(Vanuit Mirthe)
"En waar wonen jullie?", vraagt Sonja. "Huizen!", zeggen ik en Mike. Ik kijk Mike verbaasd aan, "woon jij ook in Huizen?", vraag ik. "Tuurlijk anders had ik het toch niet gezegt", zegt Mike. "Owh ja dat was best wel dom!", zeg ik lachend. "Jij bent vast en zeker niet dom!", zegt Mike. Ik begin te lachen, "en hoe weet jij dat?", vraag ik. "Gewoon dat soort dingen zie ik", zegt Mike. Nu begin ik nog harder te lachen. Dan gaat de deur open, iemand van de regie. "Gaan jullie mee?", vraagt ze. "Ja we komen!", zegt Sonja en ze staat op. Ik sta ook op en Mike komt achter me aan. Dan struikel ik over een tas, "auu!", zeg ik. "Gaat het wel Mirth?", vraagt Mike. Ik viel kriebels in mijn maag, ik zou toch niet verliefd zijn? "Ja het gaat wel zo als je ziet! Opstaan Ilse staat te wachten!!", zegt de vrouw van de regie. "Kom ik help je opstaan!", zegt Mike en jij steekt zijn hand naar mij uit, ik pak hem en hij trekt me op. "Gaan we dan maar?", vraag ik. "Ja maar we moeten wel opschieten hoor!", zegt Mike. "Wat bedoel je daar mee?", vraag ik. Mike pakt mijn hand beed en begjnt te rennen, "rennen dus!", zeg ik. Mike begint te lachen, "we moeten ze toch inhalen?", vraagt hij. Nu begin ik ook te lachen. Voor dat we het weten loop ik tegen Sonja op, "kun je niet een beetje oppassen?", vraagt ze geëriteerd. "Ja sorry hoor!", zeg ik. "Ze kan er niks aan doen!", zegt Mike. Dan merk ik dat ik zijn hand nog vast hou en ik laat hem snel op. "Dat jullie nou zoveel met elkaar bezig zijn is niet mijn probleem! En ik zou maar oppassen als ik jullie was! Er mag er maar 1 door!", zegt Sonja. Ik weet dat ze gelijk heeft, maar dat hoeft zij niet te zeggen!Deeltje 29!!
Tips??