#20

181 7 0
                                    

(Vanuit Mirthe)
"Kan iemand een ambulance bellen?", vraagt Bart. "Ik doe het wel", zeg ik en ik pak mijn telefoon. Maar dan komt Ilse weer bij, "Ilse gaat het wel?", vraagt Bart. Ilse knikt, "ja hoor! Mirthe je hoeft die ambulance niet meer te bellen hoor!", zegt ze. Ik doe mijn telefoon weg en ga bij de rest zitten. "Dat was zeker wel even schrikken hé? Zeker als je fan bent lijkt mij teminste", zegt Lena. Ilse komt naar ons toe lopen, "gaat het wel?", vraag ik. "Ja hoor ik ga hier gewoon even zitten! Lekker in de zon", zegt Ilse. "Heb je geen hoofdpijn meer?", vraagt Sanne. "Nee dat gelukkig niet meer!", zegt Ilse. "Owh gelulkig maar dat ik die ambulance niet gebeld had", zeg ik. "Ja dat is wel fijn", zegt Ilse. "Hei meiden gaan jullie is lekker het park in! We gaan hier niet met zijn alle zitten omdat onze Ilse zo zielig doet!", zegt Bart. Ilse kijkt hem met open mond aan, "pardon?", vraagt ze. "Grapje schat!", zegt Bart. "Dat hoop ik maar voor je, maar jullie gaan wel nu het park in hoor er is echt niks aan om heel de tijd bij mij te zitten en Bart jij gaat met Marco mee! Die loopt daar!", zegt Ilse. "Moet ik niet bij jou blijven?", vraagt Bart. "MARCO NEEM JIJ BART EFFE MEE!", roept Ilse. Bart loopt naar ze toe. "Doei", zeggen ik, Sanne, Lena en Laura. "Doei meiden veel plezier", zegt Ilse.

(Vanuit Ilse)
Ik zie Ali helemaal alleen lopen, "ALI!", roep ik naar hem. Hij kijkt op en loopt naar me toe, "hei Ils waarom loop je niet gewoon in het park?", vraagt Ali, dan valt zijn oog op mijn bebloedde achterhoofd, "jeetje Ilse... wat is er gebeurt?", vraagt hij. "Ow ik ben gewoon gevallen!", zeg ik. "Ilse van gewoon vallen krijg je dit echt niet hoor! Zeg het nou maar gewoon tegen mij!", zegt Ali. "Oké dan! Ik, Bart, Mirthe, Lena, Laura en Sanne gingen in de Speed of Sound, maar eerst durfte ik niet dus ik zei tegen Bart als ik het niet leuk vind als ik eruit kom draag je me. Maar ik deed dus net alsof ik het niet leuk vond toen ging Bart me dragen en we vielen, ik op mijn achterhoofd ik was even weg, maar kwam vrij snel ook weer bij hoor", zeg ik. "Ilse dit is best heftig", zegt Ali. Ik knik, eigenlijk is het ook wel een beetje heftig!

Deeltje 20!!

Tips??

the voice kids.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu