴍᴏᴛᴏ ɢɪʀᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟ ᴇsᴛᴀᴄɪᴏɴᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇʟ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ...

-ʏᴀ ᴇsᴛᴀ ʜᴀʏ... , ᴠᴇᴢ , sɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ғᴜᴇʀᴀ.

-ᴛᴋs ᴄᴏᴍᴏ sᴇᴀ , ᴀᴘᴜʀᴇᴍᴏɴᴏs... ʟᴜᴄᴄɪ ɴᴏs ǫᴜɪᴇʀᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ʟᴀs 10.

ʟᴏs 3 sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴏɴ ʏ ᴄᴀᴍɪɴᴀʀᴏɴ ᴀ ʟᴀs ᴀғᴜᴇʀᴀs ᴅᴇʟ ᴘᴀʀǫᴜᴇ , ᴄʀᴜᴢᴀʀᴏɴ ʟᴀ ᴄᴀʟʟᴇ , ᴇsǫᴜɪʙᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴜɴ ɪᴅɪᴏᴛᴀ ᴇɴ ᴘᴀᴛɪɴᴇs ǫᴜᴇ ᴄᴀsɪ ʟᴇs ᴄʜᴏᴄᴀ.
ʟʟᴇɢᴀʀᴏɴ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀʟ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ ʏ ᴇɴᴛʀᴀʀᴏ... ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ʀᴇᴄᴇᴘᴄɪᴏ́ɴ ᴏ ᴀʟɢᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴇsᴛɪʟᴏ , sᴏʟᴏ ᴜɴ ᴘᴀɴᴇʟ ᴅᴇ ʙᴏᴛᴏɴᴇs , ᴄᴏɴ ʟᴏs ᴘɪsᴏs ʏ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ʟᴏs ʀᴇᴄɪᴅᴇɴᴛᴇs ʏ ᴜɴᴀ ᴘᴀɴᴛᴀʟʟᴀ ᴅᴇ ᴇsᴄᴀɴᴇᴏ.

-ᴍɪᴇʀᴅᴀ...

-ᴅᴇᴠɪᴍᴏs ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ᴇsᴛᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴠɪᴍᴏs ᴇʟ ᴇᴅɪғɪᴄɪᴏ... , ᴄᴀʀᴀᴊᴏ.

-ᴄᴏᴍᴏ ᴇɴᴛʀᴀʀᴇᴍᴏs... sᴇɢᴜʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀ ᴄᴏsᴀ ᴛᴇɴɢᴀ ᴀʟᴀʀᴍᴀs sɪ ʜᴀᴄᴇᴍᴏs ᴀʟɢᴏ ᴍᴀʟ, ᴛᴇɴᴅʀᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ sᴀʟɪʀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ ʟᴜɢᴀʀ ʀᴀᴘɪᴅᴏ.

𝙻𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚊 𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚊𝚕𝚍𝚊𝚛𝚊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora