Juli byla další týdny buď zcela ponořena do práce, ve svém volnu se občas sešla s Markusem a Lili. On ji vyprávěl o všech lumpárnách, co s Lukem dělali, ona učila Lili vařit a péct, česala ji její dlouhé vládly, vymýšlely srandovní účesy a občas šly spolu jen oni dvě holky na hřiště, asi dvakrát ji Markus přemluvil s Luisem na společnou večeři, kdy ona potom šla číst Lili pohádku a odcházela když ta kouzelná holčičku usnula. Zamilovala si jí a ač si to nechtěla moc přiznat, líbil se ji stále více i on.
Restaurace měla stále plno, rezervace se rychle plnily na několik týdnů dopředu a to byl zatím stále jen začátek.
Občas se její myšlenky ztratily ve vzpomínkách, ale už to nebylo tak často, díky práci, Lili a jemu, Luisovi a novým přátelům. Někdy kvůli tomu měla výčitky a to potom vždy přišel Luis a snažil se ji povzbudit milým slovem.
"Myslíš, že on by chtěl, aby jsi celý zbytek života přemýšlela o tom jaké to mohlo být? Že by chtěl, abys zůstala sama, smutná a přestala si užívat života? "Restaurace už byla prázdná, bylo půl jedné v noci a oni dva tu byli poslední . Teda mysleli si to, když z Markusovi kanceláře zaslechly jeho naštvaný hlas.
"Ne, to nepřichází v úvahu. Zbláznila si se? Nikdy ses o ní nezajímala, tak proč teď? Víš co?Jdi doprdele!" Je slyšet křik a potom rána.
Luis tam hned běží a najde v kanceláři Markuse klečet na zemi, jeho telefon na několik kusů a on, ten silný chlap pláče.
" No tak brácho, co se děje? "
On k němu zvedne jen zrak a řekne:" Marta!Chce Lili!Tvoje sestra zjistila, ze už nemůže mít děti a tak si myslí, že mi mojí holčičku sebere. "
"Cože? Počkej, to tak nenechám, ta mrcha nemůže být moje sestra, se musela praštit už do hlavy!" Vezme svůj telefon a hned ji volá.
" No nazdar Marto!Ses posrala, ne? Celou dobu na ni kašleš a teď si chceš hrát na maminku!?Jo ze potřebuješ dítě? Hele ty krávo, Lili není věc, nezná tě a nikdy se ti nepovede sebrat jí jejímu tátovi!Cože?Že Lili potřebuje úplnou rodinu? To ty můžeš za to, že ji nemá, tys celou dobu svého manžela podváděla a na dceru kašlala. Že nemůže vyrůstat s otcem, který se kurví?Do prdele, slyšíš se?!
Luis je docela dost naštvaný, tak ho Juli ještě neviděla a Markus, ten jeho zlomený výraz, ta bolest v jeho očích při představě, že by měl přijít o svojí holčičku.
" Dej mi ten telefon," natáhne k němu ruku, vezme mobil a začne mluvit.
" Dobrý den paní Marto, ano neznáme se, ale věřte, že mě poznáte a nebude to příjemné setkání . Jak se opovažujete po takové době o sobě říkat, že jste matka ?Lili si vás nepamatuje a pokud máte aspoň nějaké svědomí, tak to tak zůstane. Kdo jsem já?Žena, která tu pro ní a vašeho exmanžela bude vždy a ne když se mi to bude právě hodit do karet. Ano, chápete to správně, jsem jeho přítelkyně a to už sakra dlouho a Vaše pomluvy, že se kurví se mě hluboce dotýkají, protože to by znamenalo, že mě máte za kurvu a to já opravdu nejsem. Takže laskavě sklapněte, nechte je oba na pokoji, protože mě za nepřítele nechcete.! " A položí jí to.
Markus i Luis na ní nevěřícně koukají."Sakra, proč jsi to udělala, vždyť my nejsme .."
Juli na něj úsměvem, chytí jeho tváře do svých dlaní. "Pro Lili a tebe udělám, co bude možné, nemůžeš o ní přijít a dlužím ti to."Luis k nim přijde a oba je obejme, jsou jeho nejbližší přátele. Má k nim mnohem větší vztah než ke svoji vypočítavé sestře.
" Je vám ale jasné, že Marta to jen tak nevzdá a budete muset vypadat opravdu jako skutečný pár?"
Juli si to moc dobře uvědomuje, ale nedopustí, aby on, nejlepší přítel jejího Lukase přišel o svoje dítě, ne stačí, že tu ztrátu zažila ona. A mimoto Lili ji přirostla velmi rychle k srdci.Markusovi konečně dochází, co se stalo, je stále v šoku, ale začíná přemýšlet.
" Nebude ti vadit hrát moji partnerku a náhradní maminku Lili?Jsi opravdu rozhodnuta, že do toho chceš jít?Nejsem svatoušek, ale polepším se."
"Ano, jinak bych to nikdy neřekla. Pomůžu ti, ale ty musíš opravdu přestat vyhledávat milenky nebo aspoň nikdo se to nesmí dozvědět. Nechci na veřejnosti vypadat jako blázen, chudinka, kterou partner podvádí, jasný?"
" Ano, pro svoji Lili to zvládnu. Děkuji."
" Dobře, tak se zítra sejdeme u mě na snídani a domluvíme detaily.Ráno vezmi Lili do školky a přijeď za mnou."
"Dobře."Rozloučí se a potom už Juli odjíždí společně s Luisem směrem domů. Cestou v autě ze začátku Luis mlčí, ale potom už to nevydrží.
" Proč jsi to udělala?Kvůli Lili, Lukasovi nebo se ti snad Markus líbí? Vím ,že on k tobě něco určitě cítí, to jsem pochopil, když jsem zjistil, že jsi žena na kterou dával poslední dva roky pozor a když jsem pochopil, že jsi ta samá žena, které nabídl místo, vše to vysvětlilo, tu jeho radost, když jsi souhlasila.Ale teď mi řekni Jul, líbí se ti Markus ?
Ona chvíli mlčí, ale je vidět, ze ji zčervenaly líčka.Nepatrně kývne.
"Já vím, je to špatný, neměla bych, je to přítel mého snoubence, ale .. já, stalo se."
Vystoupí z auta a Luis ji chytne za ruku a potom okolo ramen.
" Kočko, není to špatný, jen buď opatrná, Markus je hodný chlap, ale má svoje chyby, ale to zjistíš, až budeš s ním víc. Měj s ním trpělivost, jak říkám, vím, že tě má rád, ale moje sestra jeho důvěru k ženám úplně roztříštila a zadupala do země. "
"Chápu, budu opatrná."
ČTEŠ
Nový začátek
RomanceStála na terase svého nového bytu v novém městě, daleko od domova, pryč od rodiny, starých přátel a pryč od něj, od Lukase. Po dlouhé době cítila, že by mohla mít šanci zapomenout, začít znovu, ale bylo to, to co ona chtěla?Chce zapomenout?Dokáže za...