#22

155 7 0
                                    

(Vanuit Mirthe)
"Dalijk zijn ze al weg!", zegt Laura ongeduldig. Ik zie dat Lena met haar ogen draait, ik wird er ook echt gek van dat ze heel de tijd zitten te zeuren! "Als ze weg zijn is het jullie schuld!", zegt Sanne. "Waarom is het dan onze schuld? Ik word echt gek van al dat gezeik! Ik weet bijna 100 procent zeker dat ze er nog zijn! Ze gaan echt niet weg zonder ons hoor!", valt Lena uit. Ik heb Lena echt nog nooit zo zien uitvallen, ik heb haar uberhoud niet zien uitvallen! "Wohh normaal ben jij zo stil! En je hoeft niet zo boos te doen hoor!", zegt Sanne. "Ik ben het er nu wel een beetje heel erg mee eens!", zegt Laura. "Ga je nou weer de meeloper spelen? Als jullie zo bamg zijn gaan jullie toch lekker rennen!", zeg ik boos. "Oke dan doen we dat toch! Kom Lau we gaan van die 2 weg!", zegt Sanne en ze rennen weg. Doen ze dit nou sirieus? Dit had ik toen ik ze zag echt totaal niet verwacht! "Wat een zeikerds!", zegt Lena. "En hoe! Ik weet zeker dat Ilse niet zomaar weg gaat!", zeg ik.

(Vanuit Ilse)
"Dalijk is er iets met ze gebeurt!", zeg ik bezorgd, ik wist eigenlijk niet dat ik zo berzorgd kon zijn! "Ils rustig!", zegt Bart, hij opent zijn tas en geeft me een flesje, "hier drink wat", zegt hij. Ik maak het flesje water aan en maak hem open. "Ik moet gewoon rustiger doen waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand, maar had iemand last van haar voet of het ergste is dat er iemand gevallen is!", zeg ik. "Goed zo Ilse je moet gewoon rustig doen!", zegt Bart. Ik ben het met Bart eens, ik maak me gewoon te druk om alles!

Deeltje 22!!

Tips??

the voice kids.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu