(Vanuit Mirthe)
Als ik s'avonds wil gaan slapen word ik gebeld, Sanne! Die heb ik voor ons doen al best lang niet meer gezien!S: Sanne
M: MirtheM: hei Sanne jou heb ik echt al lang niet meer gezien!
S: ja dat vond ik dus ook! Daarom dacht ik dus ik bel je!
M: dat heb je goed bedacht, wist je al dat Mike en ik nu een stel zijn?
S: nee! Dat wist ik niet, maar sinds waarneer hebben jullie dan iets?
M: sinds 2 dagen!
S: heeft hij jou gevraagd? Of jij hem?
M: hij heeft mij gevraagd!
S: hoe? En waar? Was het romantisch?
M: we liepen in het parkje en toen waren we op een rustig stukje en toen vroeg hij mij! En ja het was vest wel romantisch, morgen ga ik weer met hem afspreken!
S: nou dat word vast gezellig, maar waarneer gaan wij weer afspreken?
M: ik heb echt geen idee, misschien overmorgen?
S: ja dan kan! Mijn moeder zegt dat ik moet gaan slapen, omdat maandag de school weer begint!
M: owh oke tot overmorgen!
S: ja doeghhh!Normaal als ik een vriendje hebt vraagt Sanne heel erg door, maar dit keer niet. Dat komt overmorgen wel denk ik! Eigenlijk hoop ik het, want als dat niet zo is, word onze vriendschap heel anders! En dat wil ik echt niet. Ik besluit maar te gaan slapen, ik zoe het overmorgen wel, maar eerst morgen naar Mike. Die dag daarna zien we het wel.
"Goeiemorgen!", zeg ik als ik aangkleed en al beneden kom. "Hei lieverd ik heb alvast eten voor je gemaakt!", zegt mijn moeder. "Awh lief van je! Dankje!", zeg ik. "Je hoort brood voor je dochter te maken! Hier eet op!", zegt mijn moeder en ze geeft me het bord. Ik eet mijn brood op en sta dan op, "ik ga weg!", zeg ik. "Nu al het is pas half 12!", zegt mijn moeder. "Ja dat is toch mooi op tijd?", vraag ik. "Is Mike al klaar dan?", vraagt mijn moeder. "Ja ik heb het net gevraagt!", zeg ik. "Nou is goed, tot vanavond!", zegt mijn moeder. "Doei!", zeg ik en ik loop naar buiten.
Deeltje 40!!
Tips??