Uyukumu kaçıdı birde uyukun kaçmasın diyor manyak işte aptal ...
Kalkacak halim bile yoktu gözlerim kendiliğinden kapanıyordu uyandığımda gözlerim saate dikildi saat 2'ydi yorgunluktan saatlerce kalkamadım kalkıp duşa girdim işimi halledip aşağıya indim koltukta oturmuş televizyon izliyordu beni görünce hızlıca yerinden kalkıp yanıma geldi ..." Günaydınn"
" Sana bana dokunma dedimm anlamıyormusun sen Allah Allah"
" Acıktın mı geldiğinden beri hiç bir şey yemedin "
"Sanane ya saaaannnaannee"
"İyi sen bilirsin"
" Aynen öyle ben bilirim "
Tekrar aynı yere geçip oturdu izlemeye devam ediyordu tam mutfağa geçecekken gözüm sehpa üzerinde ki telefona takıldı onun telefonuydu herhalde yavaşça yaklaşıp aldım hızlıca yukarı çıktım kapıyı kitledim umarım kilit yoktur telefonu açtığımda gözüm kendi resmime takılmıştı görüntülü konuşurken saçma sapan bir resmi alıp duvar kağıdı yapmış yani mutlu oldum biraz hemen telefonu açtım kilit yoktu sevinçten kahkaha attım hemen annemin numarasını yazıp aradım 3. Çalışta açtı ...
"Anne ben çilay"
Annem hıçkırarak ağlamaya başladı tekrar konuştum<>
"Anne beni zorla bir kaç adam alıp arabaya bindirdi ekmek almaya giderken az konuşucaz gitmem gerekiyor annem ağlama sakın ben iyiyim tamammı beni amerikaya getirdiler ama zarar vermediler iyiyim anne beni bulun lütfen elinizi çabuk tutun sizi çok seviyorum "
"Annem dur kapatma biz mahvolduk"
"Biliyorum annem ama şu an gerçekten gitmem gerekiyor beni alın burdan lütfen sizi çok seviyorum Allaha emanet olun "
" annem sakın korkma baban harekete geçti bile tamam mı seni çok seviyorum "
Benn de diyecekken kapı çaldı hemen kapattım numarayı sildim hiç bir açık bırakmadım açtım kapıyı çok sinirliydi telefonu elimden alıp kontrol etmeye başladı bir şey bulamayınca daha çok sinirlendi...
"Kimi aradın?
"Kimseyi "
"Sana son kez soruyorum kimi aradın çilay "
" Annemi aradım ve herşeyi anlattım beni bulacaklar tamam mı "
" Bulurlar " Kahkaha atıp bana doğru yürüdü kocam bir şeydi nefesim kesilmişti tam dibimdeydi dudaklarını kulağıma değdirerek konuşmaya başladı ...
" Sen çok mu akıllısın çilay ha diyorsan senden nefret ediyorum seni istemiyorum bundan sonra herşey karşılıklı olucak herşey bunu sen istedin "
" Beni bulduklarında da böyle söyleyecek misin acaba korkaksın sen"
"Seni bulduklarında alıp götürecekler seni kendi ellerimle teslim edeceğim merak etme hatta konumda atsaydın gelip alsalardı çilay"
"O zaman neden gitmeme izin vermiyorsun sen bırak beni gideyim"
"Gideceksin hemde hemen gideceksin çilay 3 gün sonra uçağın var hazırlan"
Deyip kapıyı o kadar sert kapattı ki neye uğradığımı şaşırdım sinirden ne yaptığını bilmiyordu bilet bile almıştı yani neden üzüldüm ki bunu istiyordum zaten yatağa oturup biraz düşündüm son 3 gün sadece 3 gün görebilecektim onu bir daha oda beni görmek istemezdi belki ve yollarımız ayrılacaktı ağlamamak için kendimi zar zor tutuyordum derin nefes alıp verdim hızlıca aşağıya indim yoktu gitmişti yiğit diye bağırınca sesim evin içinde yankılanıyordu ama hala yoktu mutfakta oturdum biraz çay yaptım içip içip ağlıyordum beni bu duruma sokmasaydı ona karşı hala sevgi besliyor olabilirdim ki besliyorum da yiğit hep bir buruk olarak kalacak içimde onu hep böyle hatırlayacağım yaklaşık 2 ,3 saat boyunca sadece ağlamıştım ve hala gelmemişti eve salona geçip televizyonu açtım tesadüfe bak aşk filmi çıkmıştı hem ağlayıp hemde izliyordum çok acıklıydıı cidden<>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ VE SONSUZ
Romance" Ay çilay'a onu ne kadar çok sevdiğimi söyle " Demişti ,beni dolunaya anlatmıştı...